Ik zal het tegen mijn vriendin zeggen vanavondquote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh. Hm, vreemdmaar ik heb niets tegen homo's hoor
Nee hoorquote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AHA. Je noemt me een homo ?![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Indirect wel jaquote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet zo he jongensquote:
Hahaha oohja, ik snap het, geilquote:Op maandag 29 september 2008 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mooizo want ik heb al een vriendin.
Jitzzze is puur voor de spanning.
Ja ik ben uitermatequote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen met google ads
Mensen die adds ipv ads zeggen
ads lijkt op aids vandaar.quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen met google ads
Mensen die adds ipv ads zeggen
Ja, bij mij hetzelfde.quote:Op maandag 29 september 2008 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mooizo want ik heb al een vriendin.
Jitzzze is puur voor de spanning.
Nee, want ik kan niet ontvangen.quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oohja, ik snap het, geil!!
En breng je ook wel eens een bezoekje aan zn werk?
"Trukendoos"quote:Op maandag 29 september 2008 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo he jongens
Ooh maar google adds zegt nu wel dit tegen me:
Jij? Vrouwen verleiden?
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren.nl
Nope. Bezoek hem alleen thuis wanneer zijn vriendin naar het stijldansen is met de meiden.quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oohja, ik snap het, geil!!
En breng je ook wel eens een bezoekje aan zn werk?
Ontkennenquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet ontvangen.
Had ik net snel een ninja edit gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ads lijkt op aids vandaar.
Dat je niet voor FOK! betaald is inderdaad erg "quote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben uitermate
Ik geef het toemaar ik betaal tenminste niet voor fok
Hahahahaquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet ontvangen.
In jouw wereld wel jaquote:Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat je niet voor FOK! betaald is inderdaad erg ""
Mijn wereld is hetzelfde als jouwe hoor... Tenminste, ik ga er vanuit dat je ook op deze planeet woont.quote:Op maandag 29 september 2008 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In jouw wereld wel jameneer de top poster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |