quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Suc7quote:Op zondag 28 september 2008 19:27 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga zeiken en daarna patat bakken.
Oh nee, komt hij weerquote:Op zondag 28 september 2008 19:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Heey, jitzzzze, fijn weekend gehad?
Oh die heb even een poliep op z'n vinger. Hij kan een maand lang niet FOK!en nie en nie msn'en nie.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 28 september 2008 19:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh die heb even een poliep op z'n vinger. Hij kan een maand lang niet FOK!en nie en nie msn'en nie.
weet niet of je het weet..quote:
ik vind je best lekkerquote:Op zondag 28 september 2008 19:29 schreef superXmacho het volgende:
ik is der weer
quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet niet of je het weet..
1, ben vandaag nuchter
2. ik was er net ook al.(maar moest ff douche,)
Het was weer huilen met de pet op, inderdaad. Kansen zat, maar scoren.quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
hee Noel, lekker gefloten zaterdag naar je club?
(hier komt een belediging)quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef superXmacho het volgende:
[..]
weet niet of je het weet..
1, ben vandaag nuchter
2. ik was er net ook al.(maar moest ff douche,)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Gras zat, maar voetballenquote:Op zondag 28 september 2008 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het was weer huilen met de pet op, inderdaad. Kansen zat, maar scoren.
quote:Op zondag 28 september 2008 19:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
(hier komt een belediging)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ik dacht dat ze kaal wasquote:Op zondag 28 september 2008 19:33 schreef jordeeeh het volgende:
superXmacho, mag k een foto nu je haren nog nat zijn?
Ik kan er niks aan doenquote:
te laat heb er l spul in se dat ik morgen krullen heb,quote:
Waar kan ik dan je hyves vinden? Ja, op hyves.nl, maar dan?quote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef superXmacho het volgende:
[..]
te laat heb er l spul in se dat ik morgen krullen heb,
1 troost douche meestal elke dag.
dan maak ik wel een x een foto en op me hyves staan wel fotos van me vakantie.. met nat haar..
toedels tot zoquote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef jordeeeh het volgende:
Goed, ik ben naar moeders toe, tot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |