Je hebt hem erin geluisd, hehehequote:Op maandag 29 september 2008 14:28 schreef BobbyB het volgende:
WHEHEHEHEHEHklant van ons ging z'n webwinkel testen, gaat ie in de live omgeving (ipv test omgeving) een bestelling plaatsen, heeft ie via iDeal geld overgemaakt.
Hij dacht dat het geld niet echt van z'n rekening af zou gaan. Wat een sukkel.
Nee, dan had ik mijn rekening nummer wel als begunstigde ingevuld.quote:Op maandag 29 september 2008 14:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je hebt hem erin geluisd, hehehe
quote:Op maandag 29 september 2008 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Je bent geen echte PSV'er.
Met alle respect. Maar je kan overal voetbal gaan kijken, behalve Ajax. Kut *****
Ze zijn gewoon zo streng tegenwoordigquote:Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
2 posts achter elkaar een kettingspost noemen
gers, 10 postsquote:Op maandag 29 september 2008 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon zo streng tegenwoordig
quote:Op maandag 29 september 2008 13:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT heeft het te hoog in d'r bolletje.
Je zou haast denken dat het hem om iets anders te doen was, nietwaar BobbyB?quote:Op maandag 29 september 2008 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]worden mijn grapjes niet meer gewaardeerd hier
?
Oh, was het een grapje? Zeg dat dan. Vrouwen kunnen namelijk geen grapjes maken, dus dan is extra uitleg wel nodig eh.quote:Op maandag 29 september 2008 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
?
Wat dan, volgens jou?quote:Op maandag 29 september 2008 14:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat het hem om iets anders te doen was, nietwaar BobbyB?
En wie het eerste een ban krijg heeft dan gewonnen of verloren?quote:Op maandag 29 september 2008 14:48 schreef Sackboy het volgende:
Wie wil er een wedstrijdje kettingposten met mij doen?
Schoolquote:Op maandag 29 september 2008 14:49 schreef BigKahuna het volgende:
Weer een schooldag vol plezier erop
HOI BK SCHATquote:Op maandag 29 september 2008 14:49 schreef BigKahuna het volgende:
Weer een schooldag vol plezier erop
Alsof je t als grapje bedoeldequote:Op maandag 29 september 2008 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
?
Wedstrijd gewonnen, postrechten verloren.quote:Op maandag 29 september 2008 14:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat dan, volgens jou?
[..]
En wie het eerste een ban krijg heeft dan gewonnen of verloren?
Ik kan wel grapjes makenquote:Op maandag 29 september 2008 14:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, was het een grapje? Zeg dat dan. Vrouwen kunnen namelijk geen grapjes maken, dus dan is extra uitleg wel nodig eh.
Niemand wil tegen je.quote:Op maandag 29 september 2008 14:48 schreef Sackboy het volgende:
Wie wil er een wedstrijdje kettingposten met mij doen?
Ja avatar, wat doe je?quote:
Ze durven allemaal niet. Angsthazen.quote:Op maandag 29 september 2008 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niemand wil tegen je.
Ik zou zeggen: Doe je best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |