Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:51 schreef Cynic het volgende:
Ik sla dit topic verder even over denk ik, morgen ga ik voor een week met vakantie
Een vriend van me is er niet kapot van (ik ook niet) en heeft er veel spijt van...quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:58 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ga vanavond denk ik mijn Valvetronix bestellen
Om de effecten koop ik hem ook niet. En verder heb ik wel heel erg veel goede reviews gelezen, zeker als je hem vergelijkt met andere versterkers voor hetzelfde geld.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:27 schreef Useless_User het volgende:
[..]
Een vriend van me is er niet kapot van (ik ook niet) en heeft er veel spijt van...
Die gaat in de zomervakantie hard werken om een nieuwe te kopen. En die valvetronix gebruikt ie dan thuis.
De effecten zijn eventjes leuk vind ik, maar vervelen al snel. En ik vind het geluid beperkt.
La Palma.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:26 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
lekker
waarheen?
ik nog 3 dagen en een beetje en dan inpakken en dan zondag vertrekken...
denk wel gitaartje mee
Je akoestische BC Rich 7 snaar?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:39 schreef Aresdreams het volgende:
dus er wel lekker ff tussenuit zo te lezen, beters
zondag ga ik naar zuid frankrijk, met gitaar mee
Het vervelendste is weer het geregel om alles op orde te krijgen, ook al kost het je niets... Was toen met mijn gejatte auto ook, halve dag niets anders gedaan dan dingen regelen en vervolgens een maand in een kanariegele Fox rondgeredenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:45 schreef brother52 het volgende:
Het is inderdaad een leasebak(je) maar toch lullig dat het gebeurt.
Ik zie het toch wel een beetje als 'mijn' auto.
Dat was bij mij binnen een half uurtje geregeld. Ik moet alleen nog even het schadeformulier opsturen en donderdagochtend even langs de schadehersteller en die zit hier bijna om de hoek.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:29 schreef Metalfreak het volgende:
Het vervelendste is weer het geregel om alles op orde te krijgen, ook al kost het je niets... Was toen met mijn gejatte auto ook, halve dag niets anders gedaan dan dingen regelen en vervolgens een maand in een kanariegele Fox rondgeredenMijn CRX toen die een aanrijding had met een Passat: mijn auto was een heel stuk korter, die Passat had ook wat krassen...
![]()
Niet-zo-gitarige-TVP
nee, mijn semi acoustische Ibanez 12-snaarquote:Op dinsdag 22 april 2008 19:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je akoestische BC Rich 7 snaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |