Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Hmmm, zou je niet liever een gitaarversterkertje gaan zoeken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:54 schreef Dylanesque het volgende:
Nu nog even een leuk huis- tuin en keukenversterkertje vinden
Ik heb een verhaalversterker ideaal voor in de kroeg om je hachelijke avonturen onder de bevolking te brengenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, zou je niet liever een gitaarversterkertje gaan zoeken?
Zoals je ziet kan ik alle hulp gebruiken bij het zoeken van een versterkerquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hmmm, zou je niet liever een gitaarversterkertje gaan zoeken?
Ik zit op het moment met m'n akkoestsiche gitaar voor mequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:09 schreef Aresdreams het volgende:
dribbel moet zich meer bezig gaan houden met het schrijven van punky nummers ipv onzin rond te blazen
en het wordt tijd om naar huis te gaan en te gaan spelen met me gt-8
Ik krijg het donkerbruine vermoeden dat Dribbel al mooi op tijd aan de zuip is gegaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een verhaalversterker ideaal voor in de kroeg om je hachelijke avonturen onder de bevolking te brengen
Qft!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb gister besloten geen alcohol meer te drinken dus dat zal wel loslopen
braafquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit op het moment met m'n akkoestsiche gitaar voor medus ik ben druk bezig
quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb gister besloten geen alcohol meer te drinken dus dat zal wel loslopen
Nicequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:29 schreef ikheetmartijn het volgende:
Nou ja 'bouwen' idd......vingerverfen en LEGO-en ist meer eigenlijk.
Hals en body (american swamp ash -> fakkin prijzig) zijn inderdaad beide onbewerkt (allparts).
Filler, stainen, nitro lak erover.
Zoveel mogelijk kwaliteitsspul besteld, het enige wat wat goedkoper is, zijn de Vintage Alnico GFS pickups (met dank aan Cynic).
Maar goed daar kan ik eventueel ook altijd nog een keer Fender pups ingooien.
Vanavond ofzo ben ik bangquote:
Ga ik zekers doen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Nicemaak maar een soort van fotoreportage dan hoe het verloopt
![]()
Lijkt me wel vet om ook ooit een keer te doen maar dan wel body zelf maken iets zelf ontworpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |