Ga vandaag even bellen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:44 schreef refused. het volgende:
[..]
Hadden ze die Marshalls bij Frisco niet meer liggen?
quote:Op woensdag 26 maart 200800:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
boeiend ze zijn toch lelijk
Douane is 3x niks, ik ken het. Voor mij alleen nog maar binnen de EU. Tot daar toe nog geen gezeik mee gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:43 schreef poffu het volgende:
pff heb dit nog nooit gehad!
kreeg net een brief van TNT met formulieren dat ik eerst aangifte moet doen voor mn paar schoenen van 80$ voordat ik ze kan ontvangen? en dat laten ze me pas weten nadat me schoenen al 2 weken in Nederland liggen.. TOPPIE!
kreeg een formulier van TNT waarin ik moet bevestigen hoe duur ze waren en een uitdraai van mijn PAYPAL rekeningactiviteiten bijvoegen... alsof het nog niet erger kan
ze maken zich druk om 18 euro?
naja word maar weer een weekje wachten ga het formulier nu op de post ciao
Oh jawel hoor, ze zijn alleen nogal afgrijselijk. (maar dat is met 95% van de AM's het gevalquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verschrikkelijke dingen, die zijn toch niet echt hè?
Ff z'n profiel erbij.
http://www.superdudes.nl/Jairmax1/pics
Zal ook wel aan het volk liggen dat ze draagt:quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:25 schreef Teije het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ze zijn alleen nogal afgrijselijk. (maar dat is met 95% van de AM's het geval)
True, als je dat soort AM's draagt vraag je erom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:35 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb hem ooit eens gezien op tv met tiff's aan zijn poten. Maar dan nog.
Als je dat moet vragen zijn die schoenen niet voor jou bedoeld...quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef refused. het volgende:
Weet iemand waar die SPA-VLN tags voor staan @ de MF DOOMS?
Ok ty , ik dacht het zelf ook al site zier er niet echt profi uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Lijkt me van niet, heel die site is een en al puinhoop. Ik zou er wegblijven.
Vet kleurtje hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Stansfield het volgende:
Net besteld:
[ afbeelding ]
39.90 zonder verzendkosten en uit duitsland dus geen invoerrechten
Can't go wrong with Clydes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Stansfield het volgende:
Net besteld:
[ afbeelding ]
39.90 zonder verzendkosten en uit duitsland dus geen invoerrechten
Bereid je voor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:43 schreef poffu het volgende:
pff heb dit nog nooit gehad!
kreeg net een brief van TNT met formulieren dat ik eerst aangifte moet doen voor mn paar schoenen van 80$ voordat ik ze kan ontvangen? en dat laten ze me pas weten nadat me schoenen al 2 weken in Nederland liggen.. TOPPIE!
kreeg een formulier van TNT waarin ik moet bevestigen hoe duur ze waren en een uitdraai van mijn PAYPAL rekeningactiviteiten bijvoegen... alsof het nog niet erger kan
ze maken zich druk om 18 euro?
naja word maar weer een weekje wachten ga het formulier nu op de post ciao
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |