Adidas zx123quote:Op maandag 24 maart 2008 13:37 schreef morgane het volgende:
Ik krijg nog steeds het suede van m'n dc's niet schoon, m'n spijkerbroek heeft afgegeven en nu is het beige een beetje blauwig gewordenzo'n suede blokje helpt niet.
En Jeltos, welk model is die paars met roze adidas?
Gelul.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:00 schreef Logitik het volgende:
[..]
drie keer dragen, en ze zijn niet meer schoon te krijgen
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:19 schreef poffu het volgende:
[..]
Ervaringen dan? Hij is een beetje kortaf in de mail maar heb toch buyer protection en hij is wel echt cheap!
En ze zijn legit dus echt chill...
40$ shipping best heavy als de schoen 60 is hehe hoop dat ik hem in 2,5 week heb![]()
![]()
quote:Op maandag 24 maart 2008 14:32 schreef vejay het volgende:
[..]
Tegen mij zei die dat 'ie ze binnenkort zou versturen en dan binnen een week zouden aankomen, heb wel maar insurance gepakt ben afgelopen half jaar al 2 keer belazerd op ebay.
58 + 45 = ¤65,-. Heb al mailtje gekregen met een soort van track-n-trace nummer.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:52 schreef poffu het volgende:
[..]
Ik heb geen shipping insurance maar sowieso wel Paypal buyer protection dus...
Laat even jouw vorderingen hier weten, doe ik 't zelfde..
heb 58 + 40 shipping betaald.
dus 61 euro. mooi bedrag voor een paar stabs.
Heb hem gisternacht om 3 uur en vandaag nog 2 mailtjes gestuurd.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:08 schreef vejay het volgende:
[..]
58 + 45 = ¤65,-. Heb al mailtje gekregen met een soort van track-n-trace nummer.
[/quote]quote:Op maandag 24 maart 2008 14:32 schreef vejay het volgende:
[..]
Tegen mij zei die dat 'ie ze binnenkort zou versturen en dan binnen een week zouden aankomen, heb wel maar insurance gepakt ben afgelopen half jaar al 2 keer belazerd op ebay.
Ja, USPS nummer. Antwoord op mail kreeg ik gisteren trouwens vrijwel direct rond 22-23u. Heb gevraagd of 'ie de value kon verlagen en als gift kon bestempelen, was geen probleem zei die.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:41 schreef poffu het volgende:
[..]
Heb hem gisternacht om 3 uur en vandaag nog 2 mailtjes gestuurd.
Ik wacht geduldig af tot ik antwoord krijg van hem.
Heb je een USPS trace nummer?
Ik moest 61 EU betalen met paypal..
Ja, ben belazerd met neppe chinese namaaktroep die gewoon niet te onderscheiden waren van echt. Een memorystick en batterij voor de psp, een spelcomputerding. Batterij is na 2 uur opladen binnen 10 minuten leeg en de memorystick van 2GB heeft maar plaats voor veel minder en bestanden verdwijnen regelmatig vanzelfquote:Op maandag 24 maart 2008 18:46 schreef TM-R het volgende:
Hoe kan dat?
Je let toch wel op of de ebayer goede referenties heeft?
of geeft zelfs dat geen goed beeld?
positief feedback zegt dus niet alles.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:46 schreef TM-R het volgende:
Hoe kan dat?
Je let toch wel op of de ebayer goede referenties heeft?
of geeft zelfs dat geen goed beeld?
Klopt , anyway ...quote:Op maandag 24 maart 2008 22:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Reken maar dat je voeten in zwarte schoenen kleiner lijken dan in witte hoor
Hij wilt weten welke het kleinste LIJKT,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 07:38 schreef SysanApse het volgende:
[..]
Klopt , anyway ...
De bovenste of de onderste ?
Ik kan ze wel voor je kopen, woon toch in Hoorn.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:06 schreef SysanApse het volgende:
Ik had 'm gezien bij Coach in Hoorn , maar hij staat niet op hun site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |