Verwend nest en alcoholistquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ben btw helemaal geslaagd met sjoppen, alleen voor HEM nietHeb een supermooie badjas nu voor morgen in de sauna, en heb 3 truitjes en een slipje gekocht.
Zo even wat sinaasappels uitpersen en daar even een scheut wodka in, heb trek in iets alcoholisch
Vooral dat stukje "voor HEM niet"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ben btw helemaal geslaagd met sjoppen, alleen voor HEM nietHeb een supermooie badjas nu voor morgen in de sauna, en heb 3 truitjes en een slipje gekocht.
Zo even wat sinaasappels uitpersen en daar even een scheut wodka in, heb trek in iets alcoholisch
Gall & Gall en ik zijn dikke maatjesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef cul_non_kul het volgende:
D_H
wij begrijpen elkaar ...
(ik liet de alcohol overignes nog even achterwege, ik vroeg me nl. af waar ze die wodka vandaan had gegegoocheld)
en ook voor jouquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Vooral dat stukje "voor HEM niet"![]()
Loop ik net langs een HEMA....rekken vol badjassen ....
Verdachtig veel shirtjes heb je ineens![]()
http://www.funkybadjas.nl/ !!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ook voor jou![]()
Speciaal voor jou heb ik uuuuren in de stad gelopen aangezien ik zelf al in de tweede winkel was geslaagd.
Heren waar kopen jullie je badjas??
Alleen bij de wibra hadden ze voor heren, maar dat was polyester...brrr
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik denk dat ik even een uurtje plat ga, ben al vanaf kwart voor 5 vanochtend wakkerEn vanal dat sjoppen drinken word je best moe
Jij hebt volgens mij gewoon een Makro horeca-pas met jouw verbruikquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gall & Gall en ik zijn dikke maatjes
Het wordt tegenwoordig bezorgd aan huisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij gewoon een Makro horeca-pas met jouw verbruik
SOL is ff bellenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:58 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is die SOL opeens stil? Was het toch meer wodka dan jus?
Ja, daar is de foto ook van. Deze foto stond op de voorkant van de sportpagina van de Alaskaanse krant. was erg tof! Heb daar wedstrijden gespeeld voor 600-700 mensen, zo bijzonder!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, Alaska
Komt daar je volleybalfoto ook van? Toen ik nog volleybalde hadden we met onze vereniging een universiteitsteam van de University of Iowa te gast. Die zagen er allemaal ook zo professioneel uit.
En ik heb nog een halve fles Baby-massageolie hier thuis staan. Die komt voorlopig niet meer op ben ik bang.
Hoor ik daar een recensie?quote:
Covergurrrl.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, daar is de foto ook van. Deze foto stond op de voorkant van de sportpagina van de Alaskaanse krant. was erg tof! Heb daar wedstrijden gespeeld voor 600-700 mensen, zo bijzonder!
Bier? Heb ook nog rode wijn, of wat frissigs.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
Oke, dan zal ik wel wat meenemen. Mag je zelf nog kiezen
regel je wel nog wat lekkers te drinken voor vanavond na mijn college?
Grapjas.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
Rood wijntje is altijd goed. sms je nog ff het adres
Ja, ik woon vlak bij het centrum, vlak bij de Wilhelmina brug en de minerva bioscoop. Ideaal. Ik moest even naar de universiteit, en ff boodschappen doen, meer ook niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:41 schreef Euc- het volgende:
Kort stad avontuur Nynke!Woon je een beetje in de buurt of niet?
Oh daar, dat is idd redelijk dichtbij ja. Woonde zelf aan de andere kant, in een zijstraat van de brusselsestraat, laatste links, net voor het Emmaplein, echt ideaal. Boodschappen op het vrijthof doen, ff de stad in en 5 minuten terug lopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik woon vlak bij het centrum, vlak bij de Wilhelmina brug en de minerva bioscoop. Ideaal. Ik moest even naar de universiteit, en ff boodschappen doen, meer ook niet.
Was even in de V en D, maar werd knettergek van die stomme carnavalsmuziek!
Bij wijze van leuk doen hebben ze op de uni besloten om confetti in m'n uitnodiging voor de diplomauitreiking te doen. Die deed ik dus net open, en nu moest ik alweer stofzuigen...
Altijd baas boven baasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex woonde op de Grote Berg, precies even ver van de Markt als de Vrijthof, nog idealer
Wat een schatje is het toch ook SoL!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh ik was Milou van de week een keer 's nachts kwijt. Werd om een uur of half 4/ 4 uur wakker en ze lag niet meer naast mij en ook niet in haar eigen bed![]()
Stond ze bij de voordeur, had haar schoen daar neergezet en was Sinterklaas Kapoentje aan het zingen![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh ik was Milou van de week een keer 's nachts kwijt. Werd om een uur of half 4/ 4 uur wakker en ze lag niet meer naast mij en ook niet in haar eigen bed![]()
Stond ze bij de voordeur, had haar schoen daar neergezet en was Sinterklaas Kapoentje aan het zingen![]()
Zo, we zijn in Breukelen. Lekker bakkie erbij en ff wat leren zo. Fijn wifi netwerk hebben ze hierquote:
Zo kom je nog niet aan studeren toe!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo, we zijn in Breukelen. Lekker bakkie erbij en ff wat leren zo. Fijn wifi netwerk hebben ze hier
Wat lievvvvvquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ach, detailsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo kom je nog niet aan studeren toe!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Yepzzz, vanaf vanmiddag is ze weer een week bij haar vaderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:37 schreef Euc- het volgende:
De ene week is Milou bij exgenoot, andere week bij jullie? Ofzoiets?![]()
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit zou trouwen, samenwonen zou ik ook nooit meer doen, ik kan immers niemand langer dan 2 dagen om mij heen verdragen (op Milou na)... het moge jullie duidelijk zijn dat ik op het samenwonen ben teruggekomen, HIJ btw ook, hij had precies hetzelfdequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:41 schreef Den_Haag het volgende:
Zoiets dacht ik ook. Maar SOL, ga je nu trouwen?
Die andere baan wordt trouwens steeds interessanter. Vandaag mijn eindbeoordeling binnen. Ik heb gemiddeld gescoordondanks dat ik over mijn revenue-target heen ben en de dubbele verwachte sales heb binnen gehaald. de voorgestelde loonsstijging is 5%
Verleidelijk in bed is altijd een goede keuzequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Zou ik er mee wegkomen als ik nu verleidelijk in bed ga liggen tot HIJ thuiskomt, of beter dat ik toch de afwas van hem van de afgelopen 5 dagen ga doen
5% is een redelijke belediging. Zeker als je in je eerste jaar daar ver boven target scoort.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit zou trouwen, samenwonen zou ik ook nooit meer doen, ik kan immers niemand langer dan 2 dagen om mij heen verdragen (op Milou na)... het moge jullie duidelijk zijn dat ik op het samenwonen ben teruggekomen, HIJ btw ook, hij had precies hetzelfde![]()
5% is niet veul vlgns mij? Heb er verder geen verstand van
Ik wil ook sex maar niemand wil sex met mij. Klote heh!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
Iedereen wil sex, maar niemand heeft sex. Daar moet toch iets mee te doen zijn denk ik dan.
Life's a bitch and then you diequote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil ook sex maar niemand wil sex met mij. Klote heh!
Neuken? Wanneer kom je langs?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil ook sex maar niemand wil sex met mij. Klote heh!
Sol, uberschattig trouwens, je kleine Milou, sinterklaas kapoentje en trouwen met mama en HEM!
Bluezz, was meneer Harig ook erg Harig of viel het mee?
Ik denk trouwens dat je nu zó wanhopig overkomt dat Leintje ook niet meer wilquote:
Ja, het was echt vet serieusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je nu zó wanhopig overkomt dat Leintje ook niet meer wil
Juhquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, net zoals mijn opmerking bedoel je?
Wij dus ook op zondagmiddag 5 uur, maar dat werkte van beide kanten dus niet, die vrijdag is gewoon perfect, hebben gewoon een heel weekend met of zonder Milou.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Milou![]()
SOL, ik zei ook dat ik nooit meer zou trouwen, en mijnwilde eigenlijk niet meer samenwonen en al helemaal niet meer trouwen... en kijk ons oudjes nou es
![]()
![]()
Hopelijk bevalt dit beter SOL, op vrijdag wisseldag... wij deden het altijd op de zondagavond. Op zich wende dat ook wel.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Lein, kampioen teruglezen
Hij was balled
I know...het is alleen jammer dat het met een hoop oorlog gepaard gaatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Je hebt recht op waar je recht op hebt, zie het als een krachtsinspanning om dan voor de komende tijd zeker van je inkomsten te zijn. Een korte termijn inspanning voor een lange termijn resultaat.
Moet je tegen HEM zeggen dat ie wat minder de mediator moet doen dan de vorige keer en all-out attak moet doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
I know...het is alleen jammer dat het met een hoop oorlog gepaard gaatMaargoed o.a. door HEM heb ik ietwat van mijn vechtlust terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |