Hmm , bedankt voor je aanbod.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:17 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Ik kan ze wel voor je kopen, woon toch in Hoorn.
whehe aphex op de achtergrondquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:10 schreef refused. het volgende:
Vandaag een paar leuke pics geschoten met m'n sneakers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier een met TOOL op de achtergrondquote:
Had trouwens even wat dunk highs geprobeerd @ 24-7... Zitten echt dope! Ook onder een wat strakkere pijp. Ga deze week even checken of ik die Marshalls nog ergens kan sorenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
Hadden ze die Marshalls bij Frisco niet meer liggen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:39 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Had trouwens even wat dunk highs geprobeerd @ 24-7... Zitten echt dope! Ook onder een wat strakkere pijp. Ga deze week even checken of ik die Marshalls nog ergens kan soren
legitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verschrikkelijke dingen, die zijn toch niet echt hè?
Ff z'n profiel erbij.
http://www.superdudes.nl/Jairmax1/pics
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:52 schreef SHOOOTO het volgende:
^^ja, die ook.
[..]
legit
maar de vraag is natuurlijk, wtf doe je op superdudes?
btw was dat nou een voorkant van een cd oid of een poster van aphex?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:21 schreef refused. het volgende:
[..]
Hier een met TOOL op de achtergrond
[ afbeelding ]
en deze met Porcupine Tree.
[ afbeelding ]
Had wat platen uit de kast getrokken.
12" van windowlicker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef got.rice het volgende:
[..]
btw was dat nou een voorkant van een cd oid of een poster van aphex?
Cali SB.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:12 schreef poffu het volgende:
die onderste is dat een heineken dunk oid?
In bijna alle maten verkrijgbaar bij sneakershop.nl...quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:24 schreef Fener het volgende:
waar kan ik deze krijgen in omgeving utrecht?
[ afbeelding ]
Ga vandaag even bellen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:44 schreef refused. het volgende:
[..]
Hadden ze die Marshalls bij Frisco niet meer liggen?
quote:Op woensdag 26 maart 200800:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
boeiend ze zijn toch lelijk
Douane is 3x niks, ik ken het. Voor mij alleen nog maar binnen de EU. Tot daar toe nog geen gezeik mee gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:43 schreef poffu het volgende:
pff heb dit nog nooit gehad!
kreeg net een brief van TNT met formulieren dat ik eerst aangifte moet doen voor mn paar schoenen van 80$ voordat ik ze kan ontvangen? en dat laten ze me pas weten nadat me schoenen al 2 weken in Nederland liggen.. TOPPIE!
kreeg een formulier van TNT waarin ik moet bevestigen hoe duur ze waren en een uitdraai van mijn PAYPAL rekeningactiviteiten bijvoegen... alsof het nog niet erger kan
ze maken zich druk om 18 euro?
naja word maar weer een weekje wachten ga het formulier nu op de post ciao
Oh jawel hoor, ze zijn alleen nogal afgrijselijk. (maar dat is met 95% van de AM's het gevalquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Deze verschrikkelijke dingen, die zijn toch niet echt hè?
Ff z'n profiel erbij.
http://www.superdudes.nl/Jairmax1/pics
Zal ook wel aan het volk liggen dat ze draagt:quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:25 schreef Teije het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ze zijn alleen nogal afgrijselijk. (maar dat is met 95% van de AM's het geval)
True, als je dat soort AM's draagt vraag je erom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:35 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Dat weet ik, heb hem ooit eens gezien op tv met tiff's aan zijn poten. Maar dan nog.
Als je dat moet vragen zijn die schoenen niet voor jou bedoeld...quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef refused. het volgende:
Weet iemand waar die SPA-VLN tags voor staan @ de MF DOOMS?
Ok ty , ik dacht het zelf ook al site zier er niet echt profi uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Lijkt me van niet, heel die site is een en al puinhoop. Ik zou er wegblijven.
Vet kleurtje hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Stansfield het volgende:
Net besteld:
[ afbeelding ]
39.90 zonder verzendkosten en uit duitsland dus geen invoerrechten
Can't go wrong with Clydes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Stansfield het volgende:
Net besteld:
[ afbeelding ]
39.90 zonder verzendkosten en uit duitsland dus geen invoerrechten
Bereid je voor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:43 schreef poffu het volgende:
pff heb dit nog nooit gehad!
kreeg net een brief van TNT met formulieren dat ik eerst aangifte moet doen voor mn paar schoenen van 80$ voordat ik ze kan ontvangen? en dat laten ze me pas weten nadat me schoenen al 2 weken in Nederland liggen.. TOPPIE!
kreeg een formulier van TNT waarin ik moet bevestigen hoe duur ze waren en een uitdraai van mijn PAYPAL rekeningactiviteiten bijvoegen... alsof het nog niet erger kan
ze maken zich druk om 18 euro?
naja word maar weer een weekje wachten ga het formulier nu op de post ciao
SOD's voor nog geen 100 dollar? En vergelijk de kleur van de veters eens met originele SOD's:quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:21 schreef fathank het volgende:
Iemand ervaring met http://www.sbkicks.com/ ?
lage Iron Maidens heb ik nog nooit gezien:quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:21 schreef fathank het volgende:
Iemand ervaring met http://www.sbkicks.com/ ?
DIE WIL IKquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:30 schreef SHOOOTO het volgende:
lage Iron Maidens heb ik nog nooit gezien:
[ afbeelding ]
quote:You are looking at a brand new in the box pair of Nike Dunk High Pro SB De La Soul shoes 100% brand new, never worn or even tried on. These shoes come in the original SB Nike box. These shoes are sold out in virtually every store and currently we have managed to obtain a few pairs. Do not wait to buy! These shoes will only last for a short time and it will be nearly impossible to obtain more after they have been sold. This item is currently one of sbkicks.com's best selling items and is selling out fast, we are trying to keep it in stock for everyone that hasnt had the chance to get their hands on this item yet. As far as nike dunk sneakers go this really is a must have for any true fans of nike shoes. The style is awesome in my opinion because you get the high cut nike dunks combined with a really unique style inspired by skater and hip hop culture. These shoes are not really new in the sneakers game, but they are very well known and in a constant stage of demand at our sneaker shop
Op de site kan je lezen dat het 4 weken duurt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:02 schreef SysanApse het volgende:
Nog een vraag over NikeID , hoelanh heeft het bij jullie geduurd voordat jullie ze binnenkregen ?
Kijk dan ook dat mini icoontje dat voor de url staatquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:27 schreef refused. het volgende:
[..]
SOD's voor nog geen 100 dollar? En vergelijk de kleur van de veters eens met originele SOD's:
Waarom overkomt mij dat nou nooitquote:
Friends & Family actie op mn werk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:45 schreef refused. het volgende:
[..]
Waarom overkomt mij dat nou nooitNette pickup
hé die is wel tof, ik wil 'm dan in 46.5quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef SysanApse het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoek ik al heelll lang !
Iemand enig idee waar ik die kan krijgen in maat 47 ?
Argh , die moet ik hebben !!
Hmm op November Rains, Money Cat Mids, Peacocks en Linoleums na vind ik Mids echt afschuwelijk. Bandje past er niet bij met dat glimmende spul en colorway trekt mij ook niet echt aan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:24 schreef refused. het volgende:
Daar zou ik ook niet meer rond wilen lopen.
[ afbeelding ]
Gawd dang it son, die zijn lelijk.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef TM-R het volgende:
deze zijn fresh
[ afbeelding ]
Die man die deze custom heeft gemaakt is goed!
ander werk van hem:
http://forums.nikeskateboarding.org/index.php?showtopic=90873
Achter je tong doen, zie je hem niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Hmm op November Rains, Money Cat Mids, Peacocks en Linoleums na vind ik Mids echt afschuwelijk. Bandje past er niet bij met dat glimmende spul en colorway trekt mij ook niet echt aan.
dat meen je niet hequote:Op woensdag 26 maart 2008 22:03 schreef TM-R het volgende:
deze zijn fresh
[ afbeelding ]
Die man die deze custom heeft gemaakt is goed!
ander werk van hem:
http://forums.nikeskateboarding.org/index.php?showtopic=90873
Hehehe.. die NR's en Linoleums heb ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Hmm op November Rains, Money Cat Mids, Peacocks en Linoleums na vind ik Mids echt afschuwelijk. Bandje past er niet bij met dat glimmende spul en colorway trekt mij ook niet echt aan.
Staat op KOK nog een paar in maat 9 DS ¤130 als ik het goed heb.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:55 schreef sjimz het volgende:
Heeft iemand nog (n)ds Air jordan V green bean liggen die er van af wil?
Maatje 8.5/9?
Die "Black Aqua's" vind ik dan nog wel gaan, maar het is toch ook zeker iets van persoonlijke smaak.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef refused. het volgende:
[..]
Hehehe.. die NR's en Linoleums heb ikMaar ik ben persoonlijk dol op mids, vooral de donatello's en black aqua's die eraan komen. Dat bandje draag ik altijd achter de tong dus die zie je toch niet zitten, qua colorways komen er nu echt dikke mids uit IMHO:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heavy mentals wil ik ook nog ooit scoren
[ afbeelding ]
FF checken dan.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Staat op KOK nog een paar in maat 9 DS ¤130 als ik het goed heb.
Waar werk je dan??quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef thaWarhead het volgende:
Die heb ik gisteren binnen gehad op mn werk. Kids only, 55 euro. Weet niet of ze ook in volwassen maten uit zijn gebracht.
Storm 180s zie ik wel af en toe op ebay, welke maat zoek je?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:54 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Heeft er iemand suggesties waar ik deze schoen kan vinden voor niet teveel geld? Ik heb een 2tal jaar geleden in Amsterdam een paar gekocht voor 35 euro. Ebay is betrekkelijk leeg wat Nike air 180 betreft. Een maximum prijs van 100 euro zit ik aan te denken.
[ afbeelding ]
Leuk topic!!
goeie vraag, zal thuis eens kijken vrij klein maatje meen ik, 7.5 ofzo maar pin me er nu niet op vast. Ik check thuis mijn exemplaren ff. Tnx alvast.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Storm 180s zie ik wel af en toe op ebay, welke maat zoek je?
120 incl shippenquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:11 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Zeeeer vet, hoeveel heb je er voor neer moeten leggen?
I know, ben er ook erg tevreden mee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:17 schreef refused. het volgende:
Fuck, goede prijs man. Voor DS Hawai kun je veel meer vangen.
Ja, das inderdaad wat minder.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik wel lame vind aan Hawaii's is dat de toebox automatisch vies word als je loopt. Namelijk doordat het zwarte stuk waar de veters doorheen gaan afdrukken achterlaat.
quote:
Mooi, beige veters erin en gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:30 schreef DubzOne het volgende:
Sjawel! Als het goed is heb ik morgen deze in da pocket:
[ afbeelding ]
Nike SB Dunk High - Marshall Amp
Er zitten ook witte veters bij als het goed is... Dan komt het helemaal overeen met het themaquote:
Neen, beige. Ik heb ze namelijk ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:42 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Er zitten ook witte veters bij als het goed is... Dan komt het helemaal overeen met het thema![]()
[ afbeelding ]
Yep, bij Frisco... maar ik ga morgen langs Arnhem, is vanuit Breda toch dezelfde trein als naar Nijmegen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:57 schreef refused. het volgende:
Lagen ze nou nog bij Frisco, dubzone? Laat je ze naar 24/7 komen? retail=110?
Aah ok!quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:31 schreef Teije het volgende:
[..]
Neen, beige. Ik heb ze namelijk ook.
Waar?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
heavy mental binnenkort bestellen.
Wmns model?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:24 schreef TM-R het volgende:
Deze komen in april!
[ afbeelding ]
ben benieuwd waar ik die kan scoren
Heb je ook deze :quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:12 schreef thaWarhead het volgende:
Die heb ik gisteren binnen gehad op mn werk. Kids only, 55 euro. Weet niet of ze ook in volwassen maten uit zijn gebracht.
Hij bedoeld vast deze :quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:48 schreef vejay het volgende:
[..]
Wmns model?
btw, zie het plaatje niet, enkel in de quote zie ik de url...
Nope, sorry.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:08 schreef SysanApse het volgende:
[..]
Heb je ook deze :[ afbeelding ]
Zijn precies t zelfde, maar andere kleur
yes!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef vejay het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit model heet en waar ik hem eventueel vinden? (maat 11 of 11,5)
edit: afbeelding bijvoegen is wel zo handig
[ afbeelding ]
@TM-R; ik vind die glaciers ook best dope, maar als het een womens model is zullen er wel geen grotere maten zijn lijkt me... Of heb je zelf een maat die ook nog binnen de vrouwenschaal valt?
@POFFU: Jij was toch diegene met diezelfde Air Stabs als ik van eBay he? Anyway, mijn paar heeft gisteren de US of A verlaten. Dus waarschijnlijk zijn die van jouw ook onderweg... Update via mail werkt ook voor geen meter bij dat USPS, krijg helemaal niks, eikels.
Die lagen laatst nog het Nike outlet in Roermond.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef vejay het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit model heet en waar ik hem eventueel vinden? (maat 11 of 11,5)
[ afbeelding ]
@TM-R; ik vind die glaciers ook best dope, maar als het een womens model is zullen er wel geen grotere maten zijn lijkt me... Of heb je zelf een maat die ook nog binnen de vrouwenschaal valt?
@POFFU: Jij was toch diegene met diezelfde Air Stabs als ik van eBay he? Anyway, mijn paar heeft gisteren de US of A verlaten. Dus waarschijnlijk zijn die van jouw ook onderweg... Update via mail werkt ook voor geen meter bij dat USPS, krijg helemaal niks, eikels.
Nubuck? Welke colorway is het?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Amokzaaier het volgende:
retro s1. is niet leer. lijkt net beetje schuimrubberachtig spul.
Shampoo!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:36 schreef Amokzaaier het volgende:
Hoe kan ik mijn jordan air's het beste schoonmaken. ben er mee uitgeweest
heb 42,5?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef vejay het volgende:
[ afbeelding ]
Je krijgt binnen 2-3 dagen een bericht van Paypal met een tack&trace van USPS.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:10 schreef xanderv het volgende:
Ik heb een paar nikes bij http://www.pickyourshoes.com gekocht. En ja ik weet dat ik douane kosten moet betalen. Maar ik heb betaald met pay pall, maar op welke manier krijg je bericht van de track en trace code? Geld is wel afgeschreven maar verder niks gehoord. Ik kan bij mijn pay pall accaunt zien dat het naar me huis wordt gestuurd en wat ik besteld heb etc. Krijg je verder nog bericht van http://www.pickyourshoes.com ? ik hoefde niks in te vullen op de site alles ging via me pay pall gegeven(accaunt).
Iemand enig idee? Zondag avond besteld wanneer zou ik de schoenen binnen hebben?
Die diamonds zijn dope jaquote:
Omg, ik dacht dat er alweer een rererelease (?) uitkwam van de Tiff's door jouw post. Had je me even te pakken, maar ja, ben ook pas net wakker he.quote:
Was het maar waar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:27 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Omg, ik dacht dat er alweer een rererelease (?) uitkwam van de Tiff's door jouw post. Had je me even te pakken, maar ja, ben ook pas net wakker he.
fakes?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:42 schreef sjimz het volgende:
Net een paar SB eires voor 30 euro van Ebay af kunnen plukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |