Ik sta op de dansvloer, pilsje in de hand en een beetje rond checken. Staan daar 2 van die kleine geile sletjes van ik schat 14 jaar. Je zag gewoon dat ze veeelste jong waren. Met van die zogenaamd onschuldige zaadvragende oogjes staan ze dan een beetje naar je te kijken. Je ziet die oogjes langs je gespierde torso glijden en mij een beetje op te geilen. Maar ik denk bij mijzelf, ik hap niet! die meisjes hopen gewoon dat een 21 jarige boy wat onderneemt zodat ze snel de politie kunnen bellen om te zeggen dat ze aangerand zijn. Toen maar snel in een andere zaal gaan staan om een beetje af te koelen.
Waarom komen dat soort jonge meisjes überhaupt binnen, nu ben ik een groot voorstander van jong spul in discotheken

Maar zelfs ik heb nog een soort van geweten. Aan het eind van de avond zag ik een 30 jarige turk bij die wijven staan
Bijkomend klachtje: We waren met 2 meiden op stap die een maat van me ergens geregeld had

Aan het begin van de avond haal ik een rondje (die meiden moeten natuurlijk weer één of ander duur mixje) en dacht dat ik nu een paar rondjes vrij was van drank halen. Maar nee hoor, die maat van me was bob dus hoefde niet zoveel en die meiden hadden geeneens muntjes gehaald

Aangezien ik niet van plan was de avond van die meiden te sponsoren en het nogal cheap-ass is als je alleen een biertje voor jezelf haalt kwam ik gewoon nuchter thuis
Bonus klacht: Er liep een pauper van een jaar of 18 continu met een lollie is zn pauperbek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door afcajos op 29-09-2008 22:30:18 ]
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?