Het liefst blijf ik toch onder de 100 euroquote:Op zondag 23 maart 2008 17:46 schreef sjimz het volgende:
Staan zat SoD in die maten op ebay.
Lees net dat er gistere, vandaag en morge geweldige uitverkoop hebben!quote:Op zondag 23 maart 2008 18:07 schreef TM-R het volgende:
goede tip bedankt!
Snel de website opzoeken en onder favorieten droppen
Adidas Ecstasy highquote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef Teije het volgende:
[..]
Liev & Sagt. Die adidasjes op het tapijt, welk model is dat?
Die zijn zeker mooi!quote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Adidas Ecstasy high![]()
wel winter shoes van binnen helemaal gevoerd echt damn warm
temisnte neem aan dat je die bedoelde![]()
[ afbeelding ]
Ja, die. Leuke dingen, maar is ebay in de gaten houden.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:21 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Adidas Ecstasy high![]()
wel winter shoes van binnen helemaal gevoerd echt damn warm
temisnte neem aan dat je die bedoelde![]()
[ afbeelding ]
Kwijl.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef poffu het volgende:
is deze een beetje legit ik denk eht zelf wel ...
http://cgi.ebay.com/Nike-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Die seller bied mooie kicks aanquote:Op zondag 23 maart 2008 21:45 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
Onderweg. En nu vind ik het wel even welletjes geweest.
Kostte me maar 40 euro uit de beurs.
Welke seller ?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:21 schreef TM-R het volgende:
[..]
Die seller bied mooie kicks aan,
zodra ik weer geld heb ga ik even inslaan bij hem!
Ervaringen dan? Hij is een beetje kortaf in de mail maar heb toch buyer protection en hij is wel echt cheap!quote:Op maandag 24 maart 2008 00:08 schreef TM-R het volgende:
Die waar jij net die stabs vandaan trekt:p
Adidas zx123quote:Op maandag 24 maart 2008 13:37 schreef morgane het volgende:
Ik krijg nog steeds het suede van m'n dc's niet schoon, m'n spijkerbroek heeft afgegeven en nu is het beige een beetje blauwig gewordenzo'n suede blokje helpt niet.
En Jeltos, welk model is die paars met roze adidas?
Gelul.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:00 schreef Logitik het volgende:
[..]
drie keer dragen, en ze zijn niet meer schoon te krijgen
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:19 schreef poffu het volgende:
[..]
Ervaringen dan? Hij is een beetje kortaf in de mail maar heb toch buyer protection en hij is wel echt cheap!
En ze zijn legit dus echt chill...
40$ shipping best heavy als de schoen 60 is hehe hoop dat ik hem in 2,5 week heb![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:32 schreef vejay het volgende:
[..]
Tegen mij zei die dat 'ie ze binnenkort zou versturen en dan binnen een week zouden aankomen, heb wel maar insurance gepakt ben afgelopen half jaar al 2 keer belazerd op ebay.
58 + 45 = ¤65,-. Heb al mailtje gekregen met een soort van track-n-trace nummer.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:52 schreef poffu het volgende:
[..]
Ik heb geen shipping insurance maar sowieso wel Paypal buyer protection dus...
Laat even jouw vorderingen hier weten, doe ik 't zelfde..
heb 58 + 40 shipping betaald.
dus 61 euro. mooi bedrag voor een paar stabs.
Heb hem gisternacht om 3 uur en vandaag nog 2 mailtjes gestuurd.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:08 schreef vejay het volgende:
[..]
58 + 45 = ¤65,-. Heb al mailtje gekregen met een soort van track-n-trace nummer.
[/quote]quote:Op maandag 24 maart 2008 14:32 schreef vejay het volgende:
[..]
Tegen mij zei die dat 'ie ze binnenkort zou versturen en dan binnen een week zouden aankomen, heb wel maar insurance gepakt ben afgelopen half jaar al 2 keer belazerd op ebay.
Ja, USPS nummer. Antwoord op mail kreeg ik gisteren trouwens vrijwel direct rond 22-23u. Heb gevraagd of 'ie de value kon verlagen en als gift kon bestempelen, was geen probleem zei die.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:41 schreef poffu het volgende:
[..]
Heb hem gisternacht om 3 uur en vandaag nog 2 mailtjes gestuurd.
Ik wacht geduldig af tot ik antwoord krijg van hem.
Heb je een USPS trace nummer?
Ik moest 61 EU betalen met paypal..
Ja, ben belazerd met neppe chinese namaaktroep die gewoon niet te onderscheiden waren van echt. Een memorystick en batterij voor de psp, een spelcomputerding. Batterij is na 2 uur opladen binnen 10 minuten leeg en de memorystick van 2GB heeft maar plaats voor veel minder en bestanden verdwijnen regelmatig vanzelfquote:Op maandag 24 maart 2008 18:46 schreef TM-R het volgende:
Hoe kan dat?
Je let toch wel op of de ebayer goede referenties heeft?
of geeft zelfs dat geen goed beeld?
positief feedback zegt dus niet alles.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:46 schreef TM-R het volgende:
Hoe kan dat?
Je let toch wel op of de ebayer goede referenties heeft?
of geeft zelfs dat geen goed beeld?
Klopt , anyway ...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Reken maar dat je voeten in zwarte schoenen kleiner lijken dan in witte hoor
Hij wilt weten welke het kleinste LIJKT,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:38 schreef SysanApse het volgende:
[..]
Klopt , anyway ...
De bovenste of de onderste ?
Ik kan ze wel voor je kopen, woon toch in Hoorn.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:06 schreef SysanApse het volgende:
Ik had 'm gezien bij Coach in Hoorn , maar hij staat niet op hun site.
Hmm , bedankt voor je aanbod.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:17 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ik kan ze wel voor je kopen, woon toch in Hoorn.
whehe aphex op de achtergrondquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:10 schreef refused. het volgende:
Vandaag een paar leuke pics geschoten met m'n sneakers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier een met TOOL op de achtergrondquote:
Had trouwens even wat dunk highs geprobeerd @ 24-7... Zitten echt dope! Ook onder een wat strakkere pijp. Ga deze week even checken of ik die Marshalls nog ergens kan sorenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
Hadden ze die Marshalls bij Frisco niet meer liggen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:39 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Had trouwens even wat dunk highs geprobeerd @ 24-7... Zitten echt dope! Ook onder een wat strakkere pijp. Ga deze week even checken of ik die Marshalls nog ergens kan soren
legitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verschrikkelijke dingen, die zijn toch niet echt hè?
Ff z'n profiel erbij.
http://www.superdudes.nl/Jairmax1/pics
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef SHOOOTO het volgende:
^^ja, die ook.
[..]
legit
maar de vraag is natuurlijk, wtf doe je op superdudes?
btw was dat nou een voorkant van een cd oid of een poster van aphex?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
[..]
Hier een met TOOL op de achtergrond
[ afbeelding ]
en deze met Porcupine Tree.
[ afbeelding ]
Had wat platen uit de kast getrokken.
12" van windowlicker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef got.rice het volgende:
[..]
btw was dat nou een voorkant van een cd oid of een poster van aphex?
Cali SB.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:12 schreef poffu het volgende:
die onderste is dat een heineken dunk oid?
In bijna alle maten verkrijgbaar bij sneakershop.nl...quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef Fener het volgende:
waar kan ik deze krijgen in omgeving utrecht?
[ afbeelding ]
Ga vandaag even bellen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:44 schreef refused. het volgende:
[..]
Hadden ze die Marshalls bij Frisco niet meer liggen?
quote:Op woensdag 26 maart 200800:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
boeiend ze zijn toch lelijk
Douane is 3x niks, ik ken het. Voor mij alleen nog maar binnen de EU. Tot daar toe nog geen gezeik mee gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:43 schreef poffu het volgende:
pff heb dit nog nooit gehad!
kreeg net een brief van TNT met formulieren dat ik eerst aangifte moet doen voor mn paar schoenen van 80$ voordat ik ze kan ontvangen? en dat laten ze me pas weten nadat me schoenen al 2 weken in Nederland liggen.. TOPPIE!
kreeg een formulier van TNT waarin ik moet bevestigen hoe duur ze waren en een uitdraai van mijn PAYPAL rekeningactiviteiten bijvoegen... alsof het nog niet erger kan
ze maken zich druk om 18 euro?
naja word maar weer een weekje wachten ga het formulier nu op de post ciao
Oh jawel hoor, ze zijn alleen nogal afgrijselijk. (maar dat is met 95% van de AM's het gevalquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verschrikkelijke dingen, die zijn toch niet echt hè?
Ff z'n profiel erbij.
http://www.superdudes.nl/Jairmax1/pics
Zal ook wel aan het volk liggen dat ze draagt:quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:25 schreef Teije het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ze zijn alleen nogal afgrijselijk. (maar dat is met 95% van de AM's het geval)
True, als je dat soort AM's draagt vraag je erom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:35 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb hem ooit eens gezien op tv met tiff's aan zijn poten. Maar dan nog.
Als je dat moet vragen zijn die schoenen niet voor jou bedoeld...quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef refused. het volgende:
Weet iemand waar die SPA-VLN tags voor staan @ de MF DOOMS?
Ok ty , ik dacht het zelf ook al site zier er niet echt profi uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Lijkt me van niet, heel die site is een en al puinhoop. Ik zou er wegblijven.
Vet kleurtje hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Stansfield het volgende:
Net besteld:
[ afbeelding ]
39.90 zonder verzendkosten en uit duitsland dus geen invoerrechten
Can't go wrong with Clydes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Stansfield het volgende:
Net besteld:
[ afbeelding ]
39.90 zonder verzendkosten en uit duitsland dus geen invoerrechten
Bereid je voor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:43 schreef poffu het volgende:
pff heb dit nog nooit gehad!
kreeg net een brief van TNT met formulieren dat ik eerst aangifte moet doen voor mn paar schoenen van 80$ voordat ik ze kan ontvangen? en dat laten ze me pas weten nadat me schoenen al 2 weken in Nederland liggen.. TOPPIE!
kreeg een formulier van TNT waarin ik moet bevestigen hoe duur ze waren en een uitdraai van mijn PAYPAL rekeningactiviteiten bijvoegen... alsof het nog niet erger kan
ze maken zich druk om 18 euro?
naja word maar weer een weekje wachten ga het formulier nu op de post ciao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |