quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Suc7quote:Op zondag 28 september 2008 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga zeiken en daarna patat bakken.
Oh nee, komt hij weerquote:Op zondag 28 september 2008 19:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Heey, jitzzzze, fijn weekend gehad?
Oh die heb even een poliep op z'n vinger. Hij kan een maand lang niet FOK!en nie en nie msn'en nie.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 september 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh die heb even een poliep op z'n vinger. Hij kan een maand lang niet FOK!en nie en nie msn'en nie.
weet niet of je het weet..quote:
ik vind je best lekkerquote:Op zondag 28 september 2008 19:29 schreef superXmacho het volgende:
ik is der weer
quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet niet of je het weet..
1, ben vandaag nuchter
2. ik was er net ook al.(maar moest ff douche,)
Het was weer huilen met de pet op, inderdaad. Kansen zat, maar scoren.quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hee Noel, lekker gefloten zaterdag naar je club?
(hier komt een belediging)quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet niet of je het weet..
1, ben vandaag nuchter
2. ik was er net ook al.(maar moest ff douche,)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Gras zat, maar voetballenquote:Op zondag 28 september 2008 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het was weer huilen met de pet op, inderdaad. Kansen zat, maar scoren.
quote:Op zondag 28 september 2008 19:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
(hier komt een belediging)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ik dacht dat ze kaal wasquote:Op zondag 28 september 2008 19:33 schreef jordeeeh het volgende:
superXmacho, mag k een foto nu je haren nog nat zijn?
Ik kan er niks aan doenquote:
te laat heb er l spul in se dat ik morgen krullen heb,quote:
Waar kan ik dan je hyves vinden? Ja, op hyves.nl, maar dan?quote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
te laat heb er l spul in se dat ik morgen krullen heb,
1 troost douche meestal elke dag.
dan maak ik wel een x een foto en op me hyves staan wel fotos van me vakantie.. met nat haar..
toedels tot zoquote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
Goed, ik ben naar moeders toe, tot zo
idd als vertonghe 2 x moet scoren....quote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, Ajax was nou ook weer niet subliem.
Woensdag Liverpool uit![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 19:38 schreef postmortum het volgende:
ik wil ook een foto van superXmacho nu ze nog nat is
die geeft ze nooitquote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar kan ik dan je hyves vinden? Ja, op hyves.nl, maar dan?
gaat u naar boksen en daar sta ik tussen..quote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar kan ik dan je hyves vinden? Ja, op hyves.nl, maar dan?
wel in boksgearquote:Op zondag 28 september 2008 19:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
gaat u naar boksen en daar sta ik tussen..
Eigelijk kan ik ook foto posten ,,.
ja dat idee hadden jullie nog niet he
Post anders foto's van je ouders, misschien begrijp ik dan hoe je zo geworden bentquote:Op zondag 28 september 2008 19:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
gaat u naar boksen en daar sta ik tussen..
Eigelijk kan ik ook foto posten ,,.
ja dat idee hadden jullie nog niet he
ik gok op grote neger in combi met een aziatisch scoolmeisjequote:Op zondag 28 september 2008 19:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Post anders foto's van je ouders, misschien begrijp ik dan hoe je zo geworden bent
Het enigste wat ik van me moeder heb zijn me ogen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Post anders foto's van je ouders, misschien begrijp ik dan hoe je zo geworden bent
aaw plzzzzzzzzzquote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef superXmacho het volgende:
zal ik zo vriendelijk zijn 1 foto te posten??
Ja ben vandaag in een goeie bui.
Als je mijn goeie hemeur wil verpesten zeg het dan gewoon,quote:
Klopt.quote:Op zondag 28 september 2008 19:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe is het dan met jouw oosterse schoonheid? Ik heb nog steeds geen foto gezien.
Ik wil je goede humeur verpesten.quote:Op zondag 28 september 2008 19:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als je mijn goeie hemeur wil verpesten zeg het dan gewoon,
Post ik geen foto.
oh ja , bewijs per pm danquote:
Ik welquote:Op zondag 28 september 2008 19:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe is het dan met jouw oosterse schoonheid? Ik heb nog steeds geen foto gezien.
Szpeszsiall fr1end (l)(l)quote:Op zondag 28 september 2008 19:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent dan ook mn brotha from anotha motha.
dat zou ik nooit doenquote:Op zondag 28 september 2008 19:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ja en dan past jij hem..
ik maak printscreen..
ziet iemand de fotoquote:Op zondag 28 september 2008 19:59 schreef superXmacho het volgende:
[ afbeelding ]
Tada daar is de foto..
(als hij lukt)
quote:Op zondag 28 september 2008 20:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]![]()
Je moet naar die in Purmerend komen, het lekkerste wokrestaurant ooit
je kan je naam door strepen..quote:
Het is het waardquote:Op zondag 28 september 2008 20:01 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ja vast ff 2 uur rijden om te gaan wokken!
achterlijkerquote:Op zondag 28 september 2008 20:02 schreef superXmacho het volgende:
[..]
je kan je naam door strepen..![]()
Ben niet zo achterlijk als jullie denken.
zitterd het wokmekka van de wereldquote:
waar ligt dat Purmerend dan??quote:Op zondag 28 september 2008 20:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]![]()
bij de pepermuntquote:Op zondag 28 september 2008 20:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
waar ligt dat Purmerend dan??
Heb er wel van gehoort..
Tussen Bagdad en San Francisco.quote:Op zondag 28 september 2008 20:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
waar ligt dat Purmerend dan??
Heb er wel van gehoort..
ben jij pools ?quote:Op zondag 28 september 2008 20:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
zitterd het wokmekka van de wereld
geduld is een schone zaak.quote:
Dat is hier vlakbijquote:Op zondag 28 september 2008 20:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]![]()
En ik had het niet eens tegen jouquote:Op zondag 28 september 2008 20:05 schreef superXmacho het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak.
Er wordt aan uw klacht gewerkt.
kortom:
Die opgefuckte tering imageshake werkt weer eens niet mee,
Zal ff opnieuw doen.
Ik zie niets.quote:Op zondag 28 september 2008 20:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
zijn jullie echt zo sloom????
heb al 2 van jullie, (BK en Jitz) het topic met de foto ge-pm'd!!!!
Zitterdquote:Op zondag 28 september 2008 20:03 schreef postmortum het volgende:
[..]
zitterd het wokmekka van de wereld
quote:Op zondag 28 september 2008 20:07 schreef jordeeeh het volgende:
Och, vergeet ik zomaar
[ afbeelding ]
'Ha. Ha.'quote:Op zondag 28 september 2008 20:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
zal ik hem anders even posten, ben echt onzichtbaar hiero, heb hem al na 2 van jullie ge-pm'd en heb hem al laten zien op pagina 4 ofzow maar weer weggehaald, want geen reactie!!!!
wordt hier een beetje moe van
Doe maar.quote:Op zondag 28 september 2008 20:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
zal ik hem anders even posten, ben echt onzichtbaar hiero, heb hem al na 2 van jullie ge-pm'd en heb hem al laten zien op pagina 4 ofzow maar weer weggehaald, want geen reactie!!!!
wordt hier een beetje moe van
quote:
Zeker.quote:Op zondag 28 september 2008 20:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch zeker wel kodu's waard, dacht ik zo.
Waar is zitterd dan??quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
'Ha. Ha.'
Nu kan je stoppen met je grap.
zitterd = sittard en dat ligt in limburgquote:Op zondag 28 september 2008 20:10 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar is zitterd dan??
Het dichts bij zijnde wok restaurant is een KUT restaurant.
Ze hebben zo wat alleen van dat vis..![]()
En van die grote kaugon champions.![]()
En ik zal het maar niet over de rest van het eten hebben![]()
Als ik het ruik ga ik al over me nek,
Puik idee.quote:Op zondag 28 september 2008 20:10 schreef CraniuM het volgende:
maar bk als ik ooit eens een keer toevallig in purmerend ben ga ik daar wel eens wokken 14.gif
Dat is een mooi restaurantquote:Op zondag 28 september 2008 20:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Puik idee.
http://www.wokrestaurant-dedoele.nl/
Dunnoquote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
Wie is die knakkert die er zo graag bij wil horen
quote:Op zondag 28 september 2008 20:11 schreef CraniuM het volgende:
[..]
zitterd = sittard en dat ligt in limburg
Ik vraag me meer af wie dit is?quote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
Welke precies?quote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
of je gebruikt tinypicquote:Op zondag 28 september 2008 20:05 schreef superXmacho het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak.
Er wordt aan uw klacht gewerkt.
kortom:
Die opgefuckte tering imageshake werkt weer eens niet mee,
Zal ff opnieuw doen.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af wie dit is?
[ afbeelding ]
Ja, wat wil je weten?quote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef superXmacho het volgende:
Ik zal ff wat trager reageren , zal ff me kleren voor morgen uitzoeken.
iemand met verstand van mode hier??
breathtaking , want dat is een meisje en jordeeeh want die is gay (ook al zit die in de ontkenningsfase)quote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef superXmacho het volgende:
60x60quote:Op zondag 28 september 2008 20:18 schreef superXmacho het volgende:
Ps. hoe groot mag een avetar zijn??
want dan zal ik der ff 1 maken.
Tuurlijk, hangend aan een galg ben je denk ik heel mooiquote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef superXmacho het volgende:
En dat basseer jij op.. ?quote:Op zondag 28 september 2008 20:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
breathtaking , want dat is een meisje en jordeeeh want die is gay (ook al zit die in de ontkenningsfase)
quote:Op zondag 28 september 2008 20:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tuurlijk, hangend aan een galg ben je denk ik heel mooi
reetveter toch?quote:Op zondag 28 september 2008 20:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af wie dit is?
[ afbeelding ]
ik moet toch iemand beledigenquote:
Welke kleren ik morgen zal aan trekken..quote:
bloed en bloedheetquote:Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Welke kleren ik morgen zal aan trekken..
Hoe warm wordt het morgen ongeveer?
18 graden , ik stem voor laarzen en rokjequote:Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Oeh, spanneeennndddquote:Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef BigKahuna het volgende:
Over 10 minuten Milan - Inter![]()
![]()
Sport1![]()
ik denk dat jij ook heel mooi bent , met een stuk lood in je hoofd.quote:Op zondag 28 september 2008 20:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tuurlijk, hangend aan een galg ben je denk ik heel mooi
's Nachts vorst aan de grond, de dag begint rustig met een graadje of 10 en wat sluimerbewolking. Later op de middag opklaringen, zon, maar daarna ook weer bewolking. Plaatselijk kan er een bui vallen en de middagtemperatuur zal rond de 18 graden in het Oosten en 16 in het westen liggen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waarom negeer je haar nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
18 graden , ik stem voor laarzen en rokje
HEE WAT TOEVALLIG, DAT WIILDE IK OOK ZEGGENquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
's Nachts vorst aan de grond, de dag begint rustig met een graadje of 10 en wat sluimerbewolking. Later op de middag opklaringen, zon, maar daarna ook weer bewolking. Plaatselijk kan er een bui vallen en de middagtemperatuur zal rond de 18 graden in het Oosten en 16 in het westen liggen.
jordy heeft er een paar gepost op vorige paginaquote:
dat kan geen toeval zijn.. we zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
HEE WAT TOEVALLIG, DAT WIILDE IK OOK ZEGGEN
had ik die sergestie gegevenXDquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
18 graden , ik stem voor laarzen en rokje
Op kamers dan een kamer samen huren he bedoel je toch?quote:Op zondag 28 september 2008 20:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
dat kan geen toeval zijn.. we zijn voor elkaar gemaakt.
Sergestie?quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
had ik die sergestie gegevenXD
Ga ik in rokje door de school dan hebben we geile boeren opschoolXD
Ik dacht zelf aan,
Zwart hempje,
Witte broek ,
Zwarte friis companyriem.
Zwarte puma trui.
Ik zit nog te twijfelen tussen me blazers en me airmax..
Vrouwen op air maxquote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
had ik die sergestie gegevenXD
Ga ik in rokje door de school dan hebben we geile boeren opschoolXD
Ik dacht zelf aan,
Zwart hempje,
Witte broek ,
Zwarte friis companyriem.
Zwarte puma trui.
Ik zit nog te twijfelen tussen me blazers en me airmax..
Ik dacht meer aan samen op één kameel een trektocht door de Sahara maken.quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Op kamers dan een kamer samen huren he bedoel je toch?
geilquote:
Nee me vader noemde me vroeger princesje..quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
Stella, hoe heette je vroeger? Paul?
Je hebt een mannelijk gezicht.quote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nee me vader noemde me vroeger princesje..
En stront in je ogen ofzo??
Kijk dan naar de foto je pik hoofd.
Je vader heeft dyslexie?quote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:de foto je pik hoofd.
Dan pik ik ondertussen je Turkse schone inquote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan samen op één kameel een trektocht door de Sahara maken.
Weet je wel hoe fucking chill die lopen...quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Daarom vraagt hij het juistquote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, ik ga voetbal kijken. DOEI![]()
een chinees??quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef postmortum het volgende:
ik ben weg lekker geilen op die chinese van expiditie robinson![]()
What's wrong with your English?quote:Op zondag 28 september 2008 20:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
een chinees??
Whats wrong white you??
hf doeiquote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, ik ga voetbal kijken. DOEI![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 20:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
een chinees??
Whats wrong white you??
Ja ik weet hoe chill ze lopen ik heb zelf ook wel air max thuisquote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fucking chill die lopen...
Ik mag niet op hakken , wegens een zware pees blesure.
En wil niet nog een keer een half jaar wachten tot ik uberhoudt weer een beetje kon lopen.
Dus doe het liever rustig aan.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
What's wrong with your English?
Gehandicapt kutpersoon.
Als der hier 1 iemand is met een handicap ben jij het wel.quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
What's wrong with your English?
Gehandicapt kutpersoon.
ik noem het :quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe chill ze lopen ik heb zelf ook wel air max thuisMaar vrouwen op air max
BODEM VAN DE SAMENLEVING NOEM IK DIE
Oh jij bent er zoeen van: Ja het is weekend, dus ik ga niet nadenken over mijn spellingquote:Op zondag 28 september 2008 20:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik noem het :
vrouwen die het zich zelf convertabel maken,..
Ja ik begin een beetje moe te worden , me spelling wordt slechter.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als der hier 1 iemand is met een handicap ben jij het wel.
Wie valt er op een spleet oog??
Ik ben teminste nog zo helder , wat zelfs als ik smoor ben ,
om een NORMAAL persoon uit te zoeken,
Dat was een turks meisje (oosters vanaf hier dus denk naquote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je zoekt ze wel uit, krijg je ze ook danquote:Ik ben teminste nog zo helder , wat zelfs als ik smoor ben ,
Ja wrm moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op zondag 28 september 2008 20:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh jij bent er zoeen van: Ja het is weekend, dus ik ga niet nadenken over mijn spelling![]()
Succes. Doe het op de Bundy's manier: Krant onder de oksel meenemen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Broekpaling het volgende:
Jongens, ik ga me even met het mannelijkste der mannenlijkheden bezig houden.
Jawel..ik ga schijten.
Stoer manquote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja wrm moeilijk doen als het makkelijk kan.
Zit morgen weer bij Nederlands (kijken hoe lang het morgen duurt)
Aan het einde van de 2 lesuren zijn der meestal 10 van de 17 ofzo uitgestuurd.
Dat oude wicht kan nicks hebben.
Hoiquote:
Dat is het probleem vandaag de dag.quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat was een turks meisje (oosters vanaf hier dus denk na)
En dan is hij ook nog meteen gehandicapt?
[..]
Je zoekt ze wel uit, krijg je ze ook dan?
De meesten nemen tegenwoordig een playboy mee,..quote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Succes. Doe het op de Bundy's manier: Krant onder de oksel meenemen.
Hint: Kom eens buiten de deur, op ChatPlaza zie je de echte persoonlijkheden toch nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat is het probleem vandaag de dag.
Er zijn geen echte heren meer.
Het zijn allemaal gevoelloze klootzakken,
Of freaks.
En de echte heren zijn er gewoon niet.
Of een iPhonequote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Succes. Doe het op de Bundy's manier: Krant onder de oksel meenemen.
Er is 1 ding wat je zeker niet moet doen: Meepraten met mannen over het poepenquote:Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
De meesten nemen tegenwoordig een playboy mee,..
Neee..quote:Op zondag 28 september 2008 20:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:blond vmbo air max friesland
draag je ook lonsdale?????
Wilde net zeggen dat je een topic moest maken van je avonturenquote:
Dus je koopt hem daarom nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Neee..
Had wel vet mooie nickelson jas gezien,
Maar die leek niet echt op de nickelson die je normaal ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Ik heb het niet over het schijten.quote:Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er is 1 ding wat je zeker niet moet doen: Meepraten met mannen over het poepen
Ik zei: Bemoei je daar niet meequote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het schijten.
Dat intreseert me echt niet.
Ik zei: de meesten die nemen een playboy mee inplaats van een krant.
Ik heb hem al..quote:Op zondag 28 september 2008 20:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus je koopt hem daarom niet
quote:Op zondag 28 september 2008 20:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
nou het is dat ze HJ drinkt maar ben bang dat dat puur voor de foto is, bij mij kan ze geen goed meer doen....Bij mij kan ze zelfs dan niet meer goed doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga dan gewoon naar de KPD ofzoWe are living in a material world, and I am a material girl
ftw 14.gifquote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef superXmacho het volgende:
nude-pics??
doe ik toch niet.quote:Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zei: Bemoei je daar niet mee
Dat neem je mee naar de wc, en daar moet je ook niet over pratenquote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef superXmacho het volgende:
[..]
doe ik toch niet.
Wat intreseert het mij nou dat hij zit te schijten ,
Ik had het over de krant
quote:Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij mij kan ze zelfs dan niet meer goed doen![]()
Ga dan gewoon naar de KPD ofzo
Ga maar hoor, sxm is niks speciaals lijkt mequote:Op zondag 28 september 2008 20:50 schreef Broekpaling het volgende:
mandela is eruit hoorIk ga nu even naakt.....douchen welteverstaan. Laat mijn iPhone nou niet waterproof zijn, wacht dus nog even met de nudepics
post een bloot foto van jezelf, dan leggen we je het uitquote:Op zondag 28 september 2008 20:51 schreef superXmacho het volgende:
wat bedoelen jullie met de nude pics??
Dat je je zusje naakt moet fotograferen. Of jij dan naakt bent of zij maakt niet uit, als we maar naakt zienquote:Op zondag 28 september 2008 20:52 schreef superXmacho het volgende:
wat bedoelen jullie met die nude pics??
ooit gehoort van kinderporno..quote:Op zondag 28 september 2008 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
post een bloot foto van jezelf, dan leggen we je het uit
/carequote:Op zondag 28 september 2008 20:54 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ooit gehoort van kinderporno..
Ja en volgends de wet ben je onder de 18 een kind..
Naakt is bij ons niet direct porno hoorquote:Op zondag 28 september 2008 20:54 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ooit gehoort van kinderporno..
Ja en volgends de wet ben je onder de 18 een kind..
kan je ook bij lime wire vinden..quote:Op zondag 28 september 2008 20:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat je je zusje naakt moet fotograferen. Of jij dan naakt bent of zij maakt niet uit, als we maar naakt zien
hoe zou jij het verwoorden dan??quote:Op zondag 28 september 2008 20:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Naakt is bij ons niet direct porno hoor
quote:Op zondag 28 september 2008 20:52 schreef superXmacho het volgende:
wat bedoelen jullie met die nude pics??
NAAKTquote:Op zondag 28 september 2008 20:56 schreef superXmacho het volgende:
[..]
hoe zou jij het verwoorden dan??
Porno downloadenquote:Op zondag 28 september 2008 20:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
kan je ook bij lime wire vinden..
Je hebt er vast al ervaring mee hoe je porno download.
Wie nietquote:En er is vast wel iemand hier die een site weet met porno filmpjes die je gratis kan bekijken
quote:Op zondag 28 september 2008 20:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
kan je ook bij lime wire vinden..
Je hebt er vast al ervaring mee hoe je porno download.
En er is vast wel iemand hier die een site weet met porno filmpjes die je gratis kan bekijken
quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef reetveter het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen met CoD4 terwijl superXmacho aan mijn penis zuigt.
Nee..quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je bent wel op de hoogte zien ik, jij haalt zeker soms stiekem een nat broekske op het web????
Je zou toch zeggen dat hij een té spannend leven heeft voor internetquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 21:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat hij een té spannend leven heeft voor internet
Wat liiieeefffffquote:Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Op internet kan ik het met mijn vrindjes delen
Welke meet waar wanneer hoe leeftijdslimiet van onderquote:Op zondag 28 september 2008 21:08 schreef reetveter het volgende:
Binnenkort op de meet hosselt jos wel eempies voor de rest van de crew.
nee, ze begrijpt het onderwerp nietquote:Op zondag 28 september 2008 21:09 schreef Sackboy het volgende:
Hee ik hoorde dat we naaktpics van Stella krijgen?
oh en hij kijkt p0rn en dan kijk jij stiekem mee via de kier in zijn deur!!!quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 21:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
nee, ze begrijpt het onderwerp niet
Nee, ze neukt ermeequote:Op zondag 28 september 2008 21:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh en hij kijkt p0rn en dan kijk jij stiekem mee via de kier in zijn deur!!!
Kun je nagaan dat het elk deel zo gaat als ze erin meepostquote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en dat maakt dit deel dan wel weer een beetje legendarisch!
Jij zou een normaal persoon uit zoeken?quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ben teminste nog zo helder , wat zelfs als ik smoor ben ,
Props naar jouquote:Op zondag 28 september 2008 21:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij zou een normaal persoon uit zoeken?
Ik denk dat als anderen dat zouden doen jij altijd eenzaam en alleen zou blijven
Of ik haar foto weg wilde halenquote:Op zondag 28 september 2008 05:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goh, het woord neger komt in een topic voor en wie hebben we daar:
DD von der Waffen SS
Dude.. ik had net een stijfjequote:
Wie is die gozer?quote:Op zondag 28 september 2008 21:13 schreef jordeeeh het volgende:
Whehe krijg k PM van DarkDreamer omdat ik dit postte:
[..]
Of ik haar foto weg wilde halen
quote:Op zondag 28 september 2008 21:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goh toevallig, ik krijg er net 1 na het lezen van die post.quote:
hahaquote:Op zondag 28 september 2008 21:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]