Covergurrrl.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, daar is de foto ook van. Deze foto stond op de voorkant van de sportpagina van de Alaskaanse krant. was erg tof! Heb daar wedstrijden gespeeld voor 600-700 mensen, zo bijzonder!
Bier? Heb ook nog rode wijn, of wat frissigs.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
Oke, dan zal ik wel wat meenemen. Mag je zelf nog kiezen
regel je wel nog wat lekkers te drinken voor vanavond na mijn college?
Grapjas.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
Rood wijntje is altijd goed. sms je nog ff het adres
Ja, ik woon vlak bij het centrum, vlak bij de Wilhelmina brug en de minerva bioscoop. Ideaal. Ik moest even naar de universiteit, en ff boodschappen doen, meer ook niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:41 schreef Euc- het volgende:
Kort stad avontuur Nynke!Woon je een beetje in de buurt of niet?
Oh daar, dat is idd redelijk dichtbij ja. Woonde zelf aan de andere kant, in een zijstraat van de brusselsestraat, laatste links, net voor het Emmaplein, echt ideaal. Boodschappen op het vrijthof doen, ff de stad in en 5 minuten terug lopenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik woon vlak bij het centrum, vlak bij de Wilhelmina brug en de minerva bioscoop. Ideaal. Ik moest even naar de universiteit, en ff boodschappen doen, meer ook niet.
Was even in de V en D, maar werd knettergek van die stomme carnavalsmuziek!
Bij wijze van leuk doen hebben ze op de uni besloten om confetti in m'n uitnodiging voor de diplomauitreiking te doen. Die deed ik dus net open, en nu moest ik alweer stofzuigen...
Altijd baas boven baasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex woonde op de Grote Berg, precies even ver van de Markt als de Vrijthof, nog idealer
Wat een schatje is het toch ook SoL!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh ik was Milou van de week een keer 's nachts kwijt. Werd om een uur of half 4/ 4 uur wakker en ze lag niet meer naast mij en ook niet in haar eigen bed![]()
Stond ze bij de voordeur, had haar schoen daar neergezet en was Sinterklaas Kapoentje aan het zingen![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh ik was Milou van de week een keer 's nachts kwijt. Werd om een uur of half 4/ 4 uur wakker en ze lag niet meer naast mij en ook niet in haar eigen bed![]()
Stond ze bij de voordeur, had haar schoen daar neergezet en was Sinterklaas Kapoentje aan het zingen![]()
Zo, we zijn in Breukelen. Lekker bakkie erbij en ff wat leren zo. Fijn wifi netwerk hebben ze hierquote:
Zo kom je nog niet aan studeren toe!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo, we zijn in Breukelen. Lekker bakkie erbij en ff wat leren zo. Fijn wifi netwerk hebben ze hier
Wat lievvvvvquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ach, detailsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Zo kom je nog niet aan studeren toe!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:26 schreef SeaOfLove het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |