ik vind whoopy-fuckin'-doo een leuk woordquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik probeer altijd terug te lezen vanaf waar ik voor t laatst gepost heb. Maargoed. Ik heb een week lang het rijk alleen, mn ouders blijven tot volgende week zondag in Italië. Whoopy-fuckin'-doo
ik heb foto's en ze is nu nog veeeel dikkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moet je tegen HEM zeggen dat ie wat minder de mediator moet doen dan de vorige keer en all-out attak moet doen.![]()
Ik vind jouw beschrijvingen van jouw ex' nieuwe vrouw altijd zo leuk, als ik me haar probeer te visualiseren![]()
Tis een van mijn favo uitroepen op t moment. Maar niet iedereen stelt m even veel op prijs.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ik vind whoopy-fuckin'-doo een leuk woord![]()
Ik zei laatst, in mijn onschuld, een naar woord en iedereen dook er meteen bovenop...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed ik moet tegenwoordig op mijn woorden passen, waar een kind met 2 jaar je na gaat zeggen, doet Milou dat nu met 7 jaar....ik hoor heel de dag Damnz dit Damnz dat
herkenbaar dus nu....eindelijkkkkkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik zei laatst, in mijn onschuld, een naar woord en iedereen dook er meteen bovenop..."Niet doen!!!"
Ja men weet ik veel, ik heb geen kinderen hoor.... je leert het ze maar weer af ofzo
ach gewoon een ander leuk klinkend woord heel vaak gaan zeggen , en op den duur hoor je dat de hele dagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
herkenbaar dus nu....eindelijkkkkk
In ieder geval gefeli met je nieuwe baan!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:34 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Yep meestal wel, nu nog ff niet, want het contract is nog niet binnen.
Maar mijn procedure is....beste baas, ik heb een mooie opportunity gekregen, die ga ik aan, ik neem per direct al mijn vakantiedagen op en draag binnen de voor mij nog te werken termijn alles over.
Druk hem de brief in handen en klaar....
Ahem....grote stappen snel thuis en glashelder ...
(tenzij de baas nog wil onderhandelen over salaris, maar meestal weten ze bij mij al genoeg)
dat is idd een goed idee, tnxxxquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach gewoon een ander leuk klinkend woord vaak zeggen , voor je het weet hoor je dat de hele dag
Uuuhm, ze ziet er uuhm.. breed uitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:01 schreef SeaOfLove het volgende:
http://www.geocities.com/upanddown_met_milou/jarig2001.html
1 van de onderste foto's (lichtblauwe truui heeft ze aan) , van voor en opzij is ze nu anderhalf keer zo breed.... en dat me te bedenken dat ik me zo onzeker voelde door de vader van Milou die altijd naar jonge grietjes met superstrak lichaam keek, terwijl ik dat tot voor een paar jaar geleden ook had, en toen ik met hem had was ik btw ook nog
Ja echt ideaal is dat, als ik een tentamen heb kom ik vaak wat eerder, dan kan ik nog ff mijn mail checken en zo. En de mensa is ook best goed en ook beslist niet duur met het avondeten (als je tot 5 uur tentamen hebt kun je daar beter blijven eten en dan de weg opgaan dan thuis eten).quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zo, we zijn in Breukelen. Lekker bakkie erbij en ff wat leren zo. Fijn wifi netwerk hebben ze hier
Idd ja, helemaal mee eens! Heb ook zeer veel aan al mn vorige bedrijven, kan er altijd bellen als ik iets geregeld moet hebben ofzo, of het kaartjes zijn voor dit of dat, hulp nodig heb met dit of dat of zelfs als ik 20 kreeften moet hebben binnen 2 uur. (Noem maar wat hoor)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:08 schreef DarkElf het volgende:
Is het niet sowieso handiger om zaken zo goed mogelijk af te ronden en op een goeie manier weg te gaan?? Waar je ook werkzaam in bent?Wie weet komen die contacten je ooit nog van pas ofzo..
Rtificial doet dat ook altijd zo.... heel handig iddquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Idd ja, helemaal mee eens! Heb ook zeer veel aan al mn vorige bedrijven, kan er altijd bellen als ik iets geregeld moet hebben ofzo, of het kaartjes zijn voor dit of dat, hulp nodig heb met dit of dat of zelfs als ik 20 kreeften moet hebben binnen 2 uur. (Noem maar wat hoor)
Ik zit in de detachering, financiële wereld. Zeg maar functies als assistent-controller, business unit controller, (junior) internal auditor, hoofd financiële administratie. Dat soort dingen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat voor een branche zit jij dan Beunkster?
ik weet sowieso wel dat vriendlief het niet om een auto/leasebak te doen is, hij wil gewoon vooruit en doen waar hij voor aangenomen is. Op de wekrplek waar hij nu zit, komt dat niet echt tot zijn recht, hopelijk met de volgende job wel
ik loop achter....weet niet wat een Brittany isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:14 schreef SHE het volgende:
I'm pulling a Brittany
Al bloedend en pizza-etend onderuit op de bank
Uiteraard doe ik dit niet te vaak; ik wil niet eindigen als de vrouw van SOL's ex (muahahaha)
Dat is natuurlijk heel persoonlijk, maar dat vind ik wel ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:08 schreef DarkElf het volgende:
Is het niet sowieso handiger om zaken zo goed mogelijk af te ronden en op een goeie manier weg te gaan?? Waar je ook werkzaam in bent?Wie weet komen die contacten je ooit nog van pas ofzo..
ik kijk morgen wel of overmorgen want morgen heel de dag in de sauna, krijgen jullie een verschrompeld SOLletje terugquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:24 schreef SHE het volgende:
De Britnieeeeee : [Centraal] Britney Spears' mental breakdown #8
( niet kijken als je aan het eten bent )
Hoi! Neuken?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil ook sex maar niemand wil sex met mij. Klote heh!
Tuurlijk! ASL?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:45 schreef FleshWound het volgende:
Hoi! Neuken?
Voorschoten is lekker dichtbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |