Nope, we kregen net inspiratie, snel uploaden en hoppa topic volquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:10 schreef SiGNe het volgende:
Hehe, die foto's had je toevallig nog liggen?
Ik ben te jong voor bejaardensexquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ steer, bind me vast en doe met me wat je wilt
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, dat zijn de vingers van Golfer trouwens, ook geen nagels.
Oh, ik zag geen nagels namelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]NIET.
golfer had die spullekes op tafel neergelegd, toen ben ik aan de slag gegaan met de macrostand en mijn eigen vingerwerk
Golfer heeft nog wel Whiskeyquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:17 schreef SiGNe het volgende:
OMG, ik heb een probleem... m'n rum is op
Zie net pas je usernummer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:21 schreef SiGNe het volgende:
+ flits
Nee, maar wel Whisky.quote:
Oeh, nog een Big Brother fanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie net pas je usernummer.
Je hebt je echt op de eerste avond bij Fok! aangemeld?
Dat waren B. en ik ook alleen we zaten het eerste jaar alleen maar op Fok! te lurken en hebben ons geloof ik pas ten tijde van BB2 aangemeld.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja ja, we weten nu wel dat je vanavond buiten speelde en we je misten, en je ligt nu ook helemaal niet in de weg
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij ken ik jou eigenlijk van BB5 of niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:32 schreef borisz het volgende:
Ik was ook BB fan, alleen kwam pas op fok 3,5 jaar geleden
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie net pas je usernummer.
Je hebt je echt op de eerste avond bij Fok! aangemeld?
Die staat er naastquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, daarom is Golfer's computer van slag
bb5 ? heb daar niet of niet veel gepost volgens mijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ken ik jou eigenlijk van BB5 of niet?
Mijn god, wat een periode was dat. Echt een dikke waas.
Niet veel anders dan nu dusquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:35 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, wat een periode was dat. Echt een dikke waas.
Valreeppost: als je geboortejaar in jouw profiel een beetje klopt moet je zo langzamerhand niet meer afhankelijk zijn van je ouders.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:05 schreef SiGNe het volgende:
Moet ik het toch elke keer weer van m;n ouders hebben, gelukkig hebben die een zeer goede smaak
Tssskk! OO niet leuk noemen? Hoe durf je!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik was destijds ook nog flink actief op GoT. (op Tweakers heb ik ID 417)
Weet niet of het echt de eerste dag was maar ik was er wel heel snel bij inderdaad.
Big b(r)other heb ik nooit echt gevolgd trouwens.
Ik mag trouwens ook in het oldbie forum(niet dat daar veel gebeurd trouwens, voornamelijk geilen op je usernummer, ik ben natuurlijk extra geil door m'n 2 cijfertjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |