Werken is zooo overratedquote:Op maandag 29 september 2008 12:11 schreef BobbyB het volgende:
ja sorry, er moet ook gewerkt worden!
Doe eens mij helpen met Google Chromequote:Op maandag 29 september 2008 12:07 schreef Breathtaking het volgende:
En het is nog steeds saaaai! Hallo, kom eens terug mensen
Wat moet je voor hulp danquote:Op maandag 29 september 2008 12:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Doe eens mij helpen met Google Chrome
Zie post #116.quote:Op maandag 29 september 2008 12:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet je voor hulp dan?
Gedownloadt met dtquote:Op maandag 29 september 2008 11:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb ook Google Chrome gedownloadt. Maar ben er nog niet achter hoe die favorieten werken![]()
Ik kan ze alleen in zo'n noobish bladwijzerbalk krijgen, maar ik wil ze gewoon in zoeen uitklaplijstje.
Dat is de correcte spelling voor het voltooid deelwoordquote:Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gedownloadt met dt? Foei
dat ten eerste
!
Ja surequote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is de correcte spelling voor het voltooid deelwoord
Leve Bassie inderdaadquote:Op maandag 29 september 2008 12:24 schreef Agiath het volgende:
Dat topic van bassie maakt mijn dag weer goed man
Ik vind van welquote:
ik had laast breathtaking_gangbang_bros.avi gedownloadtquote:Op maandag 29 september 2008 12:40 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb breathtaking.rar gedownloadt.
2 posts achter elkaar een kettingspost noemenquote:Op maandag 29 september 2008 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry voor de kettingposts mods. Maar ik ga! PauzeCiaooo
kon je meegenieten van die mooie muzikale klanken ?quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef jordeeeh het volgende:
Stinkende allochtonen in de bus
Als ik straks weer thuis ben maar even een topic maken.
Neen, waren volwassenen. Daarnaast heb ik nu mooie oordopjes, in-ear dat de rest van t geluid buiten houdt.quote:Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef gers het volgende:
[..]
kon je meegenieten van die mooie muzikale klanken ?
De buschauffeur was zeker racistischquote:Op maandag 29 september 2008 12:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen, waren volwassenen. Daarnaast heb ik nu mooie oordopjes, in-ear dat de rest van t geluid buiten houdt.
Hoezo?quote:Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef gers het volgende:
[..]
De buschauffeur was zeker racistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |