Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
Ik ben druk aan het werk, echt waar, dus ik heb het maar even gemeld in het Wiki topic!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:10 schreef Aresdreams het volgende:
te lam om terug te zoeken brian?
@ dat vaag element... wat voor gitaar is dat? specs?
Kijk... als die gast nou gewoon gitaar had meegenomen en bij zonsondergang een ballade had gespeeld op het strand, waren die GHB, 'Boetie' en alcohol niet eens nodig geweest...quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:13 schreef Metalfreak het volgende:
Thuishaven? Wil dat zeggen dat er mensen hier zijn met een boot? Altijd handig om te weten voor als er weer eens een meisje in je armen overlijdt terwijl je haar vingert op een verlaten strand in Aruba...
oftewel TVP![]()
Een Ibanez 540 PB II (gemodificeerdquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:10 schreef Aresdreams het volgende:
te lam om terug te zoeken brian?
@ dat vaag element... wat voor gitaar is dat? specs?
Do the Yngwie!quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:08 schreef VrAnKiE het volgende:
Ik heb een probleem!Ik heb zo een beetje toonladders zitten leren enzo de laatste heel veel tijd en ik ken nu de pentatonische, blues en kerktoonladders. Nu zit ik zo mee te spelen met allemaal nummers maar het lijkt wel alsof ik de meest oninteressante voorspelbare gitarist ben van heel de wereld, want mn solotjes gaan wel goed strak en af en toe met mooie versnellingen enzo, maar ik lijk gewoon steeds dezelfde trucjes te herhalen. iemand tips?
Het is niet dat ik nieuwe toonladders nodig heb ofzo, want binnen die toonladders valt genoeg te ontdekken. het is gewoon dat ik er niet op lijk te komenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Do the Yngwie!
Ga klassieke dingen bestuderen of uh...wereldmuziek. In Azië hebben ze nog wel wat aparte toonladders..
Beetje met blues bezig gaan en dan veel oefenen met het fraseren van die 5 notenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:24 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Het is niet dat ik nieuwe toonladders nodig heb ofzo, want binnen die toonladders valt genoeg te ontdekken. het is gewoon dat ik er niet op lijk te komen
Powerchords.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:08 schreef VrAnKiE het volgende:
Ik heb een probleem! [afbeelding] Ik heb zo een beetje toonladders zitten leren enzo de laatste heel veel tijd en ik ken nu de pentatonische, blues en kerktoonladders. Nu zit ik zo mee te spelen met allemaal nummers maar het lijkt wel alsof ik de meest oninteressante voorspelbare gitarist ben van heel de wereld, want mn solotjes gaan wel goed strak en af en toe met mooie versnellingen enzo, maar ik lijk gewoon steeds dezelfde trucjes te herhalen. iemand tips?
quote:
Wiggah please...quote:
* Doodkapje bitch-slapt Deanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |