quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
//Jordeeeh:quote:Op maandag 29 september 2008 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
Jordeeeh:
Misschien een hele persoonlijke vraag: Maar heb jij serieus niets beters te doen in het weekendZowel op zaterdag als zondag in de top 3
Reigersquote:Op maandag 29 september 2008 09:45 schreef jordeeeh het volgende:
Heeft iemand trouwens een link naar dat rijger topic? Ik kan m niet vinden
Nou zo leuk is dat topic helemaal niet .....quote:
Ik vind m wel goed, t gaat ook meer om de reactiesquote:Op maandag 29 september 2008 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou zo leuk is dat topic helemaal niet .....
En vooral omdat er een of ander debiele mod is geweest die de TT heeft aangepast. Haalt gelijk de angel uit het verrhaal.
Zal er over nadenken.quote:Op maandag 29 september 2008 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
FAIL.
En kappen met die ongein.
Mag ik er een nachtje over slapen eventueel?quote:Op maandag 29 september 2008 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
Dan denk er maar niet te lang over. Je staat momenteel op scherp.
Verwijder gelijk z'n berichten dan. Dankzij zulke mensen wordt het SC-topic volgens de FA's een post-opkrik topic.quote:Op maandag 29 september 2008 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
Hij heeft nog even. Totdat een FA online komt. Dan is het een x-termijn afgelopen.
Wanneer de FA's dit topic gelezen hebben.quote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Verwijder gelijk z'n berichten dan. Dankzij zulke mensen wordt het SC-topic volgens de FA's een post-opkrik topic.
AHA. Je noemt me een homo ?quote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh. Hm, vreemdmaar ik heb niets tegen homo's hoor
FA's kunnen toch verwijderde berichten teruglezen..quote:Op maandag 29 september 2008 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer de FA's dit topic gelezen hebben.
Ik zal het tegen mijn vriendin zeggen vanavondquote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh. Hm, vreemdmaar ik heb niets tegen homo's hoor
Nee hoorquote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AHA. Je noemt me een homo ?![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Indirect wel jaquote:Op maandag 29 september 2008 10:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet zo he jongensquote:
Hahaha oohja, ik snap het, geilquote:Op maandag 29 september 2008 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mooizo want ik heb al een vriendin.
Jitzzze is puur voor de spanning.
Ja ik ben uitermatequote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen met google ads
Mensen die adds ipv ads zeggen
ads lijkt op aids vandaar.quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen met google ads
Mensen die adds ipv ads zeggen
Ja, bij mij hetzelfde.quote:Op maandag 29 september 2008 10:59 schreef de_boswachter het volgende:
Mooizo want ik heb al een vriendin.
Jitzzze is puur voor de spanning.
Nee, want ik kan niet ontvangen.quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oohja, ik snap het, geil!!
En breng je ook wel eens een bezoekje aan zn werk?
"Trukendoos"quote:Op maandag 29 september 2008 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo he jongens
Ooh maar google adds zegt nu wel dit tegen me:
Jij? Vrouwen verleiden?
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren.nl
Nope. Bezoek hem alleen thuis wanneer zijn vriendin naar het stijldansen is met de meiden.quote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oohja, ik snap het, geil!!
En breng je ook wel eens een bezoekje aan zn werk?
Ontkennenquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet ontvangen.
Had ik net snel een ninja edit gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ads lijkt op aids vandaar.
Dat je niet voor FOK! betaald is inderdaad erg "quote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben uitermate
Ik geef het toemaar ik betaal tenminste niet voor fok
Hahahahaquote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet ontvangen.
In jouw wereld wel jaquote:Op maandag 29 september 2008 11:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat je niet voor FOK! betaald is inderdaad erg ""
Mijn wereld is hetzelfde als jouwe hoor... Tenminste, ik ga er vanuit dat je ook op deze planeet woont.quote:Op maandag 29 september 2008 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In jouw wereld wel jameneer de top poster.
Nee, ik woon op Marsquote:Op maandag 29 september 2008 11:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn wereld is hetzelfde als jouwe hoor... Tenminste, ik ga er vanuit dat je ook op deze planeet woont.
Je snapt toch wel wat ze bedoeld hopelijk hequote:Op maandag 29 september 2008 11:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mijn wereld is hetzelfde als jouwe hoor... Tenminste, ik ga er vanuit dat je ook op deze planeet woont.
Jullie voeden me eindelijk een beetje opquote:Op maandag 29 september 2008 11:08 schreef BobbyB het volgende:
Jitzzze post zowaar meer dan 2 post in een SC deel.en soms zelfs zonder "
"
Wanneer kan je mij ontvangen?quote:Op maandag 29 september 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry je hebt geenin je post dus ik kan dit niet serieus nemen
Dus je bent toch een vent? Mannen komen van Mars, en vrouwen van venus. Of zit je daar gewoon vanwege al die mannen?quote:Op maandag 29 september 2008 11:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik woon op Marsik kan het je aanraden
En dan nog die schoenen en jurkje niet willen kopen.quote:Op maandag 29 september 2008 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor 10000000000000000000000000000000000 euro per nacht, ben ik eind 2030 wel beschikbaar
Ja de mannen op mars zijn echt yummyquote:Op maandag 29 september 2008 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je bent toch een vent? Mannen komen van Mars, en vrouwen van venus. Of zit je daar gewoon vanwege al die mannen?
Dat is goed. Dan ga ik vast sparenquote:Op maandag 29 september 2008 11:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor 10000000000000000000000000000000000 euro per nacht, ben ik eind 2030 wel beschikbaar
Firefoxquote:Op maandag 29 september 2008 11:17 schreef BobbyB het volgende:
Wat zijn dat voor geintjes dat de adres en zoekbalk ineens verdwijnen bij Firefox.
Maar ja, of je het tegen die tijd nog wel wil, is een tweedequote:Op maandag 29 september 2008 11:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is goed. Dan ga ik vast sparen
....quote:Op maandag 29 september 2008 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je snapt toch wel wat ze bedoeld hopelijk he
Chrome is er nog niet voor Mac.quote:Op maandag 29 september 2008 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Firefoxje moet google chrome nemen
mij bevalt het prima! Al zit ik nu op school op IE.
Of het tegen die tijd nog wel is?quote:Op maandag 29 september 2008 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ja, of je het tegen die tijd nog wel is een tweede
Of je tegen die tijd nog wel wil, bedoel ikquote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of het tegen die tijd nog wel is?
Pwnd enzoquote:Vrouw (31) zegt zwanger te zijn van clown Bassie
AMSTERDAM - Een 31-jarige vrouw uit Heerhugowaard beweert zwanger te zijn van de 42 jaar oudere Bas van Toor, beter bekend als clown Bassie. Sandra K. deed haar verhaal aan showbiznewz.nl.
Ze vertelde de showbizzsite dat ze ruim acht maanden geleden zwanger is geworden van de artiest, nadat hij had opgetreden in haar woonplaats.
Bassie, die jarenlang een duo vormde met zijn broer Adriaan, zou tegenover de website hebben toegegeven dat hij de vrouw zijdelings kent, maar noemde de verhalen over de zwangerschap 'klinkklare onzin'. De clown is al sinds 1960 samen met zijn vrouw Coby, met wie hij drie volwassen dochters heeft.
Het management van de artiest was maandag niet bereikbaar voor commentaar. Een oud-manager van de clown verklaarde te hebben vernomen dat Bassie tijdelijk is 'ondergedoken in Duitsland' tot de storm is overgewaaid.
Ooh dat is wel balen ja!quote:
Ik weet natuurlijk niet hoe ze er dan uit zietquote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je tegen die tijd nog wel wil, bedoel ik
Dus...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |