Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Dit vroeg ik dus in het vorige topic.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:13 schreef Sloggi het volgende:
Bestaan er eigenlijk pedalen waar je zelf effecten aan kunt hangen, en die je zo in kunt stellen dat ze als je dat pedaal indrukt de gewenste effecten aanzet? Bv: je hebt een phaser, distortion en delaypedaal. Kun je ze dan aansluiten op één pedaal zodat je ze met één druk allemaal aan hebt in plaats van met drie drukken?
(Ik bedoel dus géén multi-effecten pedaal, maar dat wat ik hier dus beschrijf).
Als het niet bestaat zou het wel een goede uitvinding zijn.
't is dat je 't zelf zegt, 2nd post!quote:Op maandag 24 maart 2008 18:30 schreef Sloggi het volgende:
Ik nomineer de TT bij deze als de slechtste ooit!
Ik neem aan dat je in principe gewoon alle pedalen aan kan zetten en dan de stroomtoevoer in groepen kan regelen.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dit vroeg ik dus in het vorige topic.
Tijdje terug dat ik hier gepost heb..quote:Bestaan er eigenlijk pedalen waar je zelf effecten aan kunt hangen, en die je zo in kunt stellen dat ze als je dat pedaal indrukt de gewenste effecten aanzet? Bv: je hebt een phaser, distortion en delaypedaal. Kun je ze dan aansluiten op één pedaal zodat je ze met één druk allemaal aan hebt in plaats van met drie drukken?
Joh, punkjunk heeft er vast een line selector voorop een houten heuveltje.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:46 schreef Zygje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in principe gewoon alle pedalen aan kan zetten en dan de stroomtoevoer in groepen kan regelen.
Krijgen je tenen op een gegeven moment geen hoogteziekte etc.?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Joh, punkjunk heeft er vast een line selector voorop een houten heuveltje..
Gewoon een TB pedaaltje aanschaffen. En helaas wichfynder, dat gaat nou weer net niet met mijn a/b box.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die 2 cm is nét te doen.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Krijgen je tenen op een gegeven moment geen hoogteziekte etc.?
Wat is een TB pedaal?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Gewoon een TB pedaaltje aanschaffen. En helaas wichfynder, dat gaat nou weer net niet met mijn a/b box.
Zo'n tapdans-pedalboard heeft meer flair manquote:Op maandag 24 maart 2008 23:52 schreef Witchfynder het volgende:
Ik denk dat degene die de multi-effect heeft uitgevonden met dezelfde vraag als Sloggi zat en ook op MIDI kwam en dacht: beter dat ik ze in één device bouw..
Stof... stof... dat maakt het meer vintage... moet je er niet afhalen joh!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:26 schreef Witchfynder het volgende:
Vind je? Mijn vriendin vindt het voornamelijk 'meer afstoffen'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |