Muckmuckmuck tochquote:Muck (23)
vandaag, 22:21
hoihoi :cheerleader:
nu ga ik vast een domme vraag stellen, maar wie is robert? :-$
Anders wij welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhhhh wat heb ik lang in bad gelegen.........................ik damp nog na......
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders wij wel
Bedankt voor de webcam
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Anders wij wel
Bedankt voor de webcam
Ja, volgende keer wat meer vaseline op de lens smeren .quote:
Ik zal er aan denken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, volgende keer wat meer vaseline op de lens smeren .
Ah, vandaar eerst dat badje.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:45 schreef Tezz het volgende:
Voor nu ga ik de TT eens uitproberen. Althans ik laat het mijn man proberen.
Jij houd het na 5 minuten voor gezien?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
En bij haar duurt het wél langer dan vijf minuten.
Hmm... ik vond die mantelpakjes wel lekker toen ik op Neyenrode was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:03 schreef Euc- het volgende:
Hoe zou het met onze Haagse slet gaan op zn eerste universiteitsfeestje? Wat denken jullie; MSc of MBA studente?
Laten we hopen dat 'ie de juiste outfit heeft gekozenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:03 schreef Euc- het volgende:
Hoe zou het met onze Haagse slet gaan op zn eerste universiteitsfeestje? Wat denken jullie; MSc of MBA studente?
Shit, gemist.quote:RTL 7, 20:30 uur
Ladyhawke
Avonturenfilm
Phillipe, alias De Muis, kan ontsnappen uit de zwaar bewaakte gevangenis in de burcht van de bisschop. Marquet en zijn ridders maken meteen jacht op hem. Onderweg wordt Phillipe echter voortdurend in de gaten gehouden door een ruiter met een havik op de arm. Nu de nood het hoogst is, snelt die hem ter hulp. Phillipe verneemt uiteindelijk waarom de ruiter hem nodig heeft: hij moet hem binnenloodsen in de burcht van de bisschop.
Meer op deze zender | Meer in dit genre
Die zijn ZO tof!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een heule stapel kadootjes gekocht voor manlief vanmiddag. Een ervan heeft hij net al gekregen: een bunny suicides boekje
Het spleetje tussen hun tanden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zit er nou overdwars bij Aziatische dames?![]()
Nuwil
ik
het
weten
ook!
Ik heb hem opgenomenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Shit, gemist.
Van deze film heeft Isabeau haar naam vandaan. Michelle Pfeiffer speelt Isabeau. (En Rutger fokking Hauer speelt Navarre )![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben echt iets te veel bezig met de CUL-slowchatters.
Zie ik dit staan:
Stereo met USB ingang?
en klik ik het aan omdat ik niet begrijp wat er met stereotomy aan de hand is![]()
![]()
Kom maar even op de sofa liggen hier en vertel mij eens: what's on a man Euc_'s mind?quote:
Awww, wel liefquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben echt iets te veel bezig met de CUL-slowchatters.
Zie ik dit staan:
Stereo met USB ingang?
en klik ik het aan omdat ik niet begrijp wat er met stereotomy aan de hand is![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar even op de sofa liggen hier en vertel mij eens: what's on a man Euc_'s mind?
Verdiep je eens in Freud.quote:
Vooral omdat we het over overdwars hadden jahquote:
Ja dank dat je het even uitligt (quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral omdat we het over overdwars hadden jah
usb ingang enzo, denk zal het ff uitliggen meteen![]()
Nou dat weet ik niet precies hoor!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar even op de sofa liggen hier en vertel mij eens: what's on a man Euc_'s mind?
Lang tafelenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:24 schreef beunkster het volgende:
Zo, zojuist maar even 8 mensen de deur uit gewerkt... we hadden bedacht dat er maar eens gezellie gegeten moest worden met onze vriendengroep. En tsja, dan ben ik dus aan de beurt om te koken
Om 7 uur begonnen, om half 12 gingen we van tafel... mooi rustig aan gedaan.
Uhhm, I'll passquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dank dat je het even uitligt (![]()
) want ik zat al weer zo van [ afbeelding ]
On a man's mind, volgens Freud:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
Uhhm, I'll pass![]()
Ik zal het wel weer niet snappen maar waarom vraag je aan Dude what on my mind is?
Aangepast.quote:
Zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:38 schreef Euc- het volgende:
Ben trouwens het mooiste meisje van de klas aan het kijken, best grappig
Het meisje in dit interview was vroeger best knap, op de foto's dan, maar vind haar nu echt niets speciaals meet hebben eerlijk gezegd. Heel raar stemmetje ook. Heeft ook in de playboy gestaan
Vaak wel grappig om te zien hoe het met je oud klasgenoten is afgelopen. Moet eerlijk zeggen dat van mijn basisschool ik het er toch behoorlijk goed heb afgebracht al zeg ik het zelf![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
On a man's mind, volgens Freud:
[ afbeelding ]
Haar borsten zijn ook voller omdat ze zwanger is. Maar ik moet zeggen dat die Birke ook nog een behoorlijk figuurtje had, al weet je niet wat voor figuurcorrigerend corset ze daaronder had.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:58 schreef Euc- het volgende:
Die francisca is idd knapper
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:11 schreef golfer het volgende:
Als die twee jochies zijn uitgefapt, doen jullie dan keurig hier het licht uit en het topic naar bed?
geen idee, maar ik slaap ook nog steeds nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom doe ik er een uur over om naar bed te gaan?
JustMattiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:42 schreef justmattie het volgende:
Zit nu net SawIV te kijken...wat beginnen we weer lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, maar wel leuk om ze thuis te zienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Euc wat een keuzes!
Mattie, ik las een review... de SAW films zijn eigenlijk alleen maar echt eng in de bioscoop.
Mwahh keuzes, dit staat al zowat vast..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Euc wat een keuzes!
Mattie, ik las een review... de SAW films zijn eigenlijk alleen maar echt eng in de bioscoop.
CFquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JustMattieJe bent er weer! Gaat het goed met jou & de nieuwe dame?
Mr CF is vandaag jarig. Dientengevolge doe ik alsof ik een goddelijke huisvrouw ben: 4 soorten cakejes en 3 soorten chutney gemaakt (om cassavechipjes in te dippen). Doodvermoeiend
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:23 schreef Frautie het volgende:
olaNog de beste wensen voor 2008
Het fok kookboek is kapoet
Bij mij zijn de links niet zichtbaar?Wil 1 van jullie ff checken of het niet aan mijn compu licht
Dat WTF dacht ik ook, wou een receptje opzoekenquote:
Muck, kijk eens in mijn fotoboek, en naar de url van het hyves profiel van die vreemde robert op je hyves, slimmerikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:43 schreef Muck het volgende:
ah, ik ben erachter....
de server waar de plaatjes opstaan die de linkjes vormen is down
zometeen eer-ik even lief aankijken of ie ze even verandert
welke wil je hebben?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:56 schreef Frautie het volgende:
[..]
Dat WTF dacht ik ook, wou een receptje opzoeken
ohquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Muck, kijk eens in mijn fotoboek, en naar de url van het hyves profiel van die vreemde robert op je hyves, slimmerik
Heb met netjes gedragen gisteravond. Heb al wel wat contacten gelegd. Maar dan met name met de deeltijdstudenten. Die fulltime dames ware een beetje erg mutsig.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:03 schreef Euc- het volgende:
Nou opgelost dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Alle aardappels schijnen goed te smaken met Calvé mayonaise
Hoe lieve Euc?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:15 schreef Euc- het volgende:
Confijten
En wat had je uiteindelijk aan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb met netjes gedragen gisteravond. Heb al wel wat contacten gelegd. Maar dan met name met de deeltijdstudenten. Die fulltime dames ware een beetje erg mutsig.
Pas maar op, over een tijdje pas jij ook precies in het mutsenrijtje (alleen dan de mannelijke versie)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb met netjes gedragen gisteravond. Heb al wel wat contacten gelegd. Maar dan met name met de deeltijdstudenten. Die fulltime dames ware een beetje erg mutsig.
www.google.nlquote:
Ja zo doe ik het altijd al. Ik wil een keer iets anders.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:40 schreef Euc- het volgende:
[..]
www.google.nl
Aardappels in quartiers snijden, in bak gooien en onderzetten in olijfolie, wat knoflook erin, rozemarijn, andere kruiden en op lage temp in de oven laten confijten. Wanneer gaar nog even volle bak op 200 graden zetten of onder de grill et voila
Tis nog sund.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef golfer het volgende:
Was nog een stel (dachten we) bezig op een tweepersoonsbed kussens aan het uitproberen. Hoor ik opeens die vrouw tegen die man vragen: Zeg, ben jij trouwens vrijgezel?
Bleken ze dus compleet vreemden van elkaar te zijn, maar ze lagen wel al samen in een bed.
Goed bezigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef golfer het volgende:
Zo, de boodschappen voor het weekend zijn weer gehaald.
Ook gelijk allebei een nieuw kussen voor op ons bed gekocht, was na 5 jaar wel nodig.
Wel lachen, midden in een winkel in een drukke winkelstraat even uitgebreid proefliggen om te testen welke het beste bij onze slaaphoudingen pastte.
Was nog een stel (dachten we) bezig op een tweepersoonsbed kussens aan het uitproberen. Hoor ik opeens die vrouw tegen die man vragen: Zeg, ben jij trouwens vrijgezel?
Bleken ze dus compleet vreemden van elkaar te zijn, maar ze lagen wel al samen in een bed.
Is dat een beterschapstip voor Bluezz of een bereidingstip voor mijn Rozevalletjes??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:23 schreef MissHobje het volgende:
roosteren in de oven met olijfolie.. kruiden, knoflook en grof zout ( zee/berg zout) Met schil uiteraard
we zijn er druk mee bezigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:20 schreef FleshWound het volgende:
Wanneer krijgen we eigenlijk de resultaten van de kerstwedstrijd?
De CUL-meet in November heb je gemistquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:42 schreef justmattie het volgende:
heb ik eigenlijk nog wat gemist de laatste tijd ??
de mini-meet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De CUL-meet in November heb je gemist
Volgensmij een hopeloze opgavequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:14 schreef FleshWound het volgende:
Komt er eigenlijk nog eens een fatsoenlijke CUL-meet?
quote:
raar is dat he?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
Volgensmij een hopeloze opgave
Ik heb het ooit eens geprobeerd, nooit echt van de grond gekomen. Moblo is nu bezig maar daar is het ook erg stil..
Zaterdag wordt studeerdag. het is niet anders helaas.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:13 schreef Bluezz het volgende:
Nou Tezz das jammer, zo kort kliederen
Den haag, zaterdag is een rustdag
* Bluezz voelt zich helemaaaaal niet lekkerkoortsig, grieperig, koud, hoofpijn, keelpijn etc. wil niet ziek worden
ik ben te eng blijkbaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Bloes is een bikkel hoor, en is nooit ziek
En meets zijn echt simpel te verwezelijken hoor, hoe kleiner hoe makkelijker, gewoon een datum en lokatie prikken en dan gaan multi-PM'en, werkt prima
Je kunt altijd je studie nog afbreken en gewoon ergens gaan werken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom haat ik mijn studie zo
he bah.
Goeie keuze! Ze zoeken nog managers bij de Macquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd je studie nog afbreken en gewoon ergens gaan werken.
O schildpadjes zijn zo geweldig!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:27 schreef KrnKje het volgende:
We zijn in het assiel geweest en hebben er al eentje uitgekozen, maar ze was net binnen en moet nog 1,5 week in carantaine(??).
Hopelijk komt niemand d'r nog claimen dan hebben we een lief poesje
Ze was heel aanhankelijk meteen en wilde alle aandacht die we konden geven... Ben er al wel blij mee
Ooh: http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=145372 dat is ze... Alleen gaat ze geen Turtle heten...
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Laat je poes zien en dude komt onder haar steen uit mensen
Jaquote:Op zondag 6 januari 2008 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Laat je poes zien en dude komt onder haar steen uit mensen
Wat voor eten en welke film?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
Wij komen net terug van eten en film
Satéh (en dan héle goede) en I am legend.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat voor eten en welke film?
En hoe ben jij ooit als admin terechtgekomen hier bij fok?
Oeoeoe, sappige behind the scenes details!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Satéh (en dan héle goede) en I am legend.
FA was ik. Gewoon als user begonnen en er zo ingerold. Gepasseerd station inmiddels, maar erg leuk voor een tijdje
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoe vond je het eind van I am legend doedje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie hem ook al gezien?Snobs have more fun!
KLIK!
Hij is wél héél spannend! Gaan zien hoor!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:51 schreef Euc- het volgende:
Niet te veel zeggen\! Al schijnt ie waardeloos te zijn, ik wil hem nog zien!
Misschien trouw je er wel meteen!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:52 schreef Euc- het volgende:
En zojuist mijn contract binnengefaxt gekregen, Vanaf half maart volgend jaar zit onze euccie in Vegas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Ik zal naar de bioscoop gaanquote:Op zondag 6 januari 2008 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij is wél héél spannend! Gaan zien hoor!
Wauw gaafquote:Op zondag 6 januari 2008 00:52 schreef Euc- het volgende:
En zojuist mijn contract binnengefaxt gekregen, Vanaf half maart volgend jaar zit onze euccie in Vegas
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snapte niet (serieus)Die sceneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Oftewel The kite runner.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden hem gedownt, dude... zitten nu (ff pauze) de vliegeraar de kijken.
(Zonder het boek te hebben gelezen trouwens) zeer indrukwekkend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Voor zover ik heb kunnen nazoeken is die nog niet verfilmd.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Eerst nog De Schaduw van de Wind (misschien ook al wel verfilmd).
Schijnt een prachtig boek te zijn (zeggen mijn studentenquote:Op zondag 6 januari 2008 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor zover ik heb kunnen nazoeken is die nog niet verfilmd.
Queen..Barcelonaaaaaa!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Schijnt een prachtig boek te zijn (zeggen mijn studenten). Heb hem net binnen, dus ik maak er straks een beginnetje in.
O je hebt het ook gelezen?quote:Op zondag 6 januari 2008 02:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Queen..Barcelonaaaaaa!!!
Intrigerend boek.
quote:
het einde was zo unsatisfieingquote:Op zondag 6 januari 2008 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoe vond je het eind van I am legend doedje?
Goh wat grappig, iedereen heeft het over dat megaslechte einde, maar ik vond het einde eigenlijk best oke!quote:Op zondag 6 januari 2008 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het einde was zo unsatisfieing![]()
de film was al wel wat raar, maar zo'n einde was echt.. te sneu voor woordenblij dat we niet naar de bios gegaan zijn, maar hem gewoon op internet in bed gekeken hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er in ieder geval geen moeite mee!Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op zondag 6 januari 2008 01:14 schreef Euc- het volgende:
Nu een meesterwerk op NED2 bezig; Hero
Willst du ein Tasche Kaffee mit mir trinken und vielleicht etwas mehr, ja?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:29 schreef AKnynke het volgende:
Het grootste probleem is om hem naar mijn huis te krijgen...
Ach ja...
Do you wanna come up for some.. coffee?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Willst du ein Tasche Kaffee mit mir trinken und vielleicht ietwas mehr, ja?
Aber ich hab kein Senseo!!! Vielleicht muss ich ehr nur mahl anrufen...quote:Op zondag 6 januari 2008 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Willst du ein Tasche Kaffee mit mir trinken und vielleicht etwas mehr, ja?
of
Willst du meine Senseo apparat sehen? Guck mal zu Hause.![]()
Wann er dass realisiert, sollte es bereits den nächsten Morgen sein.quote:
sehr toll!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:02 schreef Bluezz het volgende:
Ich was am meer vanmittag
Enneh het was vet koud
Foto's op blogje
Gewoon doen zoals wij, geen kutkerstboom of versierselenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:16 schreef MissHobje het volgende:
Wat een kutwerk altijd die boom weer weg doen
Ik vind het altijd wel leuk hoor, al die frutsels en toestanden! Maar op 2 januari moet alles weer de deur uit, dan ben ik het ook echt beu.....quote:Op zondag 6 januari 2008 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals wij, geen kutkerstboom of versierselen![]()
Du bist geil und alleinquote:Op zondag 6 januari 2008 17:04 schreef AKnynke het volgende:
Das denke ich auch. Aber, er kommtnicht mehr heute, vielleicht komtt er diese woche am abends. Jetzt bin ich heute abend ganz allein!
Juist...Lets change the subject.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Du bist geil und allein
Was sollte da jetzt die Lösung für sein?
Offe, rond de kerst naar mensen gaan die de versierselen thuis hebben, daar een aantal dagen verblijven en dan rond de tijd dat alles opgeruimd moet worden weer weg gaan!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
What a dirty mind....quote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hot damn, net nu je zusje in het verhaal kwam.
Hm
Moest jij ook niet studeren?quote:
Ja he! Heb inmiddels alle afleveringen gezien, vind ze heel erg leuk! Vooral Vegas vond ik leuk, en Honolulu!quote:Op zondag 6 januari 2008 18:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Moest jij ook niet studeren?
Zit naar Rudolf van Veen in San Fransisco te kijken, best leuk!
De boom vind ik altijd om op te tuigen enzo.. maar dat weghalen nietquote:Op zondag 6 januari 2008 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mijn moeder doet er dan altijd een laken omheen zodat niet de hele gang vol met naalden komt te liggenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De boom vind ik altijd om op te tuigen enzo.. maar dat weghalen niet
Pfoe, 6 maanden in een gipscorset zitten, dat is pas niet goedquote:Op zondag 6 januari 2008 20:37 schreef KrnKje het volgende:
Aankomende tentamens zijn trouwens ook niet goed voor je sexleven... ben al een ruime week lusteloos lustloos![]()
Ik zeg niks meer....quote:Op zondag 6 januari 2008 21:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Pfoe, 6 maanden in een gipscorset zitten, dat is pas niet goed![]()
![]()
Tot hoever zit dat corset, en is het afneembaar? Waarom heb je het eigenlijk?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Pfoe, 6 maanden in een gipscorset zitten, dat is pas niet goed![]()
![]()
Het corset begint een stuk onder mn navel en zit t/m mijn kin en net onder mijn oren, de 1e 3 maanden was het niet afneembaar en had ik het dus 24/7 om, nu sinds een maand is het (godzijdank) afneembaar geworden en moet ik hem als alles goed is tot begin maart dragen. Het scheelt verder enorm dat ik hem nu tijdens het slapen af kan doen en weer gewoon kan douchen/scheren (wat niet al te fris is en niet kunnen scheren veroorzaakt een baard onder dat gips wat enorm gaat schuren en pijnlijk wordt)quote:Op zondag 6 januari 2008 21:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tot hoever zit dat corset, en is het afneembaar? Waarom heb je het eigenlijk?
Bah, dat klinkt afschuwelijk! Vanaf maart ben je weer helemaal 100% dus?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het corset begint een stuk onder mn navel en zit t/m mijn kin en net onder mijn oren, de 1e 3 maanden was het niet afneembaar en had ik het dus 24/7 om, nu sinds een maand is het (godzijdank) afneembaar geworden en moet ik hem als alles goed is tot begin maart dragen. Het scheelt verder enorm dat ik hem nu tijdens het slapen af kan doen en weer gewoon kan douchen/scheren (wat niet al te fris is en niet kunnen scheren veroorzaakt een baard onder dat gips wat enorm gaat schuren en pijnlijk wordt)
Heb het omdat ik een vergroeide ruggewervel had en daar in september aan geopereerd ben, toen hebben ze 12 wervels vastgezet met 2 titanium staven aan beide kanten en in elke wervel een schroef geboord die weer aan die staven vastzit.
Dat waren de 1e 3 maanden zeker! Sinds het afneembaar is geworden moet ik zeggen dat het een stuk beter met me gaat, onderneem weer wat dingen, afgelopen week naar Maastricht geweest, ga komende donderdag naar de RAI, kom weer eens in de stad etc etc. Maar het blijft gewoon behoorlijk rot dat ik heel afhankelijk ben van mijn ouders, omdat ik zelf kan autorijden en de bus/trein niet echt ideale opties zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Bah, dat klinkt afschuwelijk! Vanaf maart ben je weer helemaal 100% dus?
Rare vraag: als je nu op het vliegveld door de detectiepoortjes gaat piepen ze dan door al dat metaal in je lijf?
Heb ik ook een handje van de laatste tijdquote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
Ja, zeker dat afhankelijk zijn is kut!
Ik verveel me trouwens rot...
Scharrel zit in Dusseldorfquote:Op zondag 6 januari 2008 22:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Heb ik ook een handje van de laatste tijdJij ging toch een scharrel regelen! Of is dat pas straks om 4 uur in de alla?
Ach, tegen de tijd dat we die kroegen nodig hadden maakte dat voor ons meestal toch al niks meer uitquote:Op zondag 6 januari 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Scharrel zit in Dusseldorf![]()
Ik slaap wederom alleen vanavond!
Enne, de alla is kut, de meta is veel beter!
De meta is halverwege mijn huis, dus die verleiding kon ik meestal niet weerstaan....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach, tegen de tijd dat we die kroegen nodig hadden maakte dat voor ons meestal toch al niks meer uit![]()
Wat voor ons ook altijd een optie was was gewoon ff naar het hotel, samen met de nachtportier de bar in
Was ik ff klaar mee. Moest naar een borrel. Daarna nog een uurtje wat gedaan. Morgen weer.quote:
Dat is echt hardstikke tof! Ik vond het wel fijn om met haar te lopen, totdat mijn mp3 speler ermee ophield. "Kom aan, je kunt het! Nog eventjes!"quote:Op zondag 6 januari 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
goedenavond![]()
zit me helemaal te verkneukelenmorgen gaan
en ik saampjes beginnen met hardlopen
maandag- en woensdagavond en zaterdagochtend gaan we Evy lopen.. Da's iets belgisch.. een soort van radioprogramma dat je leert hardlopen.. de eerste 27 lessen waar je dus 10 weken mee doet, leert je 5km onafgebroken hardlopen![]()
ben benieuwd
kan ik af en toe ook wat lekkers eten zonder schuldgevoel
Ja, dat is veel gezelliger! Lief vanquote:Op zondag 6 januari 2008 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
jaben nu even voor de lol les 6 aan het luisteren, kijken waar ik heen ga
![]()
en ik vind het zo tof datmet me mee wil lopen
dan zullen we zachtjes praten![quote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo.... Ik heb hier nog steeds de laatste restjes van een extravagant grote wodka-katerMijn maagje is een pietsie overstuur
Leuk feestje, gisteravond
ocharmetoch!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo.... Ik heb hier nog steeds de laatste restjes van een extravagant grote wodka-katerMijn maagje is een pietsie overstuur
Mijn wodka-katers zijn juist de minst rampzalige katersquote:Op zondag 6 januari 2008 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ocharmetoch!
wodka-katers behoren tot de vervelendste onder de katers...
HOI CF!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
het is ook niet mijn natte droom...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef MissHobje het volgende:
Hardlopen... das echt iets wat ik echt niet leuk vind
Respect Moblosucces.
en nu ben ik ff een bananencake bakken![]()
bij mij een van de ergsten... iig erger dan bacardi-katers..quote:Op zondag 6 januari 2008 23:02 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Mijn wodka-katers zijn juist de minst rampzalige katers
Bij bierkaters zit ik altijd als ik wakker word onder de blauwe plekken, en ik zou niet weten hoe ik daar aan ben gekomenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij mij een van de ergsten... iig erger dan bacardi-katers..
bierkaters kan ik nog het beste hebben![]()
heb ook een keer 'echte' poolse wodka te drinken gehad van mijn beste vriend, die half pools is en wat meegebracht had bij zijn oma vandaan...![]()
darn..![]()
wat ben ik nog anderhalve dag dood geweest daarna
Lieverd, dat is een pracht-theorie, en stoli IS goede wodka en ik dronk het puur....quote:Op zondag 6 januari 2008 23:29 schreef golfer het volgende:
Als er 1 drank is waar je nou juist geen kater van kunt krijgen is het wodka.
Althans als je een goede wodka gewoon puur drinkt.
Dan is jouw kater gewoon ziek of je hebt meer dan 2 flessen gedronken, maar dan heet het geen kater meer maar alcoholvergiftiging.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef ColdFeet het volgende:
Lieverd, dat is een pracht-theorie, en stoli IS goede wodka en ik dronk het puur....
Vertel jij t mijn kater maar
In dat kader ga ik nu mijn laatste whiskietje inschenken en daarna ook maar eens een beetje op tijd naar bed om mij voor te bereiden op een ultra-druk werkweekje.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Sinds die tijd pas ik zelf ook flink op overmatig alcoholgebruik.
Meer drinken Eucquote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef Euc- het volgende:
Ik heb eerlijk waar nog nooit van mijn leven een kater gehad, ik drink als ik op stap ga echt niet zuinig aan en kwam regelmatig ladderzat thuis, maar de volgende dag heb ik nooit ergens last van, hoe vroeg ik ook wakker ben.
Ook nooit moeten kotsen van drank, kan alles door elkaar drinken en heb nooit ergens last van. Best ideaal eigenlijk
Idd, boterhammetjes met hagelslag, kopje thee en glaasje versgeperste jus!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:59 schreef cul_non_kul het volgende:
@ KnynkAsian style
en ja idd, vanmorgen was het zeer moeilijk ontwaken ...![]()
ik neem aan dat jij een boterham met hagelsag neemt? Njoy![]()
@all
Tis overigens rustig in SC ... slaapt iedereen nog of is vandaag iedereen weer begonnen met werken / studeren?
heb op het moment al 4 lagen en een kop warme thee, dat doet het wel goed. En, ik vond de CD terug die mijn eerste vriendje me voor m'n 15e verjaardag gaf, zelfgemaakt. Hij doet het nog steeds, erg leuk om terug te horen!quote:Op maandag 7 januari 2008 10:30 schreef cul_non_kul het volgende:
D_H: de noodles doen het inderdaad altijd weer goed
Knynk: dikke trui aan of dekbed om je heen ... niet de optimale omstandigheid maar het houdt je iig warm
Hier is het (nog steeds) saai, alleen maar papierwerk, ik word er duffig van, zelfs mijn telefoon (die normaal niet stil te krijgen is) is stil nu![]()
Anderszijds, geeft me dat een beetje gelegenheid om te FOKken, iets waar ik normaal niet aan toe zou zijn gekomen
toch altijd wel he. Totdat je hen laat multi-taskenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:00 schreef cul_non_kul het volgende:
D_H : zijn het vrouwen die dat beweren?
Succes! Waar is het voor?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:50 schreef Muck het volgende:
ik heb zo een gesprek bij de HAN whiiiiiii hyper hyper
Gaat primaquote:Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef cul_non_kul het volgende:
Zoals tegelijkertijd autorijden, tomtommen en telefoneren, onderwijl een sigaret opstekend
wel handsfree toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef cul_non_kul het volgende:
Zoals tegelijkertijd autorijden, tomtommen en telefoneren, onderwijl een sigaret opstekend
weerstand tegen je scriptie en rondfokken ... hmmmmquote:Op maandag 7 januari 2008 11:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wel handsfree toch?
Ik zit me te verzetten tegen m'n scriptie en tegelijkertijd op fok rond te neuzelen. ook multi-taksen, toch?
Mijn vader is hoogleraar engels en werkt af en toe voor een vertaalbureau die ondertitels onder nieuwe films zet, maar die heeft meestal niet eens tijd/zin om mijn eigen engelse dingen na te kijkenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:59 schreef AKnynke het volgende:
Ja, op zich wel.
Ik zoek alleen nog een native english speaker die er eens even overheen wil kijken.. JIj hebt het nog steeds niet druk op het werk?
Ik ken ook een heleboel mensen in bijvoorbeeld de VS, maar die heb ik al een hele tijd niet gesproken. Om dat er dan in een keer in te laten vallen is ook weer zowat....quote:Op maandag 7 januari 2008 14:02 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mijn vader is hoogleraar engels en werkt af en toe voor een vertaalbureau die ondertitels onder nieuwe films zet, maar die heeft meestal niet eens tijd/zin om mijn eigen engelse dingen na te kijken
Neuh, rustigjes hier, maar ik heb nog wel e.e.a. te doen ...quote:Op maandag 7 januari 2008 13:59 schreef AKnynke het volgende:
Ja, op zich wel.
Ik zoek alleen nog een native english speaker die er eens even overheen wil kijken.. JIj hebt het nog steeds niet druk op het werk?
Dat is het dus. Mijn engels is echt bijna vloeiend, mijn studie gaat geheel in het engels, schrijf al 3 jaar alleen nog maar in het engels. Ik geloof ook dat ik geen paper meer zou kunnen schrijven in het Nederlands. Ik heb echt een native nodig om de kleinste fouten er uit te halen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
Wanneer ik tijd heb misschien. Ben wel niet native maar mijn werk bestaat voor 80% uit Engelse documenten. Voor wanneer?
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is het dus. Mijn engels is echt bijna vloeiend, mijn studie gaat geheel in het engels, schrijf al 3 jaar alleen nog maar in het engels. Ik geloof ook dat ik geen paper meer zou kunnen schrijven in het Nederlands. Ik heb echt een native nodig om de kleinste fouten er uit te halen.
Toch ontzettend bedankt voor je aanbod!
@cnk: bedankt! Ik heb eerst een vriendin in Amerika geschreven, eens even kijken wat die zegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |