je komt niet echt ver met court force op google, of wel soms? bespaar me sowieso dequote:
als je ze heel heet kunt wassen zodat ze krimpen, dan wil ik ze welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:20 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik doe het ook met pijn in mijn hart maar de kleur staat me gewoon echt nietGaan ook alleen weg als ik er iets heel erg leuks voor terugkrijg om de pijn te kunnen verdringen. Anders hou ik ze puur om naar te kijken af en toe.
Ik kan wel een stukje van de neus afknippen als je ze kooptquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
als je ze heel heet kunt wassen zodat ze krimpen, dan wil ik ze wel
Size 9.5, wat is dat in Europese maat? 44 ofzo toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:09 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik stel mijn paar keer gedragen toothpaste beschikbaar voor trade ruil, zien er nog perfect uit, enige nadeel zijn lichtelijk beginnende cracks check de pics daarvoor. Nummer 2 van 216 btw, maat is US size 9,5.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben voornamelijk op zoek naar trades... voornamelijk hoge dunks, trainers, jordans, NB size 9/10 ongeveer. Voor cash doe ik ze alleen weg voor 150.... hoeven namelijk niet perse weg, ik hoef geen vakantie meer te betalen en wil er het liefst gewoon relaxte kicks voor terug.
US9.5 = EU43.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Size 9.5, wat is dat in Europese maat? 44 ofzo toch?
Nice, lagen ze in de sale? Die zijn best dope met een beetje felle kleuren, ala neon zeg maar. (normaliter ben ik anti-laceflip maar op deze staat het wel tof, imo)quote:
kleur staat je niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:20 schreef Ian_Curtis het volgende:
Ik doe het ook met pijn in mijn hart maar de kleur staat me gewoon echt nietGaan ook alleen weg als ik er iets heel erg leuks voor terugkrijg om de pijn te kunnen verdringen. Anders hou ik ze puur om naar te kijken af en toe.
loop gewoon rond daar en je vindt ze vast wel. Meestal op de plekken die je niet eens verwacht.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:13 schreef behangplakker het volgende:
Kan iemand op internet kijken naar nike air max te koop in Jakarta (hoofdstad indonesie voor de dommen? Ik zit me nu rot te zoeken maar het wil nog niet bepaald vlotten
In Bali waren er wel wat dus ik verwacht in Jakarta ook maar ik kan het nog niet bepaald vinden..
Ja toevallig wel van m'n vriendin maar dat boeit me niet zoveelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
kleur staat je niet?Ik blijf ze mooi vinden, ook aan de voet. Heb je soms slechte reacties gekregen van chickies?
![]()
[..]
urawa's zijn zo ongelovelijk freshquote:
Ik vind het ook maar leleijk, die gifgroene of fel neonroze sneakers. Vooral bij mannen. Vrouwen kunnen het soms nog wel hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:45 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik ga mijzelf kapot schieten als de komende winter de neon kleurtjes hype doorzet.
Op naar een nieuwe hype, de jojo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |