Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Vorig jaar gezien daar, lekker puhquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, Death Angel, Forbidden...is tof. Jammer dat Testament niet komt, dan wilde ik wel..
Een meetquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee dus wie zouden er willen komen
-Dean
-Witchhoer
-Dribbel_
-Ar0s
-Ik
Plak je naam er maar bij =D
met de band, met het werk, met nieuwe gearquote:
ja, maar... in de zomer zit ook de jaarwisseling, toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Een meet
Maar die moet dit jaar nog eigenlijk Ares, liefst deze zomer
Ik geloof van niet...quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik geloof van niet...
De jaarwisseling midden in de zomer?? Wist wel dat jullie doomers mafkezen waren, maar dat je zo erg van de wereld bent...
Tja, muziek maken in 1/4 doet dat met je.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik geloof van niet...
De jaarwisseling midden in de zomer?? Wist wel dat jullie doomers mafkezen waren, maar dat je zo erg van de wereld bent...
volgens mijn levenskalender begint 30 augustus een nieuw jaar... kan ik ook niks aan doen...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik geloof van niet...
de 30ste van aug? jupquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:39 schreef Deansensitized het volgende:
Goede opmerking trouwens Dribbel_..
Ares, ben je dan jarig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |