idd als vertonghe 2 x moet scoren....quote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, Ajax was nou ook weer niet subliem.
Woensdag Liverpool uit![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 19:38 schreef postmortum het volgende:
ik wil ook een foto van superXmacho nu ze nog nat is
die geeft ze nooitquote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar kan ik dan je hyves vinden? Ja, op hyves.nl, maar dan?
gaat u naar boksen en daar sta ik tussen..quote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar kan ik dan je hyves vinden? Ja, op hyves.nl, maar dan?
wel in boksgearquote:Op zondag 28 september 2008 19:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
gaat u naar boksen en daar sta ik tussen..
Eigelijk kan ik ook foto posten ,,.
ja dat idee hadden jullie nog niet he
Post anders foto's van je ouders, misschien begrijp ik dan hoe je zo geworden bentquote:Op zondag 28 september 2008 19:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
gaat u naar boksen en daar sta ik tussen..
Eigelijk kan ik ook foto posten ,,.
ja dat idee hadden jullie nog niet he
ik gok op grote neger in combi met een aziatisch scoolmeisjequote:Op zondag 28 september 2008 19:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Post anders foto's van je ouders, misschien begrijp ik dan hoe je zo geworden bent
Het enigste wat ik van me moeder heb zijn me ogen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Post anders foto's van je ouders, misschien begrijp ik dan hoe je zo geworden bent
aaw plzzzzzzzzzquote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef superXmacho het volgende:
zal ik zo vriendelijk zijn 1 foto te posten??
Ja ben vandaag in een goeie bui.
Als je mijn goeie hemeur wil verpesten zeg het dan gewoon,quote:
Klopt.quote:Op zondag 28 september 2008 19:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe is het dan met jouw oosterse schoonheid? Ik heb nog steeds geen foto gezien.
Ik wil je goede humeur verpesten.quote:Op zondag 28 september 2008 19:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als je mijn goeie hemeur wil verpesten zeg het dan gewoon,
Post ik geen foto.
oh ja , bewijs per pm danquote:
Ik welquote:Op zondag 28 september 2008 19:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe is het dan met jouw oosterse schoonheid? Ik heb nog steeds geen foto gezien.
Szpeszsiall fr1end (l)(l)quote:Op zondag 28 september 2008 19:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij bent dan ook mn brotha from anotha motha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |