Goeie keuze! Ze zoeken nog managers bij de Macquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd je studie nog afbreken en gewoon ergens gaan werken.
O schildpadjes zijn zo geweldig!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:27 schreef KrnKje het volgende:
We zijn in het assiel geweest en hebben er al eentje uitgekozen, maar ze was net binnen en moet nog 1,5 week in carantaine(??).
Hopelijk komt niemand d'r nog claimen dan hebben we een lief poesje
Ze was heel aanhankelijk meteen en wilde alle aandacht die we konden geven... Ben er al wel blij mee
Ooh: http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=145372 dat is ze... Alleen gaat ze geen Turtle heten...
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Laat je poes zien en dude komt onder haar steen uit mensen
Jaquote:Op zondag 6 januari 2008 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Laat je poes zien en dude komt onder haar steen uit mensen
Wat voor eten en welke film?quote:Op zondag 6 januari 2008 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
Wij komen net terug van eten en film
Satéh (en dan héle goede) en I am legend.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat voor eten en welke film?
En hoe ben jij ooit als admin terechtgekomen hier bij fok?
Oeoeoe, sappige behind the scenes details!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Satéh (en dan héle goede) en I am legend.
FA was ik. Gewoon als user begonnen en er zo ingerold. Gepasseerd station inmiddels, maar erg leuk voor een tijdje
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoe vond je het eind van I am legend doedje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie hem ook al gezien?Snobs have more fun!
KLIK!
Hij is wél héél spannend! Gaan zien hoor!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:51 schreef Euc- het volgende:
Niet te veel zeggen\! Al schijnt ie waardeloos te zijn, ik wil hem nog zien!
Misschien trouw je er wel meteen!quote:Op zondag 6 januari 2008 00:52 schreef Euc- het volgende:
En zojuist mijn contract binnengefaxt gekregen, Vanaf half maart volgend jaar zit onze euccie in Vegas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Ik zal naar de bioscoop gaanquote:Op zondag 6 januari 2008 00:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij is wél héél spannend! Gaan zien hoor!
Wauw gaafquote:Op zondag 6 januari 2008 00:52 schreef Euc- het volgende:
En zojuist mijn contract binnengefaxt gekregen, Vanaf half maart volgend jaar zit onze euccie in Vegas
quote:Op zondag 6 januari 2008 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snapte niet (serieus)Die sceneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Oftewel The kite runner.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Wij hadden hem gedownt, dude... zitten nu (ff pauze) de vliegeraar de kijken.
(Zonder het boek te hebben gelezen trouwens) zeer indrukwekkend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Voor zover ik heb kunnen nazoeken is die nog niet verfilmd.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Eerst nog De Schaduw van de Wind (misschien ook al wel verfilmd).
Schijnt een prachtig boek te zijn (zeggen mijn studentenquote:Op zondag 6 januari 2008 02:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor zover ik heb kunnen nazoeken is die nog niet verfilmd.
Queen..Barcelonaaaaaa!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 02:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Schijnt een prachtig boek te zijn (zeggen mijn studenten). Heb hem net binnen, dus ik maak er straks een beginnetje in.
O je hebt het ook gelezen?quote:Op zondag 6 januari 2008 02:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Queen..Barcelonaaaaaa!!!
Intrigerend boek.
quote:
het einde was zo unsatisfieingquote:Op zondag 6 januari 2008 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Hoe vond je het eind van I am legend doedje?
Goh wat grappig, iedereen heeft het over dat megaslechte einde, maar ik vond het einde eigenlijk best oke!quote:Op zondag 6 januari 2008 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het einde was zo unsatisfieing![]()
de film was al wel wat raar, maar zo'n einde was echt.. te sneu voor woordenblij dat we niet naar de bios gegaan zijn, maar hem gewoon op internet in bed gekeken hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er in ieder geval geen moeite mee!Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op zondag 6 januari 2008 01:14 schreef Euc- het volgende:
Nu een meesterwerk op NED2 bezig; Hero
Willst du ein Tasche Kaffee mit mir trinken und vielleicht etwas mehr, ja?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:29 schreef AKnynke het volgende:
Het grootste probleem is om hem naar mijn huis te krijgen...
Ach ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |