Yep, bij Frisco... maar ik ga morgen langs Arnhem, is vanuit Breda toch dezelfde trein als naar Nijmegen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:57 schreef refused. het volgende:
Lagen ze nou nog bij Frisco, dubzone? Laat je ze naar 24/7 komen? retail=110?
Aah ok!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:31 schreef Teije het volgende:
[..]
Neen, beige. Ik heb ze namelijk ook.
Waar?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
heavy mental binnenkort bestellen.
Wmns model?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:24 schreef TM-R het volgende:
Deze komen in april!
[ afbeelding ]
ben benieuwd waar ik die kan scoren
Heb je ook deze :quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef thaWarhead het volgende:
Die heb ik gisteren binnen gehad op mn werk. Kids only, 55 euro. Weet niet of ze ook in volwassen maten uit zijn gebracht.
Hij bedoeld vast deze :quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:48 schreef vejay het volgende:
[..]
Wmns model?
btw, zie het plaatje niet, enkel in de quote zie ik de url...
Nope, sorry.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef SysanApse het volgende:
[..]
Heb je ook deze :[ afbeelding ]
Zijn precies t zelfde, maar andere kleur
yes!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef vejay het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit model heet en waar ik hem eventueel vinden? (maat 11 of 11,5)
edit: afbeelding bijvoegen is wel zo handig
[ afbeelding ]
@TM-R; ik vind die glaciers ook best dope, maar als het een womens model is zullen er wel geen grotere maten zijn lijkt me... Of heb je zelf een maat die ook nog binnen de vrouwenschaal valt?
@POFFU: Jij was toch diegene met diezelfde Air Stabs als ik van eBay he? Anyway, mijn paar heeft gisteren de US of A verlaten. Dus waarschijnlijk zijn die van jouw ook onderweg... Update via mail werkt ook voor geen meter bij dat USPS, krijg helemaal niks, eikels.
Die lagen laatst nog het Nike outlet in Roermond.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef vejay het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit model heet en waar ik hem eventueel vinden? (maat 11 of 11,5)
[ afbeelding ]
@TM-R; ik vind die glaciers ook best dope, maar als het een womens model is zullen er wel geen grotere maten zijn lijkt me... Of heb je zelf een maat die ook nog binnen de vrouwenschaal valt?
@POFFU: Jij was toch diegene met diezelfde Air Stabs als ik van eBay he? Anyway, mijn paar heeft gisteren de US of A verlaten. Dus waarschijnlijk zijn die van jouw ook onderweg... Update via mail werkt ook voor geen meter bij dat USPS, krijg helemaal niks, eikels.
Nubuck? Welke colorway is het?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Amokzaaier het volgende:
retro s1. is niet leer. lijkt net beetje schuimrubberachtig spul.
Shampoo!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:36 schreef Amokzaaier het volgende:
Hoe kan ik mijn jordan air's het beste schoonmaken. ben er mee uitgeweest
heb 42,5?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |