Do you wanna come up for some.. coffee?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Willst du ein Tasche Kaffee mit mir trinken und vielleicht ietwas mehr, ja?
Aber ich hab kein Senseo!!! Vielleicht muss ich ehr nur mahl anrufen...quote:Op zondag 6 januari 2008 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Willst du ein Tasche Kaffee mit mir trinken und vielleicht etwas mehr, ja?
of
Willst du meine Senseo apparat sehen? Guck mal zu Hause.![]()
Wann er dass realisiert, sollte es bereits den nächsten Morgen sein.quote:
sehr toll!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:02 schreef Bluezz het volgende:
Ich was am meer vanmittag
Enneh het was vet koud
Foto's op blogje
Gewoon doen zoals wij, geen kutkerstboom of versierselenquote:Op zondag 6 januari 2008 17:16 schreef MissHobje het volgende:
Wat een kutwerk altijd die boom weer weg doen
Ik vind het altijd wel leuk hoor, al die frutsels en toestanden! Maar op 2 januari moet alles weer de deur uit, dan ben ik het ook echt beu.....quote:Op zondag 6 januari 2008 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals wij, geen kutkerstboom of versierselen![]()
Du bist geil und alleinquote:Op zondag 6 januari 2008 17:04 schreef AKnynke het volgende:
Das denke ich auch. Aber, er kommtnicht mehr heute, vielleicht komtt er diese woche am abends. Jetzt bin ich heute abend ganz allein!
Juist...Lets change the subject.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Du bist geil und allein
Was sollte da jetzt die Lösung für sein?
Offe, rond de kerst naar mensen gaan die de versierselen thuis hebben, daar een aantal dagen verblijven en dan rond de tijd dat alles opgeruimd moet worden weer weg gaan!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
What a dirty mind....quote:Op zondag 6 januari 2008 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hot damn, net nu je zusje in het verhaal kwam.
Hm
Moest jij ook niet studeren?quote:
Ja he! Heb inmiddels alle afleveringen gezien, vind ze heel erg leuk! Vooral Vegas vond ik leuk, en Honolulu!quote:Op zondag 6 januari 2008 18:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Moest jij ook niet studeren?
Zit naar Rudolf van Veen in San Fransisco te kijken, best leuk!
De boom vind ik altijd om op te tuigen enzo.. maar dat weghalen nietquote:Op zondag 6 januari 2008 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mijn moeder doet er dan altijd een laken omheen zodat niet de hele gang vol met naalden komt te liggenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De boom vind ik altijd om op te tuigen enzo.. maar dat weghalen niet
Pfoe, 6 maanden in een gipscorset zitten, dat is pas niet goedquote:Op zondag 6 januari 2008 20:37 schreef KrnKje het volgende:
Aankomende tentamens zijn trouwens ook niet goed voor je sexleven... ben al een ruime week lusteloos lustloos![]()
Ik zeg niks meer....quote:Op zondag 6 januari 2008 21:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Pfoe, 6 maanden in een gipscorset zitten, dat is pas niet goed![]()
![]()
Tot hoever zit dat corset, en is het afneembaar? Waarom heb je het eigenlijk?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Pfoe, 6 maanden in een gipscorset zitten, dat is pas niet goed![]()
![]()
Het corset begint een stuk onder mn navel en zit t/m mijn kin en net onder mijn oren, de 1e 3 maanden was het niet afneembaar en had ik het dus 24/7 om, nu sinds een maand is het (godzijdank) afneembaar geworden en moet ik hem als alles goed is tot begin maart dragen. Het scheelt verder enorm dat ik hem nu tijdens het slapen af kan doen en weer gewoon kan douchen/scheren (wat niet al te fris is en niet kunnen scheren veroorzaakt een baard onder dat gips wat enorm gaat schuren en pijnlijk wordt)quote:Op zondag 6 januari 2008 21:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tot hoever zit dat corset, en is het afneembaar? Waarom heb je het eigenlijk?
Bah, dat klinkt afschuwelijk! Vanaf maart ben je weer helemaal 100% dus?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het corset begint een stuk onder mn navel en zit t/m mijn kin en net onder mijn oren, de 1e 3 maanden was het niet afneembaar en had ik het dus 24/7 om, nu sinds een maand is het (godzijdank) afneembaar geworden en moet ik hem als alles goed is tot begin maart dragen. Het scheelt verder enorm dat ik hem nu tijdens het slapen af kan doen en weer gewoon kan douchen/scheren (wat niet al te fris is en niet kunnen scheren veroorzaakt een baard onder dat gips wat enorm gaat schuren en pijnlijk wordt)
Heb het omdat ik een vergroeide ruggewervel had en daar in september aan geopereerd ben, toen hebben ze 12 wervels vastgezet met 2 titanium staven aan beide kanten en in elke wervel een schroef geboord die weer aan die staven vastzit.
Dat waren de 1e 3 maanden zeker! Sinds het afneembaar is geworden moet ik zeggen dat het een stuk beter met me gaat, onderneem weer wat dingen, afgelopen week naar Maastricht geweest, ga komende donderdag naar de RAI, kom weer eens in de stad etc etc. Maar het blijft gewoon behoorlijk rot dat ik heel afhankelijk ben van mijn ouders, omdat ik zelf kan autorijden en de bus/trein niet echt ideale opties zijn.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Bah, dat klinkt afschuwelijk! Vanaf maart ben je weer helemaal 100% dus?
Rare vraag: als je nu op het vliegveld door de detectiepoortjes gaat piepen ze dan door al dat metaal in je lijf?
Heb ik ook een handje van de laatste tijdquote:Op zondag 6 januari 2008 22:18 schreef AKnynke het volgende:
Ja, zeker dat afhankelijk zijn is kut!
Ik verveel me trouwens rot...
Scharrel zit in Dusseldorfquote:Op zondag 6 januari 2008 22:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Heb ik ook een handje van de laatste tijdJij ging toch een scharrel regelen! Of is dat pas straks om 4 uur in de alla?
Ach, tegen de tijd dat we die kroegen nodig hadden maakte dat voor ons meestal toch al niks meer uitquote:Op zondag 6 januari 2008 22:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Scharrel zit in Dusseldorf![]()
Ik slaap wederom alleen vanavond!
Enne, de alla is kut, de meta is veel beter!
De meta is halverwege mijn huis, dus die verleiding kon ik meestal niet weerstaan....quote:Op zondag 6 januari 2008 22:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ach, tegen de tijd dat we die kroegen nodig hadden maakte dat voor ons meestal toch al niks meer uit![]()
Wat voor ons ook altijd een optie was was gewoon ff naar het hotel, samen met de nachtportier de bar in
Was ik ff klaar mee. Moest naar een borrel. Daarna nog een uurtje wat gedaan. Morgen weer.quote:
Dat is echt hardstikke tof! Ik vond het wel fijn om met haar te lopen, totdat mijn mp3 speler ermee ophield. "Kom aan, je kunt het! Nog eventjes!"quote:Op zondag 6 januari 2008 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
goedenavond![]()
zit me helemaal te verkneukelenmorgen gaan
en ik saampjes beginnen met hardlopen
maandag- en woensdagavond en zaterdagochtend gaan we Evy lopen.. Da's iets belgisch.. een soort van radioprogramma dat je leert hardlopen.. de eerste 27 lessen waar je dus 10 weken mee doet, leert je 5km onafgebroken hardlopen![]()
ben benieuwd
kan ik af en toe ook wat lekkers eten zonder schuldgevoel
Ja, dat is veel gezelliger! Lief vanquote:Op zondag 6 januari 2008 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
jaben nu even voor de lol les 6 aan het luisteren, kijken waar ik heen ga
![]()
en ik vind het zo tof datmet me mee wil lopen
dan zullen we zachtjes praten![quote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo.... Ik heb hier nog steeds de laatste restjes van een extravagant grote wodka-katerMijn maagje is een pietsie overstuur
Leuk feestje, gisteravond
ocharmetoch!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo.... Ik heb hier nog steeds de laatste restjes van een extravagant grote wodka-katerMijn maagje is een pietsie overstuur
Leuk feestje, gisteravond
Mijn wodka-katers zijn juist de minst rampzalige katersquote:Op zondag 6 januari 2008 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ocharmetoch!
wodka-katers behoren tot de vervelendste onder de katers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |