waarom dat???quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:19 schreef FMK het volgende:
Wat doen ze dan?
Er zijn zo weinig negroïde huiddonoren lijkt mij. Krijgen ze dan blanke lapjes vel?
omdat nederland toch grotendeels uit blanken/marokkanen/turken etc bestaan.quote:
Ze halen huid van je dijbenen, met een schaaf.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:19 schreef FMK het volgende:
Wat doen ze dan?
Er zijn zo weinig negroïde huiddonoren lijkt mij. Krijgen ze dan blanke lapjes vel?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:23 schreef FMK het volgende:
[..]
omdat nederland toch grotendeels uit blanken/marokkanen/turken etc bestaan.
de negers bezetten maar een klein deel, toch?
dat is waar, maar ze zullen toch wel wat op voorraad hebben liggen, we hebben immers sterke banden met de antillen!!quote:Turken (325.000) en Marokkanen (260.000) vormen de grootste groepen. Dan volgen de Surinamers met 34.000.
Die laatste zin redt je forumleven.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:36 schreef santax het volgende:
Waarom zou je een neger die stuk is nog proberen te herstellen? Het is toch veel goedkoper gewoon een nieuwe te halen
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:40 schreef DuTank het volgende:
Ik liep zo door de stad. Zie ik een neger met een papegaai op zijn schouder.
Dus ik zo: "Kan ie ook praten?"
Zegt die papegaai: "Kweenie man, heb hem pas net."
Mwah, santax is tenminste grappig. Ook zonder die laatste zin.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:39 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Die laatste zin redt je forumleven.
Ik denk dat deze in mijn sig terecht gaat komenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:42 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Mwah, santax is tenminste grappig. Ook zonder die laatste zin.
Ook zonder mijn laatste zin?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:44 schreef santax het volgende:
[..]
Ik denk dat deze in mijn sig terecht gaat komen
Geef me die bekendheid!!!quote:
ben je echt zo dom? ......quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:19 schreef FMK het volgende:
Wat doen ze dan?
Er zijn minder donoren maar ook minder patienten.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:19 schreef FMK het volgende:
Wat doen ze dan?
Wow, lijkt me vréselijk pijnlijk!quote:Op zondag 28 september 2008 05:03 schreef solem2 het volgende:
[ afbeelding ]
bij derdegraads verbranding wordt het sowieso zwart.
gewoon bierdrinkenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:19 schreef FMK het volgende:
Wat doen ze dan?
Gordon zou zeggen: "wat een lelijk kutkind, ga maar spelen op de A4"quote:Op zondag 28 september 2008 05:03 schreef solem2 het volgende:
[ afbeelding ]
bij derdegraads verbranding wordt het sowieso zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |