quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee, werken bij een bioscoop heeft gewoon voordelen.
Okee.quote:
Ik probeer al tijden de dvdscr te pakken te krijgen, maar blijkbaar is die er niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:32 schreef M42 het volgende:
P.S. I Love You: Erg mooi liefdesdrama dat voor de verandering eens op een totaal andere wijze wordt gebracht. Er werd sterk geacteerd en zeer geloofwaardig het verhaal neergezet. Absoluut een film waar je een brok van in de keel krijgt. Een film die je gewoon moet kijken, zonder iets van het verhaal te lezen. 8
idd. Dat vlaamse gebrabbel is soms echt niet te verstaan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:49 schreef Mejoon het volgende:
Ex-drummer
Hele leuke film maar zorg wel voor ondertiteling..
Zover ik weet worden reeels echt niet 1, 2, 3 of 6quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee, werken bij een bioscoop heeft gewoon voordelen.
Aangezien ik toch een gezellig avondje naar de Bios ging heb ik hem daar gekeken. Het viel mij trouwens op dat alle films die draaien en nog moeten draaien ik allang gezien hebquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik probeer al tijden de dvdscr te pakken te krijgen, maar blijkbaar is die er niet.
Dat had ik er ook uitgehaald. Maar een 8 vind (zelfs) ik wat hoog voor wat toch voornamelijk een kinderfilm is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:50 schreef M42 het volgende:
Lonewolf2003>
Ik vond Bridge to Terabithia toch een stuk beter dan dat jij omschrijft. Een sterk dramatisch verhaal hoe men eigenlijk als volwassene de kinderfantasie langzaam aan kwijt raakt en plaatst maakt voor bitterheid. Maar goed dat is mijn intepretatie ervan. Ik zelf geef die film een 8
Ben ik het wel mee eens, ondanks dat ik de film - als zijnde gericht tot kinderen - wel bijzonder geslaagd vind. Ik vond hem heel erg jaren '80 aandoen in de trant van Labyrinth, Neverending Story, Goonies enz.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat had ik er ook uitgehaald. Maar een 8 vind (zelfs) ik wat hoog voor wat toch voornamelijk een kinderfilm is.
De trailer sprak me niet echt aan, er leek me vooraf niet veel aanquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:07 schreef pascalheister het volgende:
je verwachtingen waren niet hoog, dat snap ik niet?
Hij denkt volgens mij dat je dat aan de naam van de foto kunt zien, maar tinypic verandert de naam van de uploads.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:36 schreef trebremmit het volgende:
En de naam van de film is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het liefst op het grote scherm natuurlijk.
Ps.
Ik had alleen de eerste teaser van deze film gezien, meer niet. De (commerciële)hype heb ik weggezapt/weggeklikt. Hopelijk hebben jullie dat ook gedaan want dan komt alles nog als een verrassing.All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
The Fountainquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:36 schreef trebremmit het volgende:
En de naam van de film is?
...gebruik je hier niet het woord 'bagatelliseren' op een verkeerde manier?quote:De karakters zijn karikaturen zoals Oppenheimer Hans van Baalen zou kunnen bagatelliseren.
Dank u dank uquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef Seborik het volgende:
Tering, Mainport, zelfs Lambiekje is minder irritant op dit moment.
Volgens mij is dat The Devil Wears Prada, maar inderdaad, een beetje meer duidelijkheid van de kant van Mainport zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Falco het volgende:
Wat ben je weer lekker irritant bezig Mainport. Welke film heb je nou gezien en...
Klopt, dat is meestal pas de dag van de premiere of misschien een dag ervoor. Maar ik bedoelde er mee te zeggen dat je door daar te werken sneller uitgenodigd zult worden voor voorpremieres en dergelijke.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zover ik weet worden reeels echt niet 1, 2, 3 of 6maanden van te voren afgeleverd bij de Nederlandse bioscopen.
Mwah, de laatste 10 minuten hadden er beter niet in kunnen zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
...De film duurt lang, zoals gezegd, 160 minuten namelijk. Maar geen enkele scene is te veel....
Je bedoelt het stuk na Jesse's dood? Imo is dat juist het moment waarop goed naar voren komt hoe de media ons beeld van iemand beïnvloedt. En hoe Robert zelf ook beïnvloed wordt door die media en de massa. Hij begint langzaam te geloven dat hij idd een lafaard was, dat het fout was wat die deed en Jesse weer als een held te zien.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:23 schreef Roi het volgende:
[..]
Mwah, de laatste 10 minuten hadden er beter niet in kunnen zitten.
Ik ben een SF freak, maar die film was echt belachelijk slecht. Echt vol met extreme fouten die gewoon niet hadden gemogen. Zeker niet na de ophef dat deze film wetenschappelijk beter onderbouwd zou zijn dan The Core. Maar daarentegen is the Core toch echt wel 1000x beter onderbouwd en geacteerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Sunshine (2007, VK, Danny Boyle)
Als je een verfrissende, orgineel aanvoelende film kan maken in zo'n uitgemolken genre verdien je alle lof. De film snijdt interessant thema's aan zoals de terugkeer van de zon als God, het mysterie van licht, dat zich gedraagt als massa en energie (zover ik begrijp als leek).
Jammer genoeg verandert de film voor het laatste half uur een beetje in een standaard scifi-horror. Wat wat afdoet van de sfeer die voor de rest is gecreëerd.
cijfer: 8
Ik ben ook best een scifi freak. Wetenschappelijk onderbouwing vind ik nooit interessant eigenlijk. Het is een film. Het gegeven moet in de context van de film werken. En dat doet het in deze film. Of de zon echt zo kan sterven of die bom nou wel of niet echt kan werken vind ik niet zo interessant. Wat ik interessant vind is de pyschologie van de crewleden tijdens de reis en de grotere filosofische thema's die worden aangestipt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:43 schreef M42 het volgende:
[..]
Ik ben een SF freak, maar die film was echt belachelijk slecht. Echt vol met extreme fouten die gewoon niet hadden gemogen. Zeker niet na de ophef dat deze film wetenschappelijk beter onderbouwd zou zijn dan The Core. Maar daarentegen is the Core toch echt wel 1000x beter onderbouwd en geacteerd.
Ik vond zelf Sunshine maar een 5 waard. En ik vind toch vaak SF films beter dan de gemiddelde IMDB of Moviemeter rating.
Wat ik de grootste misser vond, was die vent die opeens zo sterk als Superman wasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ben ook best een scifi freak. Wetenschappelijk onderbouwing vind ik nooit interessant eigenlijk. Het is een film. Het gegeven moet in de context van de film werken. En dat doet het in deze film. Of de zon echt zo kan sterven of die bom nou wel of niet echt kan werken vind ik niet zo interessant. Wat ik interessant vind is de pyschologie van de crewleden tijdens de reis en de grotere filosofische thema's die worden aangestipt.
Je vergeet Charlie's Angels.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Je vergeet Charlie's Angels.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:45 schreef Meki het volgende:
Sin City 2 ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |