Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Oordopjes is een hele goede tip! Met mijn standaard Kruidvat Herrie Stoppers kon ik op Solar afgelopen zomer gewoon door de keiharde acid van onze overburen heen slapen die elke morgen om 7 uur begon. Iedereen was al lang wakker, maar ik lag nog diep in slaap...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kan geluk hebben. Vorig jaar hadden we de auto staan op een parkeerterrein tegenover de ingang van camping B.
Oh, en neem ducktape en een stoeltje mee. 's Ochtends of 's avonds niet op het gras hoefen zitten is wel erg lekker. En als je ruimte hebt, een partytent kan ook handig zijn. Ik heb nl nog geen enkele pinkpop meegemaakt waar het niet geregend heeft. En oordopjes voor 's nachts, afgelopen jaar maar 10 uurtjes geslapen in het hele weekend.
luie donderquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef Metalfreak het volgende:
Ik wist wel dat er iemand zou zijn die een nieuwe zou aanmaken
Als DB voor Den Bosch staat is het wel lekker centraal in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:58 schreef Aresdreams het volgende:
maar is het nog steeds een idee om ooit eens in de nabije toekomst dan een niet al te grote meet van het gitaristen topic te organiseren in een oefenruimte (redelijk grote ruimte beschikbaar in DB, kosten minimaal, 2 gitaar cabs, 1 head, 1 combo, 1 bas cab en 1 top en 1 bas combo aanwezig)?
Nee, moest naar mijn werkquote:
Ik word daar zenuwachtig van als iemand me continu op de vingers aan het kijken is...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:30 schreef Aresdreams het volgende:
haha, dat is beter dan ik gister
ik kreegiemand die meekeek, en kon niks als smoesje verzinnen![]()
Lowlands wil ik ook heen, had min of meer afgesproken te gaan met iemand, maar nu wil die liever naar Pinkpop in plaats van Lowlands, ik vind dat we die gewoon allebei kunnen doenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Pinkpop!
Ow en uiteraard ook gewoon Lowlands dit jaar!
Moet makkelijk kunnen, heb ik vorig jaar ook gedaan met Fields of Rock, Rock Werchter en Waldrock erbijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:16 schreef Metalfreak het volgende:
Lowlands wil ik ook heen, had min of meer afgesproken te gaan met iemand, maar nu wil die liever naar Pinkpop in plaats van Lowlands, ik vind dat we die gewoon allebei kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |