quote:Op zondag 28 september 2008 20:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
'Ha. Ha.'
Nu kan je stoppen met je grap.
zitterd = sittard en dat ligt in limburgquote:Op zondag 28 september 2008 20:10 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waar is zitterd dan??
Het dichts bij zijnde wok restaurant is een KUT restaurant.
Ze hebben zo wat alleen van dat vis..![]()
En van die grote kaugon champions.![]()
En ik zal het maar niet over de rest van het eten hebben![]()
Als ik het ruik ga ik al over me nek,
Puik idee.quote:Op zondag 28 september 2008 20:10 schreef CraniuM het volgende:
maar bk als ik ooit eens een keer toevallig in purmerend ben ga ik daar wel eens wokken 14.gif
Dat is een mooi restaurantquote:Op zondag 28 september 2008 20:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Puik idee.
http://www.wokrestaurant-dedoele.nl/
Dunnoquote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
Wie is die knakkert die er zo graag bij wil horen
quote:Op zondag 28 september 2008 20:11 schreef CraniuM het volgende:
[..]
zitterd = sittard en dat ligt in limburg
Ik vraag me meer af wie dit is?quote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
Welke precies?quote:Op zondag 28 september 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
of je gebruikt tinypicquote:Op zondag 28 september 2008 20:05 schreef superXmacho het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak.
Er wordt aan uw klacht gewerkt.
kortom:
Die opgefuckte tering imageshake werkt weer eens niet mee,
Zal ff opnieuw doen.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af wie dit is?
[ afbeelding ]
Ja, wat wil je weten?quote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef superXmacho het volgende:
Ik zal ff wat trager reageren , zal ff me kleren voor morgen uitzoeken.
iemand met verstand van mode hier??
breathtaking , want dat is een meisje en jordeeeh want die is gay (ook al zit die in de ontkenningsfase)quote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef superXmacho het volgende:
60x60quote:Op zondag 28 september 2008 20:18 schreef superXmacho het volgende:
Ps. hoe groot mag een avetar zijn??
want dan zal ik der ff 1 maken.
Tuurlijk, hangend aan een galg ben je denk ik heel mooiquote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef superXmacho het volgende:
En dat basseer jij op.. ?quote:Op zondag 28 september 2008 20:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
breathtaking , want dat is een meisje en jordeeeh want die is gay (ook al zit die in de ontkenningsfase)
quote:Op zondag 28 september 2008 20:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tuurlijk, hangend aan een galg ben je denk ik heel mooi
reetveter toch?quote:Op zondag 28 september 2008 20:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af wie dit is?
[ afbeelding ]
ik moet toch iemand beledigenquote:
Welke kleren ik morgen zal aan trekken..quote:
bloed en bloedheetquote:Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Welke kleren ik morgen zal aan trekken..
Hoe warm wordt het morgen ongeveer?
18 graden , ik stem voor laarzen en rokjequote:Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Oeh, spanneeennndddquote:Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef BigKahuna het volgende:
Over 10 minuten Milan - Inter![]()
![]()
Sport1![]()
ik denk dat jij ook heel mooi bent , met een stuk lood in je hoofd.quote:Op zondag 28 september 2008 20:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tuurlijk, hangend aan een galg ben je denk ik heel mooi
's Nachts vorst aan de grond, de dag begint rustig met een graadje of 10 en wat sluimerbewolking. Later op de middag opklaringen, zon, maar daarna ook weer bewolking. Plaatselijk kan er een bui vallen en de middagtemperatuur zal rond de 18 graden in het Oosten en 16 in het westen liggen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Waarom negeer je haar nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
18 graden , ik stem voor laarzen en rokje
HEE WAT TOEVALLIG, DAT WIILDE IK OOK ZEGGENquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
's Nachts vorst aan de grond, de dag begint rustig met een graadje of 10 en wat sluimerbewolking. Later op de middag opklaringen, zon, maar daarna ook weer bewolking. Plaatselijk kan er een bui vallen en de middagtemperatuur zal rond de 18 graden in het Oosten en 16 in het westen liggen.
jordy heeft er een paar gepost op vorige paginaquote:
dat kan geen toeval zijn.. we zijn voor elkaar gemaakt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
HEE WAT TOEVALLIG, DAT WIILDE IK OOK ZEGGEN
had ik die sergestie gegevenXDquote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
18 graden , ik stem voor laarzen en rokje
Op kamers dan een kamer samen huren he bedoel je toch?quote:Op zondag 28 september 2008 20:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
dat kan geen toeval zijn.. we zijn voor elkaar gemaakt.
Sergestie?quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
had ik die sergestie gegevenXD
Ga ik in rokje door de school dan hebben we geile boeren opschoolXD
Ik dacht zelf aan,
Zwart hempje,
Witte broek ,
Zwarte friis companyriem.
Zwarte puma trui.
Ik zit nog te twijfelen tussen me blazers en me airmax..
Vrouwen op air maxquote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
had ik die sergestie gegevenXD
Ga ik in rokje door de school dan hebben we geile boeren opschoolXD
Ik dacht zelf aan,
Zwart hempje,
Witte broek ,
Zwarte friis companyriem.
Zwarte puma trui.
Ik zit nog te twijfelen tussen me blazers en me airmax..
Ik dacht meer aan samen op één kameel een trektocht door de Sahara maken.quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Op kamers dan een kamer samen huren he bedoel je toch?
geilquote:
Nee me vader noemde me vroeger princesje..quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef BigKahuna het volgende:
Stella, hoe heette je vroeger? Paul?
Je hebt een mannelijk gezicht.quote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nee me vader noemde me vroeger princesje..
En stront in je ogen ofzo??
Kijk dan naar de foto je pik hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |