Hmm , bedankt voor je aanbod.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:17 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ik kan ze wel voor je kopen, woon toch in Hoorn.
whehe aphex op de achtergrondquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:10 schreef refused. het volgende:
Vandaag een paar leuke pics geschoten met m'n sneakers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier een met TOOL op de achtergrondquote:
Had trouwens even wat dunk highs geprobeerd @ 24-7... Zitten echt dope! Ook onder een wat strakkere pijp. Ga deze week even checken of ik die Marshalls nog ergens kan sorenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
Hadden ze die Marshalls bij Frisco niet meer liggen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:39 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Had trouwens even wat dunk highs geprobeerd @ 24-7... Zitten echt dope! Ook onder een wat strakkere pijp. Ga deze week even checken of ik die Marshalls nog ergens kan soren
legitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verschrikkelijke dingen, die zijn toch niet echt hè?
Ff z'n profiel erbij.
http://www.superdudes.nl/Jairmax1/pics
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef SHOOOTO het volgende:
^^ja, die ook.
[..]
legit
maar de vraag is natuurlijk, wtf doe je op superdudes?
btw was dat nou een voorkant van een cd oid of een poster van aphex?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
[..]
Hier een met TOOL op de achtergrond
[ afbeelding ]
en deze met Porcupine Tree.
[ afbeelding ]
Had wat platen uit de kast getrokken.
12" van windowlicker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef got.rice het volgende:
[..]
btw was dat nou een voorkant van een cd oid of een poster van aphex?
Cali SB.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:12 schreef poffu het volgende:
die onderste is dat een heineken dunk oid?
In bijna alle maten verkrijgbaar bij sneakershop.nl...quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef Fener het volgende:
waar kan ik deze krijgen in omgeving utrecht?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |