Agree, gewoon 1,5 uur van m'n leven verspildquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:36 schreef Masegate het volgende:
Juno
Ik ga er niet meer woorden aan vuil maken, dan dat de film waard is: Deze film zuigt!!
Ik geef het een 3.0 voor de moeite.
Overrated bestaat slechts in the eye of the beholder.quote:
Ik heb genoeg films gezien die minder gehyped waren met slechtere trailers die wel boeiend waren. Ik had na 10 minuten gelul op dat feest er eigenlijk wel genoeg van, helaas toch doorgekeken wachten op het moment dat het wel leuk werd, maarquote:Op zondag 10 februari 2008 00:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Overrated bestaat slechts in the eye of the beholder.
Inderdaad. Maar was toch een leuke film om te zien.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:41 schreef Mapani het volgende:
The Devil Wears Prada
Gewoon lekker kijken. Best lachen. Maar waarschijnlijk een echte vrouwenfilm.
Waarom vindt iedereen het een feel-good movie? Ik vind dat hetgeen er in de film wordt verteld nou niet echt een mooi voorbeeld is voor andere 16 jarigen. En wat er met Jennifer Garner en haar man speelt is nou ook niet echt vrolijk te noemen. Daarnaast lijkt die chick wel depressief met 'r nerd-vriendje en d'r irritante vriendin... Niet echt feel-good dus...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:51 schreef Kw4Kje het volgende:
Juno
Een echte feel-good movie en goede soundtrack.
Heel erg veel mensen zijn het met je oneens, myself included. Het is idd geen ongelooflijke topfilm, maar een feel good movie is het toch wel. Dat enorme hoge cijfer op IMDB komt niet zomaar ergens vandaan. Het valt me wel op dat de meningen over 'Juno' vooral in dit land erg verdeeld zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:57 schreef Masegate het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen het een feel-good movie? Ik vind dat hetgeen er in de film wordt verteld nou niet echt een mooi voorbeeld is voor andere 16 jarigen. En wat er met Jennifer Garner en haar man speelt is nou ook niet echt vrolijk te noemen. Daarnaast lijkt die chick wel depressief met 'r nerd-vriendje en d'r irritante vriendin... Niet echt feel-good dus...
Haha, dat wel ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
Moet ff bijkomen nog...pffff wat een kutfilm man je zit er echt helemaal in..
En ok teveel knoflookkruidenboter zal me ook wel geen goed doen maar toch..
moet ff een mop horen ergens..ofzo
Dat weet je toch vantevoren?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef bob1234 het volgende:
Sweeney todd
Geen film voor mij, wou na 10 minuten al weg maja
quote:City of God is een hele harde film, maar ook een hele goede film. De film is gebaseerd op waargebeurde feiten en geeft je een beeld hoe het is om op te groeien in een wijk waar geweld de enige manier van overleven lijkt te zijn. Het camerawerk is erg snel. De camera flitst van het ene naar het andere shot. Dit zorgt ervoor dat de spanning en dreiging van de bendes goed voelbaar wordt voor de kijker. Minpunt is echter dat de film soms een aaneenschakeling van geweld lijkt te zijn, waardoor de personages niet echt uitgediept lijken te worden. Iets minder geweld en iets meer dialoog had gemogen. Desalniettemin, is City of God de moeite van het kijken zeker waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom, ik vond 't allemaal te glad. 't Heeft wel zo z'n momenten (met name als Amy Ryan in beeld is), maar om redenen genoemd in de spoiler moet ik toch minimaal anderhalve punt aftrekken, aangezien het onrealistische gehalte het deels verpestte.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Clooney is geniaal in die film, en de film is beter dan de standaard producties uit Hollywood. Zeker in de top 10/25 beste films van vorig jaar!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:56 schreef Flitspaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Michael Clayton oscar-nominaties heeft gekregen?
Ik weet het namelijk niet.
Je bedoelt die in 2007 zijn uitgekomen he? Ik heb sinds vorig jaar een Pathe Unlimited kaart dus heb aardig wat films in de bios gezien. In volgorde:quote:Op zondag 10 februari 2008 23:26 schreef Mainport het volgende:
Wat is de rest van je top 10/25 beste films van vorig jaar, Roi?
Nominatie is mij ook een raadsel. Evenals mijn waardering voor de film. Michael Clayton is een nogal cookie-cutter juridisch thrillertje. De enige reden dat ik kan bedenken waarom ik aandachtig bleef kijken is het sterke acteerwerk van vrijwel iedereen. Goeie ingrediënten, saaie maaltijd. Om maar eens een slechte metafoor te maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:56 schreef Flitspaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Michael Clayton oscar-nominaties heeft gekregen?
Ik weet het namelijk niet.
Nog eens een Oscar bedoel je natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:15 schreef Mainport het volgende:
Als je insinueert dat de film alleen de nominaties niet waardig is, zou je kunnen redeneren dat een geëngageerde biopic het meestal goed doet en men misschien vond dat Clooney wel eens een Oscar zou mogen krijgen.
Hoe leuk ik Juno ook vond, dat zou toch echt te veel eer zijn. No Country For Old Men is veel en veel beter, There Will Be Blood heb ik nog niet gezien maar daar heb ik ontzettend hoge verwachtingen van. Denk idd. dat de kans dat Juno wint ongeveer 0 isquote:Op zondag 10 februari 2008 03:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik hoop dat 'Juno' tegen ieders verwachting de beste film oscar gaat winnen. Die kans is 0, maar toch lijkt het me wel kicken.
En 'Atonement' is er ook nog.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe leuk ik Juno ook vond, dat zou toch echt te veel eer zijn. No Country For Old Men is veel en veel beter, There Will Be Blood heb ik nog niet gezien maar daar heb ik ontzettend hoge verwachtingen van. Denk idd. dat de kans dat Juno wint ongeveer 0 is
True, maar dan vind ik NCFOM toch nog beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 6
The Kingdom
Interessante film waar ondermeer de cultuurclash tussen Saudi-Arabië en de VS erg naar voren komt. Het is een erg complex onderwerp met een lange voorgeschiedenis, eigenlijk onmogelijk om daar een goede film van te maken. Peter Berg probeert het, maar echt lekker uit de verf wil het niet komen. De zure nasmaak op het eind na de broodnodige actie geeft desondanks goed de situatie neer. Daardoor is The Kingdom niet geheel mislukt en is het ook niet een Amerika-borstklopperij-film geworden gelukkig. Cijfer: 6.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Dat wist je toch wel van te voren?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:34 schreef Falco het volgende:
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
Het is een musical.
Ja dit wist ik wel, maar toch wou ik het proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel van te voren?
Niet met een zak chips en het geluid lekker hard?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja dit wist ik wel, maar toch wou ik het proberen. Overigens keek ik de gehele film met een verkeerde insteek. Normaal heb je wel een idee wat je kunt verwachten qua verhaallijn, maar hier werd ik telkens verrast door de wendingen van de film, terwijl dat achteraf wel meeviel me dunkt. Niet dat dat de film overigens slechter maakt. Oke beetje vaag uitgelegd, maar wellicht dat iemand het snapt
.
Een krakende zak chips in de bios.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:23 schreef Mainport het volgende:
[..]
Niet met een zak chips en het geluid lekker hard?
Achter mijn TFT-scherm natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Waarom gebruikt men in bioscopen altijd de "luidste" verpakkingen die er zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:25 schreef Gillingham het volgende:
Een krakende zak chips in de bios.![]()
Bovendien kun je het geluid daar niet regelen. Staat meestal toch hard genoeg...
Hoe wil je anders legaal Sweeney Todd kijken in Nederland?quote:
Daarom zweer ik bij de Lux in Nijmegen. Geen pauze, verboden om te eten in de zaal en drinken mag gewoon uit een glas. En zo hoort het.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom gebruikt men in bioscopen altijd de "luidste" verpakkingen die er zijn?. Zelfs frisdrankjes gaat men dan maar met een rietje drinken, zodat men die zo luidruchtig mogelijk kan leegslurpen.
Downloaden is legaal in Nederladnd, dus??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:58 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe wil je anders legaal Sweeney Todd kijken in Nederland?
Als iemand aangeeft die film te hebben gezien, ga ik er anno nu inderdaad vanuit dat die in de bios gekeken is ja.
Ken je het spotje 'piraterij is een misdrijf' niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Downloaden is legaal in Nederladnd, dus??
juist toch niet ... 10 jaar geleden was het misschien zo. Nederland loopt met de betere titels zo hopeloos achter.
Barbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja dit wist ik wel, maar toch wou ik het proberen. Overigens keek ik de gehele film met een verkeerde insteek. Normaal heb je wel een idee wat je kunt verwachten qua verhaallijn, maar hier werd ik telkens verrast door de wendingen van de film, terwijl dat achteraf wel meeviel me dunkt. Niet dat dat de film overigens slechter maakt. Oke beetje vaag uitgelegd, maar wellicht dat iemand het snapt
.
Dat is dus ook misleidend. Man From Earth is een voorbeeld waarbij downloaden en copien juist werkt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ken je het spotje 'piraterij is een misdrijf' niet?
Downloaden is niet verboden, films op het net aanbieden wel. Zo zat het toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Downloaden is legaal in Nederladnd, dus??
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Downloaden is niet verboden, films op het net aanbieden wel. Zo zat het toch?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:20 schreef JelleS het volgende:
[..]
![]()
Een film als Sweeeney Todd moet je natuurlijk gewoon in de bioscoop zien, als 'ie draait natuurlijk.
Klopt. Emule (en andere p2p programma's) en torrents bieden dezelfde file aan op het moment dat je aan het downloaden bent. Dat is wel verboden. Ik download zelf alles via rapidshare, dan heb je dat probleem niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een aantal mensen gebruiken echter wel een manier van downloaden waarbij er ook tegelijkertijd wordt aangeboden. Ik heb geen getallen, maar ik vermoed dat het een meerderheid is, waardoor de meeste downloaders eigenlijk nog steeds illegaal bezig zijn.
Maar die discussie hoort eigenlijk niet in dit topic.
Hoe doe je dat dan? krijg je dan niet te maken met het feit dat (vaak) alles is opgedeeld in meerdere delen en dat je dan superlang moet wachten voordat je het volgende gedeelte kunt downloaden? of is het 1 groot bestand?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik download zelf alles via rapidshare, dan heb je dat probleem niet.
Ik ben al jaren lid. Kost een paar euro per maand. Geen wachttijden dus en maximale snelheid.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? krijg je dan niet te maken met het feit dat (vaak) alles is opgedeeld in meerdere delen en dat je dan superlang moet wachten voordat je het volgende gedeelte kunt downloaden? of is het 1 groot bestand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |