Ja tot kwart voor twee wachten tot de volgende les.quote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zo .. school is weer enerverend.
Serieus?quote:Op maandag 29 september 2008 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe ze er dan uit ziet
Ook niet hoe ze er nu uit ziet, maar dat even terzijde
Haha, iedereen hier weet datquote:Op maandag 29 september 2008 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe ze er dan uit ziet
Ook niet hoe ze er nu uit ziet, maar dat even terzijde
Wil je ze alsjeblieft nog een keer posten?quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, iedereen hier weet datje hebt een leven vrees ik
Nou wordt het wel engquote:Op maandag 29 september 2008 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik open er net een topic over
WTF. We zijn ook nog een telepatisch schatje !
Wou jij beweren dat ik geen leven heb?quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, iedereen hier weet datje hebt een leven vrees ik
quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je ze alsjeblieft nog een keer posten?
Ja post die ene met dat 5 euro biljetquote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je ze alsjeblieft nog een keer posten?
Yep.quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 11:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja post die ene met dat 5 euro biljet
ieeeuwlquote:Op maandag 29 september 2008 11:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeft postmortum geen gitaar meer te posten, scheelt weer.
Ik heb ook Google Chrome gedownloadt. Maar ben er nog niet achter hoe die favorieten werkenquote:Op maandag 29 september 2008 11:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Firefoxje moet google chrome nemen
mij bevalt het prima! Al zit ik nu op school op IE.
Boehoequote:Op maandag 29 september 2008 11:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja post die ene met dat 5 euro biljet
Gelukkig ben ik terugquote:Op maandag 29 september 2008 11:52 schreef BobbyB het volgende:
BT is weg en meteen stopt iedereen met postenik had een goede reden, ik was ff nieuwe ava maken.
Werken is zooo overratedquote:Op maandag 29 september 2008 12:11 schreef BobbyB het volgende:
ja sorry, er moet ook gewerkt worden!
Doe eens mij helpen met Google Chromequote:Op maandag 29 september 2008 12:07 schreef Breathtaking het volgende:
En het is nog steeds saaaai! Hallo, kom eens terug mensen
Wat moet je voor hulp danquote:Op maandag 29 september 2008 12:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Doe eens mij helpen met Google Chrome
Zie post #116.quote:Op maandag 29 september 2008 12:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet je voor hulp dan?
Gedownloadt met dtquote:Op maandag 29 september 2008 11:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb ook Google Chrome gedownloadt. Maar ben er nog niet achter hoe die favorieten werken![]()
Ik kan ze alleen in zo'n noobish bladwijzerbalk krijgen, maar ik wil ze gewoon in zoeen uitklaplijstje.
Dat is de correcte spelling voor het voltooid deelwoordquote:Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gedownloadt met dt? Foei
dat ten eerste
!
Ja surequote:Op maandag 29 september 2008 12:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is de correcte spelling voor het voltooid deelwoord
Leve Bassie inderdaadquote:Op maandag 29 september 2008 12:24 schreef Agiath het volgende:
Dat topic van bassie maakt mijn dag weer goed man
Ik vind van welquote:
ik had laast breathtaking_gangbang_bros.avi gedownloadtquote:Op maandag 29 september 2008 12:40 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb breathtaking.rar gedownloadt.
2 posts achter elkaar een kettingspost noemenquote:Op maandag 29 september 2008 12:28 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry voor de kettingposts mods. Maar ik ga! PauzeCiaooo
kon je meegenieten van die mooie muzikale klanken ?quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef jordeeeh het volgende:
Stinkende allochtonen in de bus
Als ik straks weer thuis ben maar even een topic maken.
Neen, waren volwassenen. Daarnaast heb ik nu mooie oordopjes, in-ear dat de rest van t geluid buiten houdt.quote:Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef gers het volgende:
[..]
kon je meegenieten van die mooie muzikale klanken ?
De buschauffeur was zeker racistischquote:Op maandag 29 september 2008 12:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen, waren volwassenen. Daarnaast heb ik nu mooie oordopjes, in-ear dat de rest van t geluid buiten houdt.
Hoezo?quote:Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef gers het volgende:
[..]
De buschauffeur was zeker racistisch
dat zeggen ze toch altijd ies rastisch ies koeltuurquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 12:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Werken is zooo overratedpraten met bt daarentegen
dat is pas goed voor je ontwikkeling!
Schoolquote:Op maandag 29 september 2008 12:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Allemaal op school/stage/werk?
Waarop?quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarop?
Of is dat de verkeerde context
Ach, jij hebt geen stagequote:Op maandag 29 september 2008 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
School![]()
Gisteren nog tot 1 uur s nachts huiswerk lopen maken
quote:
Ik heb voorlopig even meer dan genoeg stage gelopenquote:
'quote:Op maandag 29 september 2008 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig even meer dan genoeg stage gelopen
Voor mijn laatste stage moest ik 9 weken lopen, ik heb er uiteindelijk maar 5 gelopen...quote:Op maandag 29 september 2008 13:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
'
Ik moet nog tot 16 januarien ik heb al aangeboden dat ik na m'n stage hier 1 keer in de zoveel weken wel op zaterdag wil werken
Was het stage op een kinderboerderij dan?quote:Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mijn laatste stage moest ik 9 weken lopen, ik heb er uiteindelijk maar 5 gelopen...
Geen haan die er naar kraaide
Welke stagair (e) is wel belangrijk...quote:Op maandag 29 september 2008 13:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Je was totaal niet belangrijk dus?
Nee.quote:Op maandag 29 september 2008 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was het stage op een kinderboerderij dan?
Ik.quote:Op maandag 29 september 2008 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke stagair (e) is wel belangrijk...
Nou ja bij mijn vorige werkgever bleef 75% van de stagiairs hangen en de meeste werken er nog steeds.quote:Op maandag 29 september 2008 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke stagair (e) is wel belangrijk...
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Aha, ik ga donderdag misschien naar Ajax-Borac met een paar vrienden
"Ik houd niet van voetbal, ik ben voor Ajax"quote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, lekker boeien. Avondje chillen met m'n vrienden onder het genot van een voetbalwedstrijd
quote:Op maandag 29 september 2008 13:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
"Ik houd niet van voetbal, ik ben voor Ajax"
Laterquote:Op maandag 29 september 2008 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga weer aan het werk, tot vanavond.
Heyaquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 13:57 schreef KingOfPop het volgende:
Sinds er weer een nieuwe TT gemaakt moet wordenEn Jitzzzze werd gesignaleerd met een banaan in een ander gat dan zijn oor.
quote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, lekker boeien. Avondje chillen met m'n vrienden onder het genot van een voetbalwedstrijd
Toch al een tijdje hoor dat we samen zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 13:54 schreef Noorsbloed het volgende:
Sinds wanneer zijn boswachter en Jitzee homo ?
Ach ja Bobby, Bassie, wie ziet het verschil?quote:Op maandag 29 september 2008 14:20 schreef Sackboy het volgende:
Ja, Sandra K. uit Heerhugowaard biedt zich aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |