Gezien de omstandigheden... Heb ik weinig te klagen.quote:
Op vakantie, volgende week terug.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef Martijn_77 het volgende:
Waar is de OP Euc?
Mja ik val op brunettesquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
Vind haar ook WEER totaal niet mooi, toen niet en nu zeker niet.
quote:Nostalgietaks
Uitgegeven: 14 januari 2008 09:07
Laatst gewijzigd: 14 januari 2008 10:52
Is er nog ruimte op de flank met nostalgische tv-programma's als De Reünie en Memories? Jaap Jongbloed probeert een plekje te veroveren met Het Mooiste Meisje Van De Klas. Door Paul de Lange.
Over een programmatitel als Het Mooiste Meisje Van De Klas valt van alles te zeggen, maar vrijwel iedereen zal zich er meteen iets bij kunnen voorstellen. Want haast elke klas had er een. Hoewel het dus om talloze meisjes moet gaan, lijken ze in de collectieve herinnering veel gemeen te hebben.
Ze waren ontegenzeggelijk mooi, zonder zich daar al te bewust van te zijn. Met één vriendin hadden ze een dusdanig hechte band dat niemand ertussen kon komen. Hun aandacht ging zelden uit naar jongens van hun eigen klas, maar naar die van oudere klassen - of die ene leraar.
Vroegrijp
Dat zijn althans de ingrediënten waarmee Jaap Jongbloed en zijn team op de proppen komen. Ze komen logisch over en worden kundig uitgewerkt. Een paar meisjes mogen hun mengeling van bewondering en afgunst uitspreken. Twee jongens halen herinneringen op aan hun hormonen. Voor hen volgt er geen ontmoeting met het vroegrijpe meisje van weleer, en zo wordt de mythe keurig in stand gehouden.
De boezemvriendin krijgt het mooiste meisje uiteraard wel te zien. Dat is dan voor het eerst sinds lange tijd, want uiteraard hebben de twee ruzie gekregen. Het programma is pas twee afleveringen oud, maar als kijker krijg je zo'n donkerbruin vermoeden dat dit soort herkenbare elementen vaker zullen terugkeren.
Trip
Desondanks slagen de makers er niet in om een breed herkenbare trip down memory lane te maken. Daarvoor zijn de verhalen te eigenaardig. Zo heeft het eerste mooiste meisje van de klas later in de Playboy gestaan. Sterker: ze blijkt zo'n beetje de mislukte opvolgster van Tatjana. En het tweede is dood.
Want niet Elske, die we volgen, maar de bij een verkeersongeluk omgekomen Sasja was eigenlijk het mooiste meisje van de klas. Dat vindt ook Elskes voormalig hartsvriendin Irma. Die zich overigens heeft bekeerd tot de islam en nu als Aisha door het leven gaat. Ongetwijfeld schuilt er achter elke klas onvermoed drama, maar dit gaat allemaal wel heel ver.
Liefdesbrieven
Het programma vliegt vaker uit de bocht. Jongbloed slaat regelmatig een misplaatst Vermist-toontje aan ("hier was het dat Francesca elke langs het huis van haar vriendin Birke liep en steentjes tegen haar raam gooide"). De camera zoomt gretig in op allerlei liefdesbrieven, die ook twintig jaar na dato te persoonlijk zijn om kennis van te nemen.
Groter probleem is dat het wel erg druk wordt op de flank met nostalgische tv-programma's. Klasgenoten, Memories en De Reünie bieden eigenlijk wel genoeg. Terugblikkende dertigers en veertigers, versneden met beelden uit die tijd, de beenwarmers, de pisang ambon en de Stock, Aitken & Waterman-muziekjes: het is allemaal al eens langsgekomen. Nederlandse televisie zit aan zijn nostalgietaks.
Het Mooiste Meisje Van De Klas, donderdag 21.30 uur, Ned 1, TROS.
(c) NU.nl/Paul de Lange
Da's raar, want ik vond jouw man juist reuze aantrekkelijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Lekkere kerels, hoezee!!!Steer, ik vind je reuze aantrekkelijk, als je dat maar weet
We wachten vol spanning af.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
En ik heb inmiddels een keuze gemaakt vwb de banen. Binnekort, als het officieel is, meer daarover!
Triootje?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's raar, want ik vond jouw man juist reuze aantrekkelijk
Psst, het P&W-topic is hier: Pauw & Witteman # 31 : Met rode wijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:47 schreef Euc- het volgende:
Echtwaar, wat een achterlijk mens die Charlotte Mussaers. En dan zo stoer dr Engels praten; priesienoors of kompessjon, mijn god zeg..
Welja, nog een gek in de Tweede Kamer erbij.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:48 schreef Euc- het volgende:
Ik ga de politiek in, Euc in de 2e kamer!
spannendquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
En ik heb inmiddels een keuze gemaakt vwb de banen. Binnekort, als het officieel is, meer daarover!
Maar ik heb goede ideeenquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Welja, nog een gek in de Tweede Kamer erbij.
Nynke is al politiek actief.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Maar ik heb goede ideeen![]()
![]()
Steer en Nynke, samen een politieke partij oprichten?
Ja, bij D66, en daar was ze niet zo tevreden ofzoietsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nynke is al politiek actief.
En ik heb een goede vriend die ook al politiek actief is, en later ook de tweede kamer in wil. Hoewel ik het niet zie zitten met die pauperpartij, zal ik toch op hem stemmen omdat ik hem als vriend vertrouw.
En CF, ik kijk liever![]()
![]()
Better beebquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Gezien de omstandigheden... Heb ik weinig te klagen.
Tja, het programma is dan ook geproduceerd door een bedrijf dat Simpel Media heet.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, ik vind het toch wat tegenvallen deze aflevering van Mooiste meisje van de klas. Meer van hetzelfde denk ik.
't laat wel zien dat ik weer een jaartje ouder wordt aangezien ik die 30'ers allemaal best aantrekkelijk begin te vinden.![]()
![]()
Ik probeer wel verder te kijken dan namenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Tja, het programma is dan ook geproduceerd door een bedrijf dat Simpel Media heet.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
Uiteraard hebben we het over een goede manier over die goede, goede Nynke.![]()
Ik wou dat ik sliep, maar helaas, 't is onrustig in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Die nu naar bed gaat, want die morgen nog meer moet doen dan verwacht....
![]()
Weltrusten Steer, en anderen die nog wakker zijn!
Ik wil ook sex, maar ook slapen. Bier zorgt er vooral voor nu dat ik wil slapen, dus dat ga ik ook maar doen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik sliep, maar helaas, 't is onrustig in mijn hoofd.
en ik wil sex
Welterusten AKN en spreek je morgenJe moet morgen maar eens uitleggen waar AK voor staat trouwens
Zit wat inquote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
Houdoe en bedankt, oléolé.
Iedereen wil sex, maar niemand heeft sex. Daar moet toch iets mee te doen zijn denk ik dan. Net zoals wereldvrede en geen honger meer op de wereld.
Ik ga zo nog een plaatje draaien hier. Op mijn nieuwe pickup.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
WAT DOE IK HIER NOG???![]()
trusten dude. ik ga me morgen ook maar bezatten want dit is niet leuk meer
't is ook een erg mooi woord, zo mooi zelfs dat er een serie aan gewijd is " Profiler" alhoewel het daar in een andere context wordt aangewendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:20 schreef AKnynke het volgende:
Vannacht vond ik het al een mooi woord, maar nu nog steeds, dat profileren!
Lig trouwens vanuit bed te fok!en, en ze zijn eindeiljk opgehouden met boren! Nu kan ik natuurlijk niet meer slapen!
Dat heb ik afgezegd. Hij wou nog wat dingen op papier zien maar ik ben te druk geweest voor de studie. Moet er ook nog goed over denken of ik het uberhaupt nog wel doe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:59 schreef AKnynke het volgende:
Succes trouwens Krnkje, en dan Haag, had jij ook niet een gesprek vandaag??
ik heb wel een manueel therapeute maar ze is 50 en getrouwdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:28 schreef cul_non_kul het volgende:
D_H > regel ff een massage voor je lijf ... zal je goed doen
Gewoon ogen dicht doen en genietenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb wel een manueel therapeute maar ze is 50 en getrouwd
I know. Heb je geen fantasie dan?? Zoals ik al zei: ogen dicht doen en genieten!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik en CNK hadden het volgens mij meer over de fullbody massage
Hoe kan dat nou? Er zit bijna geen haar meer op dus daar kan het niet aan liggen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
** koppijn heeft
Er zit nog steeds meer haar op dan geen hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Er zit bijna geen haar meer op dus daar kan het niet aan liggen!
Woehahahaha sorry
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zit nog steeds meer haar op dan geen hoorAls het haar droog is zie je een volle bos (heb vol steil haar) maar als het nat is dan lijkt het al gauw dun te worden!
Beter dan grijs![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know. Heb je geen fantasie dan?? Zoals ik al zei: ogen dicht doen en genieten!
Gooi een angorakonijn in bad en er blijft ook niks meer overquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zit nog steeds meer haar op dan geen hoorAls het haar droog is zie je een volle bos (heb vol steil haar) maar als het nat is dan lijkt het al gauw dun te worden!
Beter dan grijs![]()
Och arme...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik en CNK hadden het volgens mij meer over de fullbody massage
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Och arme...
Ik kan wel een ontbijdje op bed gebruiken. Ruilen?
Is goed..ik maak het ontbijt jij geeft de massage?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Och arme...
Ik kan wel een ontbijdje op bed gebruiken. Ruilen?
Moet je wel opschieten, want ik lig nu nog in bed, en ik heb honger!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Is goed..ik maak het ontbijt jij geeft de massage?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga dan maar snel me haar grijs verven
Ik kom eraanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, want ik lig nu nog in bed, en ik heb honger!
Het slaat meestal een generatie over. Hoe is het met het haar van je opa's?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef Euc- het volgende:
Mijn vader is kaal, ik hoop niet dat dat een voorteken is, ik er het hoofd niet voor![]()
Mr CF krijgt ook grijze haren... Ikke nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik meen het hoor, ik vind grijzende slapen erg aantrekkelijk... en grijs haar eigenlijk vaak erg mooi
Rtificial heeft grijzende slapen(door mij zegt ie
maar dat boeit niet..) En zijn vader heeft erg mooi grijs haar dus als het zo gaat worden vind ik het allemaal best
Neem een toupet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef Euc- het volgende:
Mijn vader is kaal, ik hoop niet dat dat een voorteken is, ik er het hoofd niet voor![]()
De ene heeft al zn haar nog, de andere weet ik eigenlijk niet.. Hij is op zn 35e aan een hartaanval overleden dus ik heb hem nooit gekend, maar volgensmij had ie toen iig nog haarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het slaat meestal een generatie over. Hoe is het met het haar van je opa's?
Die van mij waren beide rond de 20 al kaal
Ach, over 30 jaar ga je naar de haarwinkel, kies je een modelletje uit en dan sprayen ze het met een spuit zo op je hoofdquote:
Ik zag gister bij een vriend van me ook ineens een grijze haar in z'n (pikzwarte) haar! Ik heb hem er flink mee gepest, heerlijk!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mr CF krijgt ook grijze haren... Ikke nietHij is trouwens ook wel zes jaar ouder dan ik.
Volgens mij is grijs haar in het algemeen wel wat stugger, en dus niet zo makkelijk in model te brengen.
Mogge! Ik heb een beetje uitgeslapen na mij kroegentocht van gisteravond met mensen van middelbare leeftijd
Volgende week trouwens een afspraak met een emeritus-prof die een deel van mijn verslag heeft gelezen 'en nog wel wat wetenschappelijk commentaar had'. AiMaar dat levert me allicht weer een beter cijfer op.
CNK, doe jij dat zo tussen neus en lippen door, ontslag nemen? Ik vind het al best spannend dat ik zometeen een van de potentiele werkgevers moet afzeggen....
Yep meestal wel, nu nog ff niet, want het contract is nog niet binnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
CNK, doe jij dat zo tussen neus en lippen door, ontslag nemen? Ik vind het al best spannend dat ik zometeen een van de potentiele werkgevers moet afzeggen....
Rt is 14 maanden jonger dan ikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mr CF krijgt ook grijze haren... Ikke nietHij is trouwens ook wel zes jaar ouder dan ik.
.
SoL heeft ook iets met een mensch van middelbare leeftijd (zo zegt zei wel eens schertsend)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Niets mis met grijzende heren, kaal is ook niet écht erg hoor Steer, in het donker zie je toch niks
En er is ook niets mis met uitgaan met middelbare mensen
Tomatensoeppieeeeeeeeeeeeeeee
Op een ouwe fiets moet je het lerenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:37 schreef cul_non_kul het volgende:
SoL heeft ook iets met een mensch van middelbare leeftijd (zo zegt zei wel eens schertsend)
Bezopen 60+ zelfbenoemde intellectuelen? Eg welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:33 schreef Bluezz het volgende:
En er is ook niets mis met uitgaan met middelbare mensen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bezopen 60+ zelfbenoemde intellectuelen? Eg wel
Ik ga harlopen zometeen en dan naar een hoogzwangere vriendin... Gesteld dat ze niet net aan het bevallen isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:56 schreef Euc- het volgende:
Wat een discussies weer..
Hmmm, ik heb weer eens zin om iets te gaan doen, maar geen idee wat en met wie
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zag gister bij een vriend van me ook ineens een grijze haar in z'n (pikzwarte) haar! Ik heb hem er flink mee gepest, heerlijk!
@ D_H: Te laat, heb nu de kleren al aan!
Dan doe je lekker niets...en met jezelfquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:56 schreef Euc- het volgende:
Wat een discussies weer..
Hmmm, ik heb weer eens zin om iets te gaan doen, maar geen idee wat en met wie
Shit zeg! En het ontbijtje heb k nu ook al op! Volgende keer dan maar!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Barendrecht - Maastricht red ik niet zo snel zonder de helicopter
Morgen sta ik vroeg op. Dan maar het ontbijtje?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Shit zeg! En het ontbijtje heb k nu ook al op! Volgende keer dan maar!
Hoorde trouwens net dat de relatie tussen twee vrienden in m'n vriendenkring voorbij is. Ik ben echt helemaal beduusd, want ik dacht dat zij juist het stel waren dat elkaar helemaal gevonden had, als eerste van ons zouden gaan trouwen en kinderen krijgen. Niet dus.
Helemaal gek omdat het allebei erg goede vrienden van me zijn, dus dat wordt nu ook lastig. bah!
Jij staat morgen vroeg op? Ik niet denk ik! Dus, ja, klinkt goed!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Morgen sta ik vroeg op. Dan maar het ontbijtje?
dat dachten ze bij mij ook. Je weet nooit echt wat er in de hoofden van mensen omgaat.
Heb morgen weer college in Breukelen hequote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij staat morgen vroeg op? Ik niet denk ik! Dus, ja, klinkt goed!
Maar natuurlijk. Oven, fornuis, waterkoker, koffiezetapparaat (uit de jaren '60), sinaasappelpers, blender....Wat wil een mens nog meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb morgen weer college in Breukelen he
Je keuken is goed geschikt om een ontbijtje te maken toch?
Dat dacht iedereen ook van mij, maar relaties zien er van buiten *nooit* zo uit als van binnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoorde trouwens net dat de relatie tussen twee vrienden in m'n vriendenkring voorbij is. Ik ben echt helemaal beduusd, want ik dacht dat zij juist het stel waren dat elkaar helemaal gevonden had, als eerste van ons zouden gaan trouwen en kinderen krijgen. Niet dus.
Ja, dat is ook zo. Maar ze waren zo blij, en uitbundig en vrolijk en klef altijd....gatsie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen ook van mij, maar relaties zien er van buiten *nooit* zo uit als van binnen.
Enne... AK, dat staat vast voor je eerste twee voornamen- Anna-Klazien ofzo
Hmmmm, luxe hoor. je hebt ook massage-olie thuis?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Oven, fornuis, waterkoker, koffiezetapparaat (uit de jaren '60), sinaasappelpers, blender....Wat wil een mens nog meer.
Nee, is op. Maar, ik ga *nu* naar de stad, dus dat kan ook nog wel op het lijstje. Voorkeuren?;)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmmm, luxe hoor. je hebt ook massage-olie thuis?
Neem jij maar wat lekkers mee. Jij moet er mee masseren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, is op. Maar, ik ga *nu* naar de stad, dus dat kan ook nog wel op het lijstje. Voorkeuren?;)
Oh, Alaskaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar ze waren zo blij, en uitbundig en vrolijk en klef altijd....gatsie.
Oh ja, AK.
Dat is de afkorting van Alaska, daar heb ik ooit een jaar gewoond. vandaar!
Katie Holmes, ben ik bangquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:57 schreef Den_Haag het volgende:
Je weet nooit wie je vannacht tegenkomt Steer
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, Alaska
Komt daar je volleybalfoto ook van? Toen ik nog volleybalde hadden we met onze vereniging een universiteitsteam van de University of Iowa te gast. Die zagen er allemaal ook zo professioneel uit.
En ik heb nog een halve fles Baby-massageolie hier thuis staan. Die komt voorlopig niet meer op ben ik bang.
Wordt regelmatig gebruikt, daarom voor de zekerheid maar meerdere flaconnetjes in huisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
Het is nooit verkeerd om dat in huis te hebben toch?
foei in de hoek en ga je schamenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:37 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
SoL heeft ook iets met een mensch van middelbare leeftijd (zo zegt zei wel eens schertsend)
Nou, ik gebruik de geurloze om mij te scheren. Als je 'speciale scheerolie'quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:10 schreef Den_Haag het volgende:
En verschillende soorten. sommige met eucalyptus om de luchtwegen schoon te houden, anderen tegen pijnlijke spieren pezen en andere om te pezen
Heb je net als minigolf ook minivolleybal dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, Alaska
Komt daar je volleybalfoto ook van? Toen ik nog volleybalde hadden we met onze vereniging een universiteitsteam van de University of Iowa te gast. Die zagen er allemaal ook zo professioneel uit.
En ik heb nog een halve fles Baby-massageolie hier thuis staan. Die komt voorlopig niet meer op ben ik bang.
Zeg, ik was een van de beste spelverdelers van Flevoland, ja?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef Euc- het volgende:
[..]
Heb je net als minigolf ook minivolleybal dan?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ben btw helemaal geslaagd met sjoppen, alleen voor HEM nietHeb een supermooie badjas nu voor morgen in de sauna, en heb 3 truitjes en een slipje gekocht.
Zo even wat sinaasappels uitpersen en daar even een scheut wodka in, heb trek in iets alcoholisch
Verwend nest en alcoholistquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ben btw helemaal geslaagd met sjoppen, alleen voor HEM nietHeb een supermooie badjas nu voor morgen in de sauna, en heb 3 truitjes en een slipje gekocht.
Zo even wat sinaasappels uitpersen en daar even een scheut wodka in, heb trek in iets alcoholisch
Vooral dat stukje "voor HEM niet"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Gall & Gall en ik zijn dikke maatjesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef cul_non_kul het volgende:
D_H
wij begrijpen elkaar ...
(ik liet de alcohol overignes nog even achterwege, ik vroeg me nl. af waar ze die wodka vandaan had gegegoocheld)
en ook voor jouquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Vooral dat stukje "voor HEM niet"![]()
Loop ik net langs een HEMA....rekken vol badjassen ....
Verdachtig veel shirtjes heb je ineens![]()
http://www.funkybadjas.nl/ !!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ook voor jou![]()
Speciaal voor jou heb ik uuuuren in de stad gelopen aangezien ik zelf al in de tweede winkel was geslaagd.
Heren waar kopen jullie je badjas??
Alleen bij de wibra hadden ze voor heren, maar dat was polyester...brrr
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik denk dat ik even een uurtje plat ga, ben al vanaf kwart voor 5 vanochtend wakkerEn vanal dat sjoppen drinken word je best moe
Jij hebt volgens mij gewoon een Makro horeca-pas met jouw verbruikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gall & Gall en ik zijn dikke maatjes
Het wordt tegenwoordig bezorgd aan huisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij gewoon een Makro horeca-pas met jouw verbruik
SOL is ff bellenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is die SOL opeens stil? Was het toch meer wodka dan jus?
Ja, daar is de foto ook van. Deze foto stond op de voorkant van de sportpagina van de Alaskaanse krant. was erg tof! Heb daar wedstrijden gespeeld voor 600-700 mensen, zo bijzonder!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, Alaska
Hoor ik daar een recensie?quote:
Covergurrrl.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, daar is de foto ook van. Deze foto stond op de voorkant van de sportpagina van de Alaskaanse krant. was erg tof! Heb daar wedstrijden gespeeld voor 600-700 mensen, zo bijzonder!
Bier? Heb ook nog rode wijn, of wat frissigs.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
Oke, dan zal ik wel wat meenemen. Mag je zelf nog kiezen
regel je wel nog wat lekkers te drinken voor vanavond na mijn college?
Grapjas.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
Rood wijntje is altijd goed. sms je nog ff het adres
Ja, ik woon vlak bij het centrum, vlak bij de Wilhelmina brug en de minerva bioscoop. Ideaal. Ik moest even naar de universiteit, en ff boodschappen doen, meer ook niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:41 schreef Euc- het volgende:
Kort stad avontuur Nynke!Woon je een beetje in de buurt of niet?
Oh daar, dat is idd redelijk dichtbij ja. Woonde zelf aan de andere kant, in een zijstraat van de brusselsestraat, laatste links, net voor het Emmaplein, echt ideaal. Boodschappen op het vrijthof doen, ff de stad in en 5 minuten terug lopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik woon vlak bij het centrum, vlak bij de Wilhelmina brug en de minerva bioscoop. Ideaal. Ik moest even naar de universiteit, en ff boodschappen doen, meer ook niet.
Was even in de V en D, maar werd knettergek van die stomme carnavalsmuziek!
Bij wijze van leuk doen hebben ze op de uni besloten om confetti in m'n uitnodiging voor de diplomauitreiking te doen. Die deed ik dus net open, en nu moest ik alweer stofzuigen...
Altijd baas boven baasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex woonde op de Grote Berg, precies even ver van de Markt als de Vrijthof, nog idealer
Wat een schatje is het toch ook SoL!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh ik was Milou van de week een keer 's nachts kwijt. Werd om een uur of half 4/ 4 uur wakker en ze lag niet meer naast mij en ook niet in haar eigen bed![]()
Stond ze bij de voordeur, had haar schoen daar neergezet en was Sinterklaas Kapoentje aan het zingen![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh ik was Milou van de week een keer 's nachts kwijt. Werd om een uur of half 4/ 4 uur wakker en ze lag niet meer naast mij en ook niet in haar eigen bed![]()
Stond ze bij de voordeur, had haar schoen daar neergezet en was Sinterklaas Kapoentje aan het zingen![]()
Zo, we zijn in Breukelen. Lekker bakkie erbij en ff wat leren zo. Fijn wifi netwerk hebben ze hierquote:
Zo kom je nog niet aan studeren toe!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo, we zijn in Breukelen. Lekker bakkie erbij en ff wat leren zo. Fijn wifi netwerk hebben ze hier
Wat lievvvvvquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ach, detailsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo kom je nog niet aan studeren toe!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Yepzzz, vanaf vanmiddag is ze weer een week bij haar vaderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef Euc- het volgende:
De ene week is Milou bij exgenoot, andere week bij jullie? Ofzoiets?![]()
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit zou trouwen, samenwonen zou ik ook nooit meer doen, ik kan immers niemand langer dan 2 dagen om mij heen verdragen (op Milou na)... het moge jullie duidelijk zijn dat ik op het samenwonen ben teruggekomen, HIJ btw ook, hij had precies hetzelfdequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef Den_Haag het volgende:
Zoiets dacht ik ook. Maar SOL, ga je nu trouwen?
Die andere baan wordt trouwens steeds interessanter. Vandaag mijn eindbeoordeling binnen. Ik heb gemiddeld gescoordondanks dat ik over mijn revenue-target heen ben en de dubbele verwachte sales heb binnen gehaald. de voorgestelde loonsstijging is 5%
Verleidelijk in bed is altijd een goede keuzequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou ik er mee wegkomen als ik nu verleidelijk in bed ga liggen tot HIJ thuiskomt, of beter dat ik toch de afwas van hem van de afgelopen 5 dagen ga doen
5% is een redelijke belediging. Zeker als je in je eerste jaar daar ver boven target scoort.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit zou trouwen, samenwonen zou ik ook nooit meer doen, ik kan immers niemand langer dan 2 dagen om mij heen verdragen (op Milou na)... het moge jullie duidelijk zijn dat ik op het samenwonen ben teruggekomen, HIJ btw ook, hij had precies hetzelfde![]()
5% is niet veul vlgns mij? Heb er verder geen verstand van
Ik wil ook sex maar niemand wil sex met mij. Klote heh!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
Iedereen wil sex, maar niemand heeft sex. Daar moet toch iets mee te doen zijn denk ik dan.
Life's a bitch and then you diequote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil ook sex maar niemand wil sex met mij. Klote heh!
Neuken? Wanneer kom je langs?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sol, uberschattig trouwens, je kleine Milou, sinterklaas kapoentje en trouwen met mama en HEM!
Bluezz, was meneer Harig ook erg Harig of viel het mee?
Ik denk trouwens dat je nu zó wanhopig overkomt dat Leintje ook niet meer wilquote:
Ja, het was echt vet serieusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je nu zó wanhopig overkomt dat Leintje ook niet meer wil
Juhquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, net zoals mijn opmerking bedoel je?
Wij dus ook op zondagmiddag 5 uur, maar dat werkte van beide kanten dus niet, die vrijdag is gewoon perfect, hebben gewoon een heel weekend met of zonder Milou.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Milou![]()
SOL, ik zei ook dat ik nooit meer zou trouwen, en mijnwilde eigenlijk niet meer samenwonen en al helemaal niet meer trouwen... en kijk ons oudjes nou es
![]()
![]()
Hopelijk bevalt dit beter SOL, op vrijdag wisseldag... wij deden het altijd op de zondagavond. Op zich wende dat ook wel.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Lein, kampioen teruglezen
Hij was balled
I know...het is alleen jammer dat het met een hoop oorlog gepaard gaatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt recht op waar je recht op hebt, zie het als een krachtsinspanning om dan voor de komende tijd zeker van je inkomsten te zijn. Een korte termijn inspanning voor een lange termijn resultaat.
Moet je tegen HEM zeggen dat ie wat minder de mediator moet doen dan de vorige keer en all-out attak moet doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
I know...het is alleen jammer dat het met een hoop oorlog gepaard gaatMaargoed o.a. door HEM heb ik ietwat van mijn vechtlust terug
ik vind whoopy-fuckin'-doo een leuk woordquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik probeer altijd terug te lezen vanaf waar ik voor t laatst gepost heb. Maargoed. Ik heb een week lang het rijk alleen, mn ouders blijven tot volgende week zondag in Italië. Whoopy-fuckin'-doo
ik heb foto's en ze is nu nog veeeel dikkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je tegen HEM zeggen dat ie wat minder de mediator moet doen dan de vorige keer en all-out attak moet doen.![]()
Ik vind jouw beschrijvingen van jouw ex' nieuwe vrouw altijd zo leuk, als ik me haar probeer te visualiseren![]()
Tis een van mijn favo uitroepen op t moment. Maar niet iedereen stelt m even veel op prijs.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vind whoopy-fuckin'-doo een leuk woord![]()
Ik zei laatst, in mijn onschuld, een naar woord en iedereen dook er meteen bovenop...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed ik moet tegenwoordig op mijn woorden passen, waar een kind met 2 jaar je na gaat zeggen, doet Milou dat nu met 7 jaar....ik hoor heel de dag Damnz dit Damnz dat
herkenbaar dus nu....eindelijkkkkkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zei laatst, in mijn onschuld, een naar woord en iedereen dook er meteen bovenop..."Niet doen!!!"
Ja men weet ik veel, ik heb geen kinderen hoor.... je leert het ze maar weer af ofzo
ach gewoon een ander leuk klinkend woord heel vaak gaan zeggen , en op den duur hoor je dat de hele dagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
herkenbaar dus nu....eindelijkkkkk
In ieder geval gefeli met je nieuwe baan!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:34 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Yep meestal wel, nu nog ff niet, want het contract is nog niet binnen.
Maar mijn procedure is....beste baas, ik heb een mooie opportunity gekregen, die ga ik aan, ik neem per direct al mijn vakantiedagen op en draag binnen de voor mij nog te werken termijn alles over.
Druk hem de brief in handen en klaar....
Ahem....grote stappen snel thuis en glashelder ...
(tenzij de baas nog wil onderhandelen over salaris, maar meestal weten ze bij mij al genoeg)
dat is idd een goed idee, tnxxxquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach gewoon een ander leuk klinkend woord vaak zeggen , voor je het weet hoor je dat de hele dag
Uuuhm, ze ziet er uuhm.. breed uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:01 schreef SeaOfLove het volgende:
http://www.geocities.com/upanddown_met_milou/jarig2001.html
1 van de onderste foto's (lichtblauwe truui heeft ze aan) , van voor en opzij is ze nu anderhalf keer zo breed.... en dat me te bedenken dat ik me zo onzeker voelde door de vader van Milou die altijd naar jonge grietjes met superstrak lichaam keek, terwijl ik dat tot voor een paar jaar geleden ook had, en toen ik met hem had was ik btw ook nog
Ja echt ideaal is dat, als ik een tentamen heb kom ik vaak wat eerder, dan kan ik nog ff mijn mail checken en zo. En de mensa is ook best goed en ook beslist niet duur met het avondeten (als je tot 5 uur tentamen hebt kun je daar beter blijven eten en dan de weg opgaan dan thuis eten).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo, we zijn in Breukelen. Lekker bakkie erbij en ff wat leren zo. Fijn wifi netwerk hebben ze hier
Idd ja, helemaal mee eens! Heb ook zeer veel aan al mn vorige bedrijven, kan er altijd bellen als ik iets geregeld moet hebben ofzo, of het kaartjes zijn voor dit of dat, hulp nodig heb met dit of dat of zelfs als ik 20 kreeften moet hebben binnen 2 uur. (Noem maar wat hoor)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:08 schreef DarkElf het volgende:
Is het niet sowieso handiger om zaken zo goed mogelijk af te ronden en op een goeie manier weg te gaan?? Waar je ook werkzaam in bent?Wie weet komen die contacten je ooit nog van pas ofzo..
Rtificial doet dat ook altijd zo.... heel handig iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Idd ja, helemaal mee eens! Heb ook zeer veel aan al mn vorige bedrijven, kan er altijd bellen als ik iets geregeld moet hebben ofzo, of het kaartjes zijn voor dit of dat, hulp nodig heb met dit of dat of zelfs als ik 20 kreeften moet hebben binnen 2 uur. (Noem maar wat hoor)
Ik zit in de detachering, financiële wereld. Zeg maar functies als assistent-controller, business unit controller, (junior) internal auditor, hoofd financiële administratie. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat voor een branche zit jij dan Beunkster?
ik weet sowieso wel dat vriendlief het niet om een auto/leasebak te doen is, hij wil gewoon vooruit en doen waar hij voor aangenomen is. Op de wekrplek waar hij nu zit, komt dat niet echt tot zijn recht, hopelijk met de volgende job wel
ik loop achter....weet niet wat een Brittany isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:14 schreef SHE het volgende:
I'm pulling a Brittany
Al bloedend en pizza-etend onderuit op de bank
Uiteraard doe ik dit niet te vaak; ik wil niet eindigen als de vrouw van SOL's ex (muahahaha)
Dat is natuurlijk heel persoonlijk, maar dat vind ik wel ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:08 schreef DarkElf het volgende:
Is het niet sowieso handiger om zaken zo goed mogelijk af te ronden en op een goeie manier weg te gaan?? Waar je ook werkzaam in bent?Wie weet komen die contacten je ooit nog van pas ofzo..
ik kijk morgen wel of overmorgen want morgen heel de dag in de sauna, krijgen jullie een verschrompeld SOLletje terugquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef SHE het volgende:
De Britnieeeeee : [Centraal] Britney Spears' mental breakdown #8
( niet kijken als je aan het eten bent )
Hoi! Neuken?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tuurlijk! ASL?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:45 schreef FleshWound het volgende:
Hoi! Neuken?
Voorschoten is lekker dichtbij![]()
Sorry, je ben te jongquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:53 schreef FleshWound het volgende:
Voor wansmakelijke details mag je in mijn fobo kijken.
Wel een berichtje achterlaten. Stelletje lurkers hier.
So what'cha gonna do about it!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:08 schreef FleshWound het volgende:
Leeftijdsdiscriminatie!
Wil je mn achternaam weghalen please?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:23 schreef FleshWound het volgende:
Een klacht indienen bij de betreffende instanties natuurlijk.
"Geachte heren van de raad, mevrouw *vlek* weigert mij diensten aan haar te verlenen, op grond van het feit dat ik te jong zou zijn, hoewel ik wel degelijk meerderjarig ben. Ik verzoek u dan ook mevrouw *vlek* een dwangbevel op te leggen."
Iets in die richting.
En als ik het aanbiedt krijg ik weer de smoes te horen: "je bent te oud".quote:
Als jij het aanbiedt zou ik vragen of t wel mag van Bluezz!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
En als ik het aanbiedt krijg ik weer de smoes te horen: "je bent te oud".
Tja, zo kom je nooit aan je seks.
Gelukkig. Maar ik zou (no offence!!) golfer niet willen... Ik heb iets tegen seks met mensen die in een relatie zitten.quote:
Precies. Meer opties openlaten dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
En als ik het aanbiedt krijg ik weer de smoes te horen: "je bent te oud".
Tja, zo kom je nooit aan je seks.
Nou, PM me je msn en misschien verander ik van gedachtenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:35 schreef FleshWound het volgende:
Precies. Meer opties openlaten dus.
Daar voel je niks van, hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb iets tegen seks met mensen die in een relatie zitten.
De aanhouder wint.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, PM me je msn en misschien verander ik van gedachten
Meisje ongeduld.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dude... Wel woorden, geen actie...
Wie het eerst komt...quote:
Dat doet mn pa ook altijd, en dan KEIhard snurken, zo hard dat je de tv niet eens meer kan horenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:20 schreef AKnynke het volgende:
Ach ach ach...zo gaat het dus....
Ik voel me net m'n moeder, ben in slaap gevallen op de bank. Word nu wel heel brak wakker..
ik snurk niet!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:22 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dat doet mn pa ook altijd, en dan KEIhard snurken, zo hard dat je de tv niet eens meer kan horen
Tsja, volgens mij is hier geen antwoord meer op te verzinnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jawel, je zit alleen nog in de ontkenningsfase.
Ik ben nooit compleet slank geweest (wel 8 kg afgevallen vorig jaar en nu eindelijk in gespierde vorm beginnend te gerakenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:01 schreef SeaOfLove het volgende:
http://www.geocities.com/upanddown_met_milou/jarig2001.html
1 van de onderste foto's (lichtblauwe truui heeft ze aan) , van voor en opzij is ze nu anderhalf keer zo breed.... en dat me te bedenken dat ik me zo onzeker voelde door de vader van Milou die altijd naar jonge grietjes met superstrak lichaam keek, terwijl ik dat tot voor een paar jaar geleden ook had, en toen ik met hem had was ik btw helemaal strak
Ik denk dat ze heel goed kan koken!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben nooit compleet slank geweest (wel 8 kg afgevallen vorig jaar en nu eindelijk in gespierde vorm beginnend te geraken) maar wat doet jouw ex die van strakke grietjes houdt met zijn huidige vrouw?
misschien kan ze wel goed pijpen, weet jij veel Stereo![]()
Steer, had ik al eens gezegd dat ik altijd zo om jou moet lachen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben nooit compleet slank geweest (wel 8 kg afgevallen vorig jaar en nu eindelijk in gespierde vorm beginnend te geraken) maar wat doet jouw ex die van strakke grietjes houdt met zijn huidige vrouw?
Beter dan SOL? Vast nietquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel goed kan koken!
Hij viel mij al op bij BBquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:43 schreef AKnynke het volgende:
Steer, had ik al eens gezegd dat ik altijd zo om jou moet lachen?
Das lang geleden! Toen kwam ik hier nog niet!quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Steer, had ik al eens gezegd dat ik altijd zo om jou moet lachen?
Ik dacht echt dat jullie mee zouden doenquote:
Als ie nou ook nog een plat hoofd zou hebben kon je zo je glas even erop neerzetten terwijl ie je staande likt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:53 schreef AKnynke het volgende:
Is hij in het echt ook zo'n schatje? Klein, en aaibaar...en een beetje een grote mond?![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht echt dat jullie mee zouden doen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie nou ook nog een plat hoofd zou hebben kon je zo je glas even erop neerzetten terwijl ie je staande likt.
Ik hou niet van grasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie nou ook nog een plat hoofd zou hebben kon je zo je glas even erop neerzetten terwijl ie je staande likt.
Zou graag willen, maar dinsdag tentamen. Maandag dus blokken. De week na volgende week ben ik weer iets minder stressen.quote:
Achach, je moet toch etenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou graag willen, maar dinsdag tentamen. Maandag dus blokken. De week na volgende week ben ik weer iets minder stressen.
voor ze met hem had was ze lesbisch en ze wilde al jarenlang een kind, toen kreeg ze met mijn ex en dacht ze van woeiiiii...ff neuken en een kind eruit persen, en dan kan ik net als SOL doen....zo erg niet erg geil van hem wordenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
voor ze met hem had was ze lesbisch en ze wilde al jarenlang een kind, toen kreeg ze met mijn ex en dacht ze van woeiiiii...ff neuken en een kind eruit persen, en dan kan ik net als SOL doen....zo erg niet erg geil van hem worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |