Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Wat voor Indie heb je gekocht (ja ik ben een tijdje weg geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:10 schreef guitarist.nl het volgende:
Guitah.
Ja, maar die plus is kut, geef maar hier!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:22 schreef Jorikjet het volgende:
hoho hier nog een trotse eigenaar van 2 stratjes!
Dikke kut emo gitaar!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat voor Indie heb je gekocht (ja ik ben een tijdje weg geweest)?
Alle strats weg... Het bitariftentopic is niet meer wat het geweest is!
Het is dat je het zelf zegt...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dikke kut emo gitaar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shit die headstock vind ik echt gierend lelijk!quote:
Is dat niet die dude van die hondslelijke gitaren?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef Laertes het volgende:
Kent iemand hier Brad Paisley?
Ja :lquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is dat niet die dude van die hondslelijke gitaren?
Ga dat ding eens DIRECT overspuiten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:56 schreef Deansensitized het volgende:
Nou ja, heb hier nu ook een Strat staan... ook niet echt mijn ding.... maar opzich ook wel weer cool [ afbeelding ]
Nog even opknapbeurtje en dan komt hij te koop, dus voor wie interesse heeft, PM maar [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |