lekker, lekker.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:29 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb W)Taps Chukka's en Bamboo Trainers gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn tweede paartje Bamboo's, ga ze proberen te ruilen voor een andere Trainer SB of ik ga mn eerste paar gewoon skaten.
Met Nike ID kan je gewoon de colorways zelf bepalen. Als je echt doelt op figuurtjes en custom schilderen etc, geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn er ook winkels die je nikies kunnen customizen?
'k Zie niksquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:26 schreef most_wanted het volgende:
[afbeelding]
Deze zijn liev. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef TM-R het volgende:
Waarvoor is dat TVP?
New dus,
Anyway wie weet een shop in NL of europa(geen zin in invoerrechten) waar je deze kan halen?
[ afbeelding ]
http://www.opperbest.nlquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef TM-R het volgende:
Waarvoor is dat TVP?
New dus,
Anyway wie weet een shop in NL(geen zin in invoerrechten) waar je deze kan halen?
[ afbeelding ]
Bapes.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ah, die site veranderd expres iedere keer de link.
Even ergens anders geupload:
[ afbeelding ]
I got me some bathin apesquote:
Ze hebben me maat nietquote:
Het zijn gewoon AF1's die drie maal zo duur zijn. Maaaaarja, ik heb het persoonlijk niet op AF1's, dus ben sowieso een beetje biased.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:09 schreef TM-R het volgende:
[..]
I got me some bathin apes.
Bapes zijn best mooi, maar helaas bijna nooit orgineel
Nette prijs.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
vandaag binnen gekregen voor in totaal 150 dollar
Ik vind ze wel leuk. Wat boeit het nu of ze niet oh zo origineel zijn zegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:02 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ah, die site veranderd expres iedere keer de link.
Even ergens anders geupload:
[afbeelding]
als je een tvp plaatst komt het topic in je My Active topics.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:57 schreef TM-R het volgende:
Waarvoor is dat TVP?
New dus,
Anyway wie weet een shop in NL(geen zin in invoerrechten) waar je deze kan halen?
[afbeelding]
SoD's zijn nogal hard gehyped, je hebt mazzel als je nog een paartje voor retail kan vinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef TM-R het volgende:
[..]
Ze hebben me maat niet![]()
heb US 9, NL 42,5
Zeker een nette prijs.quote:
Waar als ik nieuwschierig mag zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zeker een nette prijs.
Heb nu ook gelijk Air Max 1 besteld voor 70 dollar van dezelfde seller.
[ afbeelding ]
ebay!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:21 schreef TM-R het volgende:
[..]
Waar als ik nieuwschierig mag zijn.
zeer mooie prijzen
Ik ga daar binnekort ook maar ff rondkijken voor mooie sneakertjesquote:
Daar zijn er ook maar 1000 van gemaakt ofzo.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds bijna onvindbaar, en zeker in mijn maat
Ik geef het binnenkort op en haal wel nepperds
Dat weet ik. Maar nou enquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Daar zijn er ook maar 1000 van gemaakt ofzo.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:19 schreef sjeppert het volgende:
gooi ik er nog een tvp'tje ertegenaan
al bekend wanneer de nieuwe air structures worden gedropt
http://www.sneakers.nl/v3/index.php ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij krijgen trouwens een nieuwe winkel hier. Stond bovenaan groot SNEAKER of SNEAKERS. Ik had er nooit van gehoord maar ze waren al ramen lampen en ik zag gekleurde Nikes en Adidas ed dus binnenkort maar eens even kijken
Verrekquote:
jheb die bovenste ook besteld bij pickyourshoes liggen alweer ruim 6 dagen bij de douane....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:12 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
vandaag binnen gekregen voor in totaal 150 dollar
Hoeveel heb je betaald bij pickyourshoes?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:26 schreef poffu het volgende:
[..]
jheb die bovenste ook besteld bij pickyourshoes liggen alweer ruim 6 dagen bij de douane....
wat heb je voor die airstabs betaald en waar heb je die gekocht
weet iemand btw een goede seller op ebay die nike air 90/max/structures verkoopt?
ik zie er zoooo veeeel maar vertrouw niks daar...
¤60,-quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:41 schreef TM-R het volgende:
http://link.marktplaats.nl/157089576
Real of fake?
Ze lijken namelijk erg op
http://www.pickyourshoes.com/new3/nike_max90_blk_wht_roy_red.htm
Daarom die prijs voor exclusives geloofde ik al niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
¤60,-alleen al aan dat bedrag zou een belletje moeten rinkelen
![]()
Foto's zijn genomen in een store![]()
Fake.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:41 schreef TM-R het volgende:
Real of fake?
Beide sellers zien er legit uit, lijkt me dus gewoon een ander model.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:06 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik heb een vraag over de Nike Cortez en wel over de volgende 2 ebay links:
http://cgi.ebay.com/Nike-(...).l1247QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/NIKE-(...)sidZp1713.m153.l1262
Bij de eerste link is het leer op de neus zichtbaar anders dan aan de zijkant en ook anders bij de neus van de tweede link. Is het dan toch een andere model of is 1 van de 2 nep? Is dit model ook in nederland te koop? Opzich is 40 dollar goedkoop, maar je betaalt ook evenveel verzend kosten.
ik was 80 euro kwijt voor verzenden die die airmax lights die jij ook hebt... komen vast nog kosten bij als ik ze hier in NL krijg.... kut douanequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:16 schreef TM-R het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald bij pickyourshoes?
Ik was 129.99 kwijt.
85 schoenen 35 verzenden
kwam hier 50 euro invoerrechten bij!
We hebben d'r hier niet een, maar ik ben bij die in Delft en Amsterdam geweest.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
VerrekIk had al gegoogled maar kon niets vinden.
Is t wat?
Ja ik weet.. Ziet eruit alsof ze teveel leer hebben gebruikt op die plek, maar zo in real life valt het minder op dan op de foto gelukkig, ben alleszins blij met m'n eerste paartjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:16 schreef SHOOOTO het volgende:
toebox ziet er raar uit, kwaliteit zal niet top zijn, maar toch een nette pickup vejay
zonder 35 dollar verzendkosten zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 07:31 schreef sjimz het volgende:
Die air max lights had ik voor 80 dollar omgerekend ongeveer 50 euro.
Geen douane kosten of iets dergelijks.
fake?:p of 2ehands...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
45 dollar ebay prijs + 35 dollar verzendkosten = 80 dollar
ik heb 2 weken en 3 dagen gewacht:(quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef poffu het volgende:
[..]
fake?:p of 2ehands...
waar heb je 'm gekocht heb je de shop van die seller?
btw w8 nu al 1 week op mn sneakers.. liggen bij de douane..
?!??
nieuw en niet fake.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:56 schreef poffu het volgende:
[..]
fake?:p of 2ehands...
waar heb je 'm gekocht heb je de shop van die seller?
btw w8 nu al 1 week op mn sneakers.. liggen bij de douane..
?!??
Haha, ben niet zo van de bandshirts, helemaal als ik de band zelf nauwelijks kenquote:
Ja is dat verboden dan? Ik draag ze omdat ik ze mooi vind, niks mis mee lijkt me. Er staat nergens Guns n Roses of whatever, maakt mij niet uit waar die nikemakers hun inspiratie vandaan halen hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:44 schreef sjimz het volgende:
Ken je Guns 'n roses nauwelijks?
Je draagt namelijk sneakers die geinspireerd zijn door dat album
Zolang de sneakers fresh zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:44 schreef sjimz het volgende:
Ken je Guns 'n roses nauwelijks?
Je draagt namelijk sneakers die geinspireerd zijn door dat album
Hoe denk je dat dat model heet?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:52 schreef vejay het volgende:
[..]
Ja is dat verboden dan? Ik draag ze omdat ik ze mooi vind, niks mis mee lijkt me. Er staat nergens Guns n Roses of whatever, maakt mij niet uit waar die nikemakers hun inspiratie vandaan halen hoor.
Appetite For Destruction.quote:
Het is over het algemeen wel zo dat mensen die de muziek luisteren kleding kopen die erbij pas.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:11 schreef vejay het volgende:
[..]
Appetite For Destruction.
Zou iedereen op straat dat weten? Zou iedereen op straat weten of ik al dan niet naar Guns 'n Roses luistert? En mochten ze het weten, zou mij het wat boeien? Nee, niet echt. Zolang ik de schoenen toch mooi vind is het toch best als ik ze draag? Of moet ik van jou nu Guns 'n Roses gaan luisteren ofzo?
Ik heb ook nergens gezegd dat je fan van de band moet zijn wil je ze kopen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:17 schreef TM-R het volgende:
[..]
Het is over het algemeen wel zo dat mensen die de muziek luisteren kleding kopen die erbij pas.
Maar ik ben meer het Hip-Hop type en ik wil ze echt hebben.
Zien er gewoon geweldig uit!
Ken wel een paar nummers van ze hoor, maarja. Whatever ik vind het dope schoenen is het enige wat mij boeit, mooi dat ze gisteren Sticks & Rico hebben overleeft trouwensquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat je fan van de band moet zijn wil je ze kopen.
Ik was alleen verbaasd dat hij de band niet echt kende terwijl het toch een begrip in de muziekindustrie is.
Zei ik ook niet,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat je fan van de band moet zijn wil je ze kopen.
Ik was alleen verbaasd dat hij de band niet echt kende terwijl het toch een begrip in de muziekindustrie is.
Jij blijft kopen ehquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:12 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
Deze volgende week ook voor mij, lekker standaard (en goedkoop).
Lekker hoor, tong stuffen, sb laces erin en gaan met die banaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:12 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
Deze volgende week ook voor mij, lekker standaard (en goedkoop).
reacties over sneakershop is niet echt positief, maar er zijn ook mensen die hun kicks hebben ontvangen. Persoonlijk heb ik daar nog nooit iets besteld.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:10 schreef SunBoom het volgende:
Sneakershop.nl is wel te vertrouwen dus?
Leveren ze snel, of moet je echt 2 weken wachten?
Het is de eerste keer dat ik er bestel eigenlijk. Wel direct een bevestiging gekregen en daar stond in dat de schoenen in 2-5 werkdagen bij mij aangeboden zouden worden door de man of vrouw in oranje... Ik neem aan dat ze te vertrouwen zijn, ze krijgen faam in de OPquote:Op zondag 23 maart 2008 11:10 schreef SunBoom het volgende:
@Shootoo: Dus het is eerder uitzondering dan regelmaat dat mensen hun kicks ontvangen?quote:Op zondag 23 maart 2008 11:27 schreef vejay het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik er bestel eigenlijk. Wel direct een bevestiging gekregen en daar stond in dat de schoenen in 2-5 werkdagen bij mij aangeboden zouden worden door de man of vrouw in oranje... Ik neem aan dat ze te vertrouwen zijn, ze krijgen faam in de OP.
Reverse Jamsquote:
1 keer iet sbesteld en ze zeiden 2-5 dagen levertijd. had ze binnen 3 dagen toenquote:Op zondag 23 maart 2008 11:10 schreef SunBoom het volgende:
Wil ik ook wel weten, zoek nog mooie air max ones.quote:Op zondag 23 maart 2008 13:58 schreef poffu het volgende:
weet iemand een BETROUWBARE en goede powerseller op ebay voor wat air maxjes?
dat suede aan zijkant zal ook wel gaan vervormen(bobbelen?)quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:16 schreef SHOOOTO het volgende:
toebox ziet er raar uit, kwaliteit zal niet top zijn, maar toch een nette pickup vejay
Geen idee of het gaat gebeuren, maar het ziet er perfect uit voor de rest. Sowieso valt het op die foto's meer op dan in het echt, heb de tong wat opgetrokken nu.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:59 schreef wes55 het volgende:
[..]
dat suede aan zijkant zal ook wel gaan vervormen(bobbelen?)
Die schoenen op de foto zijn hartstikke fake....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:41 schreef TM-R het volgende:
Real of fake?
Ja, gewoon legit.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef poffu het volgende:
is deze een beetje legit ik denk eht zelf wel ...
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Valt wel mee, laatste 4 zendingen al geen douane kosten.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef TM-R het volgende:
USA eh, dan zit je weer met invoerrechten
Heb van de 6 ebay schoenen die ik heb gehaald nog geen enkele keer invoerrechten hoeven te betalen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef TM-R het volgende:
USA eh, dan zit je weer met invoerrechten
het ligt ook waar je besteld, PYS is gewoon gegarandeerd betalen..op ebay kan je nog vragen of ze als gift en $40 versturen.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:13 schreef TM-R het volgende:
Waarom heb ik die mazzel nou niet:(
Het liefst blijf ik toch onder de 100 euroquote:Op zondag 23 maart 2008 17:46 schreef sjimz het volgende:
Staan zat SoD in die maten op ebay.
Lees net dat er gistere, vandaag en morge geweldige uitverkoop hebben!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:07 schreef TM-R het volgende:
goede tip bedankt!
Snel de website opzoeken en onder favorieten droppen
Adidas Ecstasy highquote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef Teije het volgende:
[..]
Liev & Sagt. Die adidasjes op het tapijt, welk model is dat?
Die zijn zeker mooi!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Adidas Ecstasy high![]()
wel winter shoes van binnen helemaal gevoerd echt damn warm
temisnte neem aan dat je die bedoelde![]()
[ afbeelding ]
Ja, die. Leuke dingen, maar is ebay in de gaten houden.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Adidas Ecstasy high![]()
wel winter shoes van binnen helemaal gevoerd echt damn warm
temisnte neem aan dat je die bedoelde![]()
[ afbeelding ]
Kwijl.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef poffu het volgende:
is deze een beetje legit ik denk eht zelf wel ...
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Die seller bied mooie kicks aanquote:Op zondag 23 maart 2008 21:45 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
Onderweg. En nu vind ik het wel even welletjes geweest.
Kostte me maar 40 euro uit de beurs.
Welke seller ?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:21 schreef TM-R het volgende:
[..]
Die seller bied mooie kicks aan,
zodra ik weer geld heb ga ik even inslaan bij hem!
Ervaringen dan? Hij is een beetje kortaf in de mail maar heb toch buyer protection en hij is wel echt cheap!quote:Op maandag 24 maart 2008 00:08 schreef TM-R het volgende:
Die waar jij net die stabs vandaan trekt:p
Adidas zx123quote:Op maandag 24 maart 2008 13:37 schreef morgane het volgende:
Ik krijg nog steeds het suede van m'n dc's niet schoon, m'n spijkerbroek heeft afgegeven en nu is het beige een beetje blauwig gewordenzo'n suede blokje helpt niet.
En Jeltos, welk model is die paars met roze adidas?
Gelul.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:00 schreef Logitik het volgende:
[..]
drie keer dragen, en ze zijn niet meer schoon te krijgen
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:19 schreef poffu het volgende:
[..]
Ervaringen dan? Hij is een beetje kortaf in de mail maar heb toch buyer protection en hij is wel echt cheap!
En ze zijn legit dus echt chill...
40$ shipping best heavy als de schoen 60 is hehe hoop dat ik hem in 2,5 week heb![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:32 schreef vejay het volgende:
[..]
Tegen mij zei die dat 'ie ze binnenkort zou versturen en dan binnen een week zouden aankomen, heb wel maar insurance gepakt ben afgelopen half jaar al 2 keer belazerd op ebay.
58 + 45 = ¤65,-. Heb al mailtje gekregen met een soort van track-n-trace nummer.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:52 schreef poffu het volgende:
[..]
Ik heb geen shipping insurance maar sowieso wel Paypal buyer protection dus...
Laat even jouw vorderingen hier weten, doe ik 't zelfde..
heb 58 + 40 shipping betaald.
dus 61 euro. mooi bedrag voor een paar stabs.
Heb hem gisternacht om 3 uur en vandaag nog 2 mailtjes gestuurd.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:08 schreef vejay het volgende:
[..]
58 + 45 = ¤65,-. Heb al mailtje gekregen met een soort van track-n-trace nummer.
[/quote]quote:Op maandag 24 maart 2008 14:32 schreef vejay het volgende:
[..]
Tegen mij zei die dat 'ie ze binnenkort zou versturen en dan binnen een week zouden aankomen, heb wel maar insurance gepakt ben afgelopen half jaar al 2 keer belazerd op ebay.
Ja, USPS nummer. Antwoord op mail kreeg ik gisteren trouwens vrijwel direct rond 22-23u. Heb gevraagd of 'ie de value kon verlagen en als gift kon bestempelen, was geen probleem zei die.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:41 schreef poffu het volgende:
[..]
Heb hem gisternacht om 3 uur en vandaag nog 2 mailtjes gestuurd.
Ik wacht geduldig af tot ik antwoord krijg van hem.
Heb je een USPS trace nummer?
Ik moest 61 EU betalen met paypal..
Ja, ben belazerd met neppe chinese namaaktroep die gewoon niet te onderscheiden waren van echt. Een memorystick en batterij voor de psp, een spelcomputerding. Batterij is na 2 uur opladen binnen 10 minuten leeg en de memorystick van 2GB heeft maar plaats voor veel minder en bestanden verdwijnen regelmatig vanzelfquote:Op maandag 24 maart 2008 18:46 schreef TM-R het volgende:
Hoe kan dat?
Je let toch wel op of de ebayer goede referenties heeft?
of geeft zelfs dat geen goed beeld?
positief feedback zegt dus niet alles.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:46 schreef TM-R het volgende:
Hoe kan dat?
Je let toch wel op of de ebayer goede referenties heeft?
of geeft zelfs dat geen goed beeld?
Klopt , anyway ...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Reken maar dat je voeten in zwarte schoenen kleiner lijken dan in witte hoor
Hij wilt weten welke het kleinste LIJKT,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:38 schreef SysanApse het volgende:
[..]
Klopt , anyway ...
De bovenste of de onderste ?
Ik kan ze wel voor je kopen, woon toch in Hoorn.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:06 schreef SysanApse het volgende:
Ik had 'm gezien bij Coach in Hoorn , maar hij staat niet op hun site.
Hmm , bedankt voor je aanbod.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:17 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ik kan ze wel voor je kopen, woon toch in Hoorn.
whehe aphex op de achtergrondquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:10 schreef refused. het volgende:
Vandaag een paar leuke pics geschoten met m'n sneakers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier een met TOOL op de achtergrondquote:
Had trouwens even wat dunk highs geprobeerd @ 24-7... Zitten echt dope! Ook onder een wat strakkere pijp. Ga deze week even checken of ik die Marshalls nog ergens kan sorenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
Hadden ze die Marshalls bij Frisco niet meer liggen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:39 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Had trouwens even wat dunk highs geprobeerd @ 24-7... Zitten echt dope! Ook onder een wat strakkere pijp. Ga deze week even checken of ik die Marshalls nog ergens kan soren
legitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verschrikkelijke dingen, die zijn toch niet echt hè?
Ff z'n profiel erbij.
http://www.superdudes.nl/Jairmax1/pics
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef SHOOOTO het volgende:
^^ja, die ook.
[..]
legit
maar de vraag is natuurlijk, wtf doe je op superdudes?
btw was dat nou een voorkant van een cd oid of een poster van aphex?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
[..]
Hier een met TOOL op de achtergrond
[ afbeelding ]
en deze met Porcupine Tree.
[ afbeelding ]
Had wat platen uit de kast getrokken.
12" van windowlicker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef got.rice het volgende:
[..]
btw was dat nou een voorkant van een cd oid of een poster van aphex?
Cali SB.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:12 schreef poffu het volgende:
die onderste is dat een heineken dunk oid?
In bijna alle maten verkrijgbaar bij sneakershop.nl...quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef Fener het volgende:
waar kan ik deze krijgen in omgeving utrecht?
[ afbeelding ]
Ga vandaag even bellen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:44 schreef refused. het volgende:
[..]
Hadden ze die Marshalls bij Frisco niet meer liggen?
quote:Op woensdag 26 maart 200800:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
boeiend ze zijn toch lelijk
Douane is 3x niks, ik ken het. Voor mij alleen nog maar binnen de EU. Tot daar toe nog geen gezeik mee gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:43 schreef poffu het volgende:
pff heb dit nog nooit gehad!
kreeg net een brief van TNT met formulieren dat ik eerst aangifte moet doen voor mn paar schoenen van 80$ voordat ik ze kan ontvangen? en dat laten ze me pas weten nadat me schoenen al 2 weken in Nederland liggen.. TOPPIE!
kreeg een formulier van TNT waarin ik moet bevestigen hoe duur ze waren en een uitdraai van mijn PAYPAL rekeningactiviteiten bijvoegen... alsof het nog niet erger kan
ze maken zich druk om 18 euro?
naja word maar weer een weekje wachten ga het formulier nu op de post ciao
Oh jawel hoor, ze zijn alleen nogal afgrijselijk. (maar dat is met 95% van de AM's het gevalquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verschrikkelijke dingen, die zijn toch niet echt hè?
Ff z'n profiel erbij.
http://www.superdudes.nl/Jairmax1/pics
Zal ook wel aan het volk liggen dat ze draagt:quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:25 schreef Teije het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ze zijn alleen nogal afgrijselijk. (maar dat is met 95% van de AM's het geval)
True, als je dat soort AM's draagt vraag je erom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:35 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb hem ooit eens gezien op tv met tiff's aan zijn poten. Maar dan nog.
Als je dat moet vragen zijn die schoenen niet voor jou bedoeld...quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef refused. het volgende:
Weet iemand waar die SPA-VLN tags voor staan @ de MF DOOMS?
Ok ty , ik dacht het zelf ook al site zier er niet echt profi uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Lijkt me van niet, heel die site is een en al puinhoop. Ik zou er wegblijven.
Vet kleurtje hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Stansfield het volgende:
Net besteld:
[ afbeelding ]
39.90 zonder verzendkosten en uit duitsland dus geen invoerrechten
Can't go wrong with Clydes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Stansfield het volgende:
Net besteld:
[ afbeelding ]
39.90 zonder verzendkosten en uit duitsland dus geen invoerrechten
Bereid je voor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:43 schreef poffu het volgende:
pff heb dit nog nooit gehad!
kreeg net een brief van TNT met formulieren dat ik eerst aangifte moet doen voor mn paar schoenen van 80$ voordat ik ze kan ontvangen? en dat laten ze me pas weten nadat me schoenen al 2 weken in Nederland liggen.. TOPPIE!
kreeg een formulier van TNT waarin ik moet bevestigen hoe duur ze waren en een uitdraai van mijn PAYPAL rekeningactiviteiten bijvoegen... alsof het nog niet erger kan
ze maken zich druk om 18 euro?
naja word maar weer een weekje wachten ga het formulier nu op de post ciao
SOD's voor nog geen 100 dollar? En vergelijk de kleur van de veters eens met originele SOD's:quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:21 schreef fathank het volgende:
Iemand ervaring met http://www.sbkicks.com/ ?
lage Iron Maidens heb ik nog nooit gezien:quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:21 schreef fathank het volgende:
Iemand ervaring met http://www.sbkicks.com/ ?
DIE WIL IKquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:30 schreef SHOOOTO het volgende:
lage Iron Maidens heb ik nog nooit gezien:
[ afbeelding ]
quote:You are looking at a brand new in the box pair of Nike Dunk High Pro SB De La Soul shoes 100% brand new, never worn or even tried on. These shoes come in the original SB Nike box. These shoes are sold out in virtually every store and currently we have managed to obtain a few pairs. Do not wait to buy! These shoes will only last for a short time and it will be nearly impossible to obtain more after they have been sold. This item is currently one of sbkicks.com's best selling items and is selling out fast, we are trying to keep it in stock for everyone that hasnt had the chance to get their hands on this item yet. As far as nike dunk sneakers go this really is a must have for any true fans of nike shoes. The style is awesome in my opinion because you get the high cut nike dunks combined with a really unique style inspired by skater and hip hop culture. These shoes are not really new in the sneakers game, but they are very well known and in a constant stage of demand at our sneaker shop
Op de site kan je lezen dat het 4 weken duurt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:02 schreef SysanApse het volgende:
Nog een vraag over NikeID , hoelanh heeft het bij jullie geduurd voordat jullie ze binnenkregen ?
Kijk dan ook dat mini icoontje dat voor de url staatquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:27 schreef refused. het volgende:
[..]
SOD's voor nog geen 100 dollar? En vergelijk de kleur van de veters eens met originele SOD's:
Waarom overkomt mij dat nou nooitquote:
Friends & Family actie op mn werk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:45 schreef refused. het volgende:
[..]
Waarom overkomt mij dat nou nooitNette pickup
hé die is wel tof, ik wil 'm dan in 46.5quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef SysanApse het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoek ik al heelll lang !
Iemand enig idee waar ik die kan krijgen in maat 47 ?
Argh , die moet ik hebben !!
Hmm op November Rains, Money Cat Mids, Peacocks en Linoleums na vind ik Mids echt afschuwelijk. Bandje past er niet bij met dat glimmende spul en colorway trekt mij ook niet echt aan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:24 schreef refused. het volgende:
Daar zou ik ook niet meer rond wilen lopen.
[ afbeelding ]
Gawd dang it son, die zijn lelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef TM-R het volgende:
deze zijn fresh
[ afbeelding ]
Die man die deze custom heeft gemaakt is goed!
ander werk van hem:
http://forums.nikeskateboarding.org/index.php?showtopic=90873
Achter je tong doen, zie je hem niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Hmm op November Rains, Money Cat Mids, Peacocks en Linoleums na vind ik Mids echt afschuwelijk. Bandje past er niet bij met dat glimmende spul en colorway trekt mij ook niet echt aan.
dat meen je niet hequote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef TM-R het volgende:
deze zijn fresh
[ afbeelding ]
Die man die deze custom heeft gemaakt is goed!
ander werk van hem:
http://forums.nikeskateboarding.org/index.php?showtopic=90873
Hehehe.. die NR's en Linoleums heb ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Hmm op November Rains, Money Cat Mids, Peacocks en Linoleums na vind ik Mids echt afschuwelijk. Bandje past er niet bij met dat glimmende spul en colorway trekt mij ook niet echt aan.
Staat op KOK nog een paar in maat 9 DS ¤130 als ik het goed heb.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:55 schreef sjimz het volgende:
Heeft iemand nog (n)ds Air jordan V green bean liggen die er van af wil?
Maatje 8.5/9?
Die "Black Aqua's" vind ik dan nog wel gaan, maar het is toch ook zeker iets van persoonlijke smaak.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef refused. het volgende:
[..]
Hehehe.. die NR's en Linoleums heb ikMaar ik ben persoonlijk dol op mids, vooral de donatello's en black aqua's die eraan komen. Dat bandje draag ik altijd achter de tong dus die zie je toch niet zitten, qua colorways komen er nu echt dikke mids uit IMHO:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heavy mentals wil ik ook nog ooit scoren
[ afbeelding ]
FF checken dan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Staat op KOK nog een paar in maat 9 DS ¤130 als ik het goed heb.
Waar werk je dan??quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef thaWarhead het volgende:
Die heb ik gisteren binnen gehad op mn werk. Kids only, 55 euro. Weet niet of ze ook in volwassen maten uit zijn gebracht.
Storm 180s zie ik wel af en toe op ebay, welke maat zoek je?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:54 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Heeft er iemand suggesties waar ik deze schoen kan vinden voor niet teveel geld? Ik heb een 2tal jaar geleden in Amsterdam een paar gekocht voor 35 euro. Ebay is betrekkelijk leeg wat Nike air 180 betreft. Een maximum prijs van 100 euro zit ik aan te denken.
[ afbeelding ]
Leuk topic!!
goeie vraag, zal thuis eens kijken vrij klein maatje meen ik, 7.5 ofzo maar pin me er nu niet op vast. Ik check thuis mijn exemplaren ff. Tnx alvast.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Storm 180s zie ik wel af en toe op ebay, welke maat zoek je?
120 incl shippenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Zeeeer vet, hoeveel heb je er voor neer moeten leggen?
I know, ben er ook erg tevreden mee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:17 schreef refused. het volgende:
Fuck, goede prijs man. Voor DS Hawai kun je veel meer vangen.
Ja, das inderdaad wat minder.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik wel lame vind aan Hawaii's is dat de toebox automatisch vies word als je loopt. Namelijk doordat het zwarte stuk waar de veters doorheen gaan afdrukken achterlaat.
quote:
Mooi, beige veters erin en gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:30 schreef DubzOne het volgende:
Sjawel! Als het goed is heb ik morgen deze in da pocket:
[ afbeelding ]
Nike SB Dunk High - Marshall Amp
Er zitten ook witte veters bij als het goed is... Dan komt het helemaal overeen met het themaquote:
Neen, beige. Ik heb ze namelijk ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:42 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Er zitten ook witte veters bij als het goed is... Dan komt het helemaal overeen met het thema![]()
[ afbeelding ]
Yep, bij Frisco... maar ik ga morgen langs Arnhem, is vanuit Breda toch dezelfde trein als naar Nijmegen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:57 schreef refused. het volgende:
Lagen ze nou nog bij Frisco, dubzone? Laat je ze naar 24/7 komen? retail=110?
Aah ok!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:31 schreef Teije het volgende:
[..]
Neen, beige. Ik heb ze namelijk ook.
Waar?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
heavy mental binnenkort bestellen.
Wmns model?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:24 schreef TM-R het volgende:
Deze komen in april!
[ afbeelding ]
ben benieuwd waar ik die kan scoren
Heb je ook deze :quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef thaWarhead het volgende:
Die heb ik gisteren binnen gehad op mn werk. Kids only, 55 euro. Weet niet of ze ook in volwassen maten uit zijn gebracht.
Hij bedoeld vast deze :quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:48 schreef vejay het volgende:
[..]
Wmns model?
btw, zie het plaatje niet, enkel in de quote zie ik de url...
Nope, sorry.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef SysanApse het volgende:
[..]
Heb je ook deze :[ afbeelding ]
Zijn precies t zelfde, maar andere kleur
yes!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef vejay het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit model heet en waar ik hem eventueel vinden? (maat 11 of 11,5)
edit: afbeelding bijvoegen is wel zo handig
[ afbeelding ]
@TM-R; ik vind die glaciers ook best dope, maar als het een womens model is zullen er wel geen grotere maten zijn lijkt me... Of heb je zelf een maat die ook nog binnen de vrouwenschaal valt?
@POFFU: Jij was toch diegene met diezelfde Air Stabs als ik van eBay he? Anyway, mijn paar heeft gisteren de US of A verlaten. Dus waarschijnlijk zijn die van jouw ook onderweg... Update via mail werkt ook voor geen meter bij dat USPS, krijg helemaal niks, eikels.
Die lagen laatst nog het Nike outlet in Roermond.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef vejay het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit model heet en waar ik hem eventueel vinden? (maat 11 of 11,5)
[ afbeelding ]
@TM-R; ik vind die glaciers ook best dope, maar als het een womens model is zullen er wel geen grotere maten zijn lijkt me... Of heb je zelf een maat die ook nog binnen de vrouwenschaal valt?
@POFFU: Jij was toch diegene met diezelfde Air Stabs als ik van eBay he? Anyway, mijn paar heeft gisteren de US of A verlaten. Dus waarschijnlijk zijn die van jouw ook onderweg... Update via mail werkt ook voor geen meter bij dat USPS, krijg helemaal niks, eikels.
Nubuck? Welke colorway is het?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Amokzaaier het volgende:
retro s1. is niet leer. lijkt net beetje schuimrubberachtig spul.
Shampoo!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:36 schreef Amokzaaier het volgende:
Hoe kan ik mijn jordan air's het beste schoonmaken. ben er mee uitgeweest
heb 42,5?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
Je krijgt binnen 2-3 dagen een bericht van Paypal met een tack&trace van USPS.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:10 schreef xanderv het volgende:
Ik heb een paar nikes bij http://www.pickyourshoes.com gekocht. En ja ik weet dat ik douane kosten moet betalen. Maar ik heb betaald met pay pall, maar op welke manier krijg je bericht van de track en trace code? Geld is wel afgeschreven maar verder niks gehoord. Ik kan bij mijn pay pall accaunt zien dat het naar me huis wordt gestuurd en wat ik besteld heb etc. Krijg je verder nog bericht van http://www.pickyourshoes.com ? ik hoefde niks in te vullen op de site alles ging via me pay pall gegeven(accaunt).
Iemand enig idee? Zondag avond besteld wanneer zou ik de schoenen binnen hebben?
Die diamonds zijn dope jaquote:
Omg, ik dacht dat er alweer een rererelease (?) uitkwam van de Tiff's door jouw post. Had je me even te pakken, maar ja, ben ook pas net wakker he.quote:
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Omg, ik dacht dat er alweer een rererelease (?) uitkwam van de Tiff's door jouw post. Had je me even te pakken, maar ja, ben ook pas net wakker he.
fakes?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:42 schreef sjimz het volgende:
Net een paar SB eires voor 30 euro van Ebay af kunnen plukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |