Ik wil ook sex, maar ook slapen. Bier zorgt er vooral voor nu dat ik wil slapen, dus dat ga ik ook maar doen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik sliep, maar helaas, 't is onrustig in mijn hoofd.
en ik wil sex
Welterusten AKN en spreek je morgenJe moet morgen maar eens uitleggen waar AK voor staat trouwens
Zit wat inquote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
Houdoe en bedankt, oléolé.
Iedereen wil sex, maar niemand heeft sex. Daar moet toch iets mee te doen zijn denk ik dan. Net zoals wereldvrede en geen honger meer op de wereld.
Ik ga zo nog een plaatje draaien hier. Op mijn nieuwe pickup.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
WAT DOE IK HIER NOG???![]()
trusten dude. ik ga me morgen ook maar bezatten want dit is niet leuk meer
't is ook een erg mooi woord, zo mooi zelfs dat er een serie aan gewijd is " Profiler" alhoewel het daar in een andere context wordt aangewendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:20 schreef AKnynke het volgende:
Vannacht vond ik het al een mooi woord, maar nu nog steeds, dat profileren!
Lig trouwens vanuit bed te fok!en, en ze zijn eindeiljk opgehouden met boren! Nu kan ik natuurlijk niet meer slapen!
Dat heb ik afgezegd. Hij wou nog wat dingen op papier zien maar ik ben te druk geweest voor de studie. Moet er ook nog goed over denken of ik het uberhaupt nog wel doe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:59 schreef AKnynke het volgende:
Succes trouwens Krnkje, en dan Haag, had jij ook niet een gesprek vandaag??
ik heb wel een manueel therapeute maar ze is 50 en getrouwdquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:28 schreef cul_non_kul het volgende:
D_H > regel ff een massage voor je lijf ... zal je goed doen
Gewoon ogen dicht doen en genietenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik heb wel een manueel therapeute maar ze is 50 en getrouwd
I know. Heb je geen fantasie dan?? Zoals ik al zei: ogen dicht doen en genieten!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik en CNK hadden het volgens mij meer over de fullbody massage
Hoe kan dat nou? Er zit bijna geen haar meer op dus daar kan het niet aan liggen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Stereotomy het volgende:
** koppijn heeft
Er zit nog steeds meer haar op dan geen hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Er zit bijna geen haar meer op dus daar kan het niet aan liggen!
Woehahahaha sorry
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zit nog steeds meer haar op dan geen hoorAls het haar droog is zie je een volle bos (heb vol steil haar) maar als het nat is dan lijkt het al gauw dun te worden!
Beter dan grijs![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
I know. Heb je geen fantasie dan?? Zoals ik al zei: ogen dicht doen en genieten!
Gooi een angorakonijn in bad en er blijft ook niks meer overquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zit nog steeds meer haar op dan geen hoorAls het haar droog is zie je een volle bos (heb vol steil haar) maar als het nat is dan lijkt het al gauw dun te worden!
Beter dan grijs![]()
Och arme...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik en CNK hadden het volgens mij meer over de fullbody massage
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Och arme...
Ik kan wel een ontbijdje op bed gebruiken. Ruilen?
Is goed..ik maak het ontbijt jij geeft de massage?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Och arme...
Ik kan wel een ontbijdje op bed gebruiken. Ruilen?
Moet je wel opschieten, want ik lig nu nog in bed, en ik heb honger!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Is goed..ik maak het ontbijt jij geeft de massage?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga dan maar snel me haar grijs verven
Ik kom eraanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, want ik lig nu nog in bed, en ik heb honger!
Het slaat meestal een generatie over. Hoe is het met het haar van je opa's?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef Euc- het volgende:
Mijn vader is kaal, ik hoop niet dat dat een voorteken is, ik er het hoofd niet voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |