dat meen je niet hequote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef TM-R het volgende:
deze zijn fresh
[ afbeelding ]
Die man die deze custom heeft gemaakt is goed!
ander werk van hem:
http://forums.nikeskateboarding.org/index.php?showtopic=90873
Hehehe.. die NR's en Linoleums heb ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Hmm op November Rains, Money Cat Mids, Peacocks en Linoleums na vind ik Mids echt afschuwelijk. Bandje past er niet bij met dat glimmende spul en colorway trekt mij ook niet echt aan.
Staat op KOK nog een paar in maat 9 DS ¤130 als ik het goed heb.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:55 schreef sjimz het volgende:
Heeft iemand nog (n)ds Air jordan V green bean liggen die er van af wil?
Maatje 8.5/9?
Die "Black Aqua's" vind ik dan nog wel gaan, maar het is toch ook zeker iets van persoonlijke smaak.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef refused. het volgende:
[..]
Hehehe.. die NR's en Linoleums heb ikMaar ik ben persoonlijk dol op mids, vooral de donatello's en black aqua's die eraan komen. Dat bandje draag ik altijd achter de tong dus die zie je toch niet zitten, qua colorways komen er nu echt dikke mids uit IMHO:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heavy mentals wil ik ook nog ooit scoren
[ afbeelding ]
FF checken dan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Staat op KOK nog een paar in maat 9 DS ¤130 als ik het goed heb.
Waar werk je dan??quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef thaWarhead het volgende:
Die heb ik gisteren binnen gehad op mn werk. Kids only, 55 euro. Weet niet of ze ook in volwassen maten uit zijn gebracht.
Storm 180s zie ik wel af en toe op ebay, welke maat zoek je?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:54 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Heeft er iemand suggesties waar ik deze schoen kan vinden voor niet teveel geld? Ik heb een 2tal jaar geleden in Amsterdam een paar gekocht voor 35 euro. Ebay is betrekkelijk leeg wat Nike air 180 betreft. Een maximum prijs van 100 euro zit ik aan te denken.
[ afbeelding ]
Leuk topic!!
goeie vraag, zal thuis eens kijken vrij klein maatje meen ik, 7.5 ofzo maar pin me er nu niet op vast. Ik check thuis mijn exemplaren ff. Tnx alvast.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Storm 180s zie ik wel af en toe op ebay, welke maat zoek je?
120 incl shippenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Zeeeer vet, hoeveel heb je er voor neer moeten leggen?
I know, ben er ook erg tevreden mee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:17 schreef refused. het volgende:
Fuck, goede prijs man. Voor DS Hawai kun je veel meer vangen.
Ja, das inderdaad wat minder.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik wel lame vind aan Hawaii's is dat de toebox automatisch vies word als je loopt. Namelijk doordat het zwarte stuk waar de veters doorheen gaan afdrukken achterlaat.
quote:
Mooi, beige veters erin en gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:30 schreef DubzOne het volgende:
Sjawel! Als het goed is heb ik morgen deze in da pocket:
[ afbeelding ]
Nike SB Dunk High - Marshall Amp
Er zitten ook witte veters bij als het goed is... Dan komt het helemaal overeen met het themaquote:
Neen, beige. Ik heb ze namelijk ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:42 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Er zitten ook witte veters bij als het goed is... Dan komt het helemaal overeen met het thema![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |