Nope, we kregen net inspiratie, snel uploaden en hoppa topic volquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:10 schreef SiGNe het volgende:
Hehe, die foto's had je toevallig nog liggen?
Ik ben te jong voor bejaardensexquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ steer, bind me vast en doe met me wat je wilt
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:16 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, dat zijn de vingers van Golfer trouwens, ook geen nagels.
Oh, ik zag geen nagels namelijkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]NIET.
golfer had die spullekes op tafel neergelegd, toen ben ik aan de slag gegaan met de macrostand en mijn eigen vingerwerk
Golfer heeft nog wel Whiskeyquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:17 schreef SiGNe het volgende:
OMG, ik heb een probleem... m'n rum is op
Zie net pas je usernummer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:21 schreef SiGNe het volgende:
+ flits
Nee, maar wel Whisky.quote:
Oeh, nog een Big Brother fanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie net pas je usernummer.
Je hebt je echt op de eerste avond bij Fok! aangemeld?
Dat waren B. en ik ook alleen we zaten het eerste jaar alleen maar op Fok! te lurken en hebben ons geloof ik pas ten tijde van BB2 aangemeld.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja ja, we weten nu wel dat je vanavond buiten speelde en we je misten, en je ligt nu ook helemaal niet in de weg
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij ken ik jou eigenlijk van BB5 of niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:32 schreef borisz het volgende:
Ik was ook BB fan, alleen kwam pas op fok 3,5 jaar geleden
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie net pas je usernummer.
Je hebt je echt op de eerste avond bij Fok! aangemeld?
Die staat er naastquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, daarom is Golfer's computer van slag
bb5 ? heb daar niet of niet veel gepost volgens mijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ken ik jou eigenlijk van BB5 of niet?
Mijn god, wat een periode was dat. Echt een dikke waas.
Niet veel anders dan nu dusquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:35 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn god, wat een periode was dat. Echt een dikke waas.
Valreeppost: als je geboortejaar in jouw profiel een beetje klopt moet je zo langzamerhand niet meer afhankelijk zijn van je ouders.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:05 schreef SiGNe het volgende:
Moet ik het toch elke keer weer van m;n ouders hebben, gelukkig hebben die een zeer goede smaak
Tssskk! OO niet leuk noemen? Hoe durf je!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik was destijds ook nog flink actief op GoT. (op Tweakers heb ik ID 417)
Weet niet of het echt de eerste dag was maar ik was er wel heel snel bij inderdaad.
Big b(r)other heb ik nooit echt gevolgd trouwens.
Ik mag trouwens ook in het oldbie forum(niet dat daar veel gebeurd trouwens, voornamelijk geilen op je usernummer, ik ben natuurlijk extra geil door m'n 2 cijfertjes
![]()
Jij ook, maar dan op een andere manierquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:55 schreef SeaOfLove het volgende:
Mogguh.... wat zijn jullie druk geweest vannacht
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ook, maar dan op een andere manier
Zie je wel hij stapt direct over als het niet goed gaat bij AZquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vriend van mij belde net op!!!
Hij heeft een skybox incl. buffetdiner bij PSV - Excelsior vanavond in het Philips Stadion, en ik mag meeWhoei
Danny Koevermans (weer) in levende lijve aanschouwen![]()
Had ik beter meteen kunnen doen, stuk dichterbij dit stadionquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Zie je wel hij stapt direct over als het niet goed gaat bij AZ
en had je al een paar jaar mee kunnen feestenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had ik beter meteen kunnen doen, stuk dichterbij dit stadion
Ik kreeg dus vorig jaar al een SMS'je van een vriend met: "Nou, dit kan niet meer mis gaan, gefeliciteerd alvast". En dan zo'n anderhalf uur later: "HAHAHAHAHAHAH kom je mee feesten?"quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:01 schreef borisz het volgende:
[..]
en had je al een paar jaar mee kunnen feesten
Zal een zwarte dag zijn geweest in jouw geschiedenis, of niet?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kreeg dus vorig jaar al een SMS'je van een vriend met: "Nou, dit kan niet meer mis gaan, gefeliciteerd alvast". En dan zo'n anderhalf uur later: "HAHAHAHAHAHAH kom je mee feesten?"
Nou, anders dan sommige andere voetballiefhebbers kan ik me wel goed over verlies heenzetten. Degenen die wat meer zekerheid in hun leven willen hebben moeten maar fan worden van een traditionele topclub.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zal een zwarte dag zijn geweest in jouw geschiedenis, of niet?
Eens kijken of ik iemand kan porren om koffie te drinken, en dan vanavond volleyballen, en daarna een feestje!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, anders dan sommige andere voetballiefhebbers kan ik me wel goed over verlies heenzetten. Degenen die wat meer zekerheid in hun leven willen hebben moeten maar fan worden van een traditionele topclub.![]()
't is maar een spelletje uiteindelijk.
En wat ga jij vandaag doen, Nienke Nynke?
Ook in Maastricht! Op een top-locatie, met uitzicht over de hele stad!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
Zo ff rondje rennen in het park, dan kamer opruimen van de tentamenpuinzooi, wasje draaien, strijken, en dan uit eten bij PSV en daar voetbal kijken.
Ga jij trouwens nog verhuizen of is je werk ook in Maastricht straks?
In ons eigen topicquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:14 schreef beunkster het volgende:
Middag
Waar gaan jullie naar toe, Golfer?
Komt er nog een recensie van?
Lekkerquote:Gisteravond zijn wij bij Achter de poorte geweest in Elburg, was erg goed
Doe je goed nynkquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:26 schreef AKnynke het volgende:
Ha, wat kan het leven soms goed zijn. Met 4 gezellige, leuke mannen op een terras in de zon zitten, grote mok cappucino...genieten!
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ook in Maastricht! Op een top-locatie, met uitzicht over de hele stad!
Ik heb mezelf een brunch-date gescoord! Met twee kerels nog wel! Moet ik alleen over een kwartier al zijn, en kom net uit de douche.
Denk dat ik m'n nieuwe jurkje maar aantrek!
Wat zat er in die cappuchino en waarom hebben die kerels zich daardoor gekloond?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:26 schreef AKnynke het volgende:
Ha, wat kan het leven soms goed zijn. Met 4 gezellige, leuke mannen op een terras in de zon zitten, grote mok cappucino...genieten!
Bij aankomst in de kroeg bleken er ipv 2 leuke mannen 4 leuke mannen te zitten. Tsja, welke gek zegt dan nee he!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Wat zat er in die cappuchino en waarom hebben die kerels zich daardoor gekloond?
Ah, bedanktquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:11 schreef Bluezz het volgende:
Nee hoeft niet warm hoor![]()
Wordt vanzelf warm als je het scheutje voor scheutje bijschenkt.
Hoelaat eten we?
Je zou er een dagje Haarlem van kunnen maken, met een bezoek aan een prima Italiaans restaurant die de bon accepteert: La Forca.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Goedenavond!![]()
of eigenlijk namiddag
even een teeveepee
en een vraagje voor de uit-eten-gangers!
Ik heb dus een leuke restaurantbon gehad, van 50 euro, maar die is niet overal te besteden..
In Arnhem/Nijmegen hebben we niet direct een restaurant gezien waar we terecht kunnen waarvan we dachten 'hmm! lekker!', dus nu was mijn vraag:
is er bij júllie in de buurt een aangesloten restaurant dat écht de moeite waard is om eens heen te gaan?![]()
We willen dan namelijk doordeweeks met het OV (gratis!) een dagje in die stad doen, wat Geocachen en dan lekker uit eten 's avonds!
De site van de Restaurantbon
Wat mag het kosten? De Lindehof in Nuenen is zeker de moeite waard!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:17 schreef motorbloempje het volgende:
Goedenavond!![]()
of eigenlijk namiddag
even een teeveepee
en een vraagje voor de uit-eten-gangers!
Ik heb dus een leuke restaurantbon gehad, van 50 euro, maar die is niet overal te besteden..
In Arnhem/Nijmegen hebben we niet direct een restaurant gezien waar we terecht kunnen waarvan we dachten 'hmm! lekker!', dus nu was mijn vraag:
is er bij júllie in de buurt een aangesloten restaurant dat écht de moeite waard is om eens heen te gaan?![]()
We willen dan namelijk doordeweeks met het OV (gratis!) een dagje in die stad doen, wat Geocachen en dan lekker uit eten 's avonds!
De site van de Restaurantbon
[puberaal]quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit hier dus even een heerlijke, volvette, op te tong smeltende, zilte maatjesharing te verorberen![]()
En mijn vriend is de kamer uit gevlucht want die vindt het stinken
Ha allemaal
Kusje geven omdat je zo van em houdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit hier dus even een heerlijke, volvette, op te tong smeltende, zilte maatjesharing te verorberen![]()
En mijn vriend is de kamer uit gevlucht want die vindt het stinken
Ha allemaal
Ik was net wakker toen ik postte. Had zo'n 4,5 uur geslapen en moest meer aan een leuke dag Nyenrode. Ben nu net terug en nu wel klaar eigenlijk. Vanavond bankhangen, hoop ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen DH! Alles ok?
ZIjn er verder al nachtbrakers op?
Ga je mee stappen dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zit me een beetje te vervelen... Heb niet zoveel te xdoen op het moment, behalve tv kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |