Heb je ook een foto aan de voet?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:44 schreef seto het volgende:
nog maar een keer mijn schweete HUFs
[ afbeelding ]
bumpppquote:Op zondag 20 juli 2008 18:46 schreef Mindstate het volgende:
Weet iemand waar ik Nike Air Max Vivid Blue Size 10 kan krijgen? vriend van me wil ze graag hebben, maar ik kan op Ebay alleen 3 verkopers vinden die niet naar N.L. shippen.
http://citysole.com/shoe_store/index.php?main_page=product_info&cPath=4&products_id=573quote:Op zondag 20 juli 2008 23:25 schreef Mindstate het volgende:
bumppp
Waar? Hoeveel?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:05 schreef Mindstate het volgende:
Dank je
Heb zelf trouwens deze net gekocht
[ afbeelding ]
de air max light dus
Van een of andere gast hier op het forum (Jro ofzo), waren paar keer gedragen en zagen er nog nieuw uit, Heb ze voor 65 incl.quote:
heb jij ervaring met die site?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:40 schreef Modus het volgende:
[..]
http://citysole.com/shoe_store/index.php?main_page=product_info&cPath=4&products_id=573
De standaard blauw(links) of de neonquote:Op maandag 21 juli 2008 17:56 schreef shiftsix het volgende:
ik vind die blauwe lace juist dope
waar heb je die schoen gekocht?
Nee, maar is wel legit.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:36 schreef shiftsix het volgende:
heb jij ervaring met die site?
hoeveel kost shipping?
hoelang duurt het?
ehe koop nog wel nieuwe deze zijn van vriend van mij, om even te kijken. SB laces zijn idd mooier. Koop denk ik een wit paar een een neonblauw paar.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:48 schreef HenkBenzinetank het volgende:
vooral die roze uiteindes doen het 'm
Er staat er nu ook 1 op ebay die wel naar NL shipt, huidige bod $ 0.99.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:05 schreef Mindstate het volgende:
Dank je
Heb zelf trouwens deze net gekocht
[ afbeelding ]
de air max light dus
Geen commentaarquote:Op maandag 21 juli 2008 22:21 schreef Steve-O het volgende:
Nieuw!
[ afbeelding ]
Kom maar op met het commentaar
ah k, succesquote:Op maandag 21 juli 2008 21:42 schreef Modus het volgende:
Ja, een AM90 Vivid Blue bedoelde je toch, ik ook nl.
Heb ze net in m'n beaters gedouwd voor de afwisselingquote:Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
iemand nog paartje witte sb laces over?
je komt niet echt ver met court force op google, of wel soms? bespaar me sowieso dequote:
als je ze heel heet kunt wassen zodat ze krimpen, dan wil ik ze welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:20 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik doe het ook met pijn in mijn hart maar de kleur staat me gewoon echt nietGaan ook alleen weg als ik er iets heel erg leuks voor terugkrijg om de pijn te kunnen verdringen. Anders hou ik ze puur om naar te kijken af en toe.
Ik kan wel een stukje van de neus afknippen als je ze kooptquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
als je ze heel heet kunt wassen zodat ze krimpen, dan wil ik ze wel
Size 9.5, wat is dat in Europese maat? 44 ofzo toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:09 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik stel mijn paar keer gedragen toothpaste beschikbaar voor trade ruil, zien er nog perfect uit, enige nadeel zijn lichtelijk beginnende cracks check de pics daarvoor. Nummer 2 van 216 btw, maat is US size 9,5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben voornamelijk op zoek naar trades... voornamelijk hoge dunks, trainers, jordans, NB size 9/10 ongeveer. Voor cash doe ik ze alleen weg voor 150.... hoeven namelijk niet perse weg, ik hoef geen vakantie meer te betalen en wil er het liefst gewoon relaxte kicks voor terug.
US9.5 = EU43.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Size 9.5, wat is dat in Europese maat? 44 ofzo toch?
Nice, lagen ze in de sale? Die zijn best dope met een beetje felle kleuren, ala neon zeg maar. (normaliter ben ik anti-laceflip maar op deze staat het wel tof, imo)quote:
kleur staat je niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:20 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik doe het ook met pijn in mijn hart maar de kleur staat me gewoon echt nietGaan ook alleen weg als ik er iets heel erg leuks voor terugkrijg om de pijn te kunnen verdringen. Anders hou ik ze puur om naar te kijken af en toe.
loop gewoon rond daar en je vindt ze vast wel. Meestal op de plekken die je niet eens verwacht.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:13 schreef behangplakker het volgende:
Kan iemand op internet kijken naar nike air max te koop in Jakarta (hoofdstad indonesie voor de dommen? Ik zit me nu rot te zoeken maar het wil nog niet bepaald vlotten
In Bali waren er wel wat dus ik verwacht in Jakarta ook maar ik kan het nog niet bepaald vinden..
Ja toevallig wel van m'n vriendin maar dat boeit me niet zoveelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kleur staat je niet?Ik blijf ze mooi vinden, ook aan de voet. Heb je soms slechte reacties gekregen van chickies?
![]()
[..]
urawa's zijn zo ongelovelijk freshquote:
Ik vind het ook maar leleijk, die gifgroene of fel neonroze sneakers. Vooral bij mannen. Vrouwen kunnen het soms nog wel hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:45 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik ga mijzelf kapot schieten als de komende winter de neon kleurtjes hype doorzet.
Op naar een nieuwe hype, de jojo!
Ebay voor een euro'tje of 300quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:27 schreef MFPascal het volgende:
Inderdaad met zwarte veters. Gradient laces.
Oh en waar kan ik urawa's halen? Vind ze toch wel ontiegelijk hard zo.
Nice!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:54 schreef dottinator het volgende:
pickup en tevens wivah:
[ afbeelding ]
Nice! Lijken wel een beetje Flash SB Dunks, alleen moet je wel zwarte (SB) laces erin doen.quote:
denk het wel, ik laat het je wel weten. Even vragen of ik weer korting krijgquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:03 schreef thaWarhead het volgende:
Groene veters vind ik ook nice. Heeft je Intersport nog steeds die 180's staan Shooto? Might need a hook-up next week.
edit: Jeuj, morgen gaat een grail op de post mijn kant op.
Ik weet het niet zeker maar denk het wel. Hij verkoopt alleen puma. Elk paar puma heeft meerdere foto's die hij zelf heeft genomen. Ik zat er zelf ook over na te denken om een paartje clydes daar te kopen. Heeft goede feedback en niemand zegt dat ze fakes binnen hebben gehad.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:51 schreef unioz het volgende:
http://cgi.benl.ebay.be/P(...)eZWD1VQQcmdZViewItem
legit?!
Wat is je grail dan als ik vragen mag? Ik ben nog steeds te hard op zoek naar 35th footpatrols voor een leuk prijs. Alleen leuk is het prijsje niet.quote:
Dat lijken wel hardloopschoenen van 10 jaar geleden. Zulke had ik ook in groep 7.quote:
check de Schoolstraat in Den Haag, er zit daar zo'n hip urban winkel (was eerst een skateshop, geen Anti-lope maar nog eentje) naast Funkie House dacht ikquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:00 schreef Brownietje het volgende:
Iemand hier die weet waar je de rode Vans Authentics kunt vinden in een mannenmaat?
Liefst omgeving R'dam/Den Haag.
Freshcotton weigert die dingen in 10,5/11 te leveren
zx'jes zijn ook hardloopschoenen eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat lijken wel hardloopschoenen van 10 jaar geleden. Zulke had ik ook in groep 7.
je bedoeld brittain?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
check de Schoolstraat in Den Haag, er zit daar zo'n hip urban winkel (was eerst een skateshop, geen Anti-lope maar nog eentje) naast Funkie House dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |