Ebay voor een euro'tje of 300quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:27 schreef MFPascal het volgende:
Inderdaad met zwarte veters. Gradient laces.
Oh en waar kan ik urawa's halen? Vind ze toch wel ontiegelijk hard zo.
Nice!quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:54 schreef dottinator het volgende:
pickup en tevens wivah:
[ afbeelding ]
Nice! Lijken wel een beetje Flash SB Dunks, alleen moet je wel zwarte (SB) laces erin doen.quote:
denk het wel, ik laat het je wel weten. Even vragen of ik weer korting krijgquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:03 schreef thaWarhead het volgende:
Groene veters vind ik ook nice. Heeft je Intersport nog steeds die 180's staan Shooto? Might need a hook-up next week.
edit: Jeuj, morgen gaat een grail op de post mijn kant op.
Ik weet het niet zeker maar denk het wel. Hij verkoopt alleen puma. Elk paar puma heeft meerdere foto's die hij zelf heeft genomen. Ik zat er zelf ook over na te denken om een paartje clydes daar te kopen. Heeft goede feedback en niemand zegt dat ze fakes binnen hebben gehad.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:51 schreef unioz het volgende:
http://cgi.benl.ebay.be/P(...)eZWD1VQQcmdZViewItem
legit?!
Wat is je grail dan als ik vragen mag? Ik ben nog steeds te hard op zoek naar 35th footpatrols voor een leuk prijs. Alleen leuk is het prijsje niet.quote:
Dat lijken wel hardloopschoenen van 10 jaar geleden. Zulke had ik ook in groep 7.quote:
check de Schoolstraat in Den Haag, er zit daar zo'n hip urban winkel (was eerst een skateshop, geen Anti-lope maar nog eentje) naast Funkie House dacht ikquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:00 schreef Brownietje het volgende:
Iemand hier die weet waar je de rode Vans Authentics kunt vinden in een mannenmaat?
Liefst omgeving R'dam/Den Haag.
Freshcotton weigert die dingen in 10,5/11 te leveren
zx'jes zijn ook hardloopschoenen eigenlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 02:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat lijken wel hardloopschoenen van 10 jaar geleden. Zulke had ik ook in groep 7.
je bedoeld brittain?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
check de Schoolstraat in Den Haag, er zit daar zo'n hip urban winkel (was eerst een skateshop, geen Anti-lope maar nog eentje) naast Funkie House dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |