Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Kutschurftquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:40 schreef Jorikjet het volgende:
neuk je oma in haar stoma!
Welkom! En gewoon eelt kweken! Succesquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:51 schreef bloempjuh het volgende:
Sinds een week en een paar dagen ben ik de trotse eigenaar van een Vintage accoustische gitaar. Kan nog niet echt veel spelen (paar akkoorden) maar goed, ik ben vastberaden het te leren
Nouja, zo'n synth is dermate groot dat je die niet zomaar kwijtraakt, dingen als kabels en gitaarstandaards zijn ook echt roofgoed lijkt het soms bij optredens. Of onderdelen van drumstellen. Afgelopen keer was het weer zo'n optreden dat er eigenlijk geen backstage is en dat je met teveel bands al je spullen in een halletje hebt staan. Waardeloos is dat. Ik wil eigenlijk nog een keer een checklist maken met alle spullen die we als band meenemen, maar dat komt er steeds niet van.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:38 schreef Witchfynder het volgende:
Damn, wij zijn al over de rooie omdat waarschijnlijk de toetsenist bij een gig onze banier heeft laten liggen en de zaal het niet terug kan vinden..
Wij hadden een keer dat een andere band weg ging en hun entourage begon met spullen te slepen waaronder mijn bas en een gitaar van ons. Gelukkig zit mijn bastas vol patches dus is makkelijk herkenbaar. Onze zanger kan hen net de pas afsnijden. Ze kregen ook wel goed op hun flikker van de bandleden van de andere band. Echt, entourage is zo annoying. Leken die willen helpen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nouja, zo'n synth is dermate groot dat je die niet zomaar kwijtraakt, dingen als kabels en gitaarstandaards zijn ook echt roofgoed lijkt het soms bij optredens. Of onderdelen van drumstellen. Afgelopen keer was het weer zo'n optreden dat er eigenlijk geen backstage is en dat je met teveel bands al je spullen in een halletje hebt staan. Waardeloos is dat. Ik wil eigenlijk nog een keer een checklist maken met alle spullen die we als band meenemen, maar dat komt er steeds niet van.
Onze zanger had ook een keer zijn gitaar in Amersfoort laten liggen ofzo, best handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |