Hoiquote:
Dat is het probleem vandaag de dag.quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat was een turks meisje (oosters vanaf hier dus denk na)
En dan is hij ook nog meteen gehandicapt?
[..]
Je zoekt ze wel uit, krijg je ze ook dan?
De meesten nemen tegenwoordig een playboy mee,..quote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Succes. Doe het op de Bundy's manier: Krant onder de oksel meenemen.
Hint: Kom eens buiten de deur, op ChatPlaza zie je de echte persoonlijkheden toch nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat is het probleem vandaag de dag.
Er zijn geen echte heren meer.
Het zijn allemaal gevoelloze klootzakken,
Of freaks.
En de echte heren zijn er gewoon niet.
Of een iPhonequote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Succes. Doe het op de Bundy's manier: Krant onder de oksel meenemen.
Er is 1 ding wat je zeker niet moet doen: Meepraten met mannen over het poepenquote:Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
De meesten nemen tegenwoordig een playboy mee,..
Neee..quote:Op zondag 28 september 2008 20:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:blond vmbo air max friesland
draag je ook lonsdale?????
Wilde net zeggen dat je een topic moest maken van je avonturenquote:
Dus je koopt hem daarom nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Neee..
Had wel vet mooie nickelson jas gezien,
Maar die leek niet echt op de nickelson die je normaal ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Ik heb het niet over het schijten.quote:Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er is 1 ding wat je zeker niet moet doen: Meepraten met mannen over het poepen
Ik zei: Bemoei je daar niet meequote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het schijten.
Dat intreseert me echt niet.
Ik zei: de meesten die nemen een playboy mee inplaats van een krant.
Ik heb hem al..quote:Op zondag 28 september 2008 20:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus je koopt hem daarom niet
quote:Op zondag 28 september 2008 20:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
nou het is dat ze HJ drinkt maar ben bang dat dat puur voor de foto is, bij mij kan ze geen goed meer doen....Bij mij kan ze zelfs dan niet meer goed doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga dan gewoon naar de KPD ofzoWe are living in a material world, and I am a material girl
ftw 14.gifquote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef superXmacho het volgende:
nude-pics??
doe ik toch niet.quote:Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zei: Bemoei je daar niet mee
Dat neem je mee naar de wc, en daar moet je ook niet over pratenquote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef superXmacho het volgende:
[..]
doe ik toch niet.
Wat intreseert het mij nou dat hij zit te schijten ,
Ik had het over de krant
quote:Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij mij kan ze zelfs dan niet meer goed doen![]()
Ga dan gewoon naar de KPD ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |