Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
De potmeters zitten erbij [afbeelding] Houder voor de batterij ook [afbeelding]
Sorry, had echt geen inspiratiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:29 schreef Zyggie het volgende:
Doe maar eentje met.
Wat een slechte TVP, geheel in lijn met de TT.
Tja, die zal je toch ooit moeten lerenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik sprak gisteren de vriend die mij wil leren gitaar spelen. Vorige keer zei hij dat ik maar eens moest beginnen met simpele combinaties spelen (om akkoorden te leren en een beetje fatsoenlijk over te pakken, van E naar Am, van G naar Em). Dat is nou niet zo'n hele moeilijke opgave, dus dat gaat best ok.
Dat had ik natuurlijk niet tegen hem moeten zeggen, nu kwam hij opeens aanzetten met een F-akkoord aanzetten, die ik zojuist even heb bekeken, maar een barré zat ik nog niet echt op te wachten.
Ja, dat schijnt inderdaad wel eens handig te zijn. Het schijnt makkelijker te zijn dan zeer snel een capo op de hals te zetten.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, die zal je toch ooit moeten leren
oja probeer eens met je duim de lage e snaar te pakken, en dan met je wijs vinger de onderste 2 van het F akkoord. zo isie makkelijker (als je grote handen hebt)quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik sprak gisteren de vriend die mij wil leren gitaar spelen. Vorige keer zei hij dat ik maar eens moest beginnen met simpele combinaties spelen (om akkoorden te leren en een beetje fatsoenlijk over te pakken, van E naar Am, van G naar Em). Dat is nou niet zo'n hele moeilijke opgave, dus dat gaat best ok.
Dat had ik natuurlijk niet tegen hem moeten zeggen, nu kwam hij opeens aanzetten met een F-akkoord aanzetten, die ik zojuist even heb bekeken, maar een barré zat ik nog niet echt op te wachten.
Ik heb ook wel tientalle minuten op Metalfreak moeten wachten, hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:22 schreef Doodkapje het volgende:
Witch was weer aan het slacken?tvp
De lage e gebruik ik helemaal niet;quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:14 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
oja probeer eens met je duim de lage e snaar te pakken, en dan met je wijs vinger de onderste 2 van het F akkoord. zo isie makkelijker (als je grote handen hebt)
Mijn eten was toen net klaarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb ook wel tientalle minuten op Metalfreak moeten wachten, hoor..
In die volgorde heb ik dat idd gedaan, ging lekker op de gitaar vanavond.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah! Een echte vent!.
Zelf koken en dan gitaar spelen. That's the life!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |