Heb met netjes gedragen gisteravond. Heb al wel wat contacten gelegd. Maar dan met name met de deeltijdstudenten. Die fulltime dames ware een beetje erg mutsig.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:03 schreef Euc- het volgende:
Hoe zou het met onze Haagse slet gaan op zn eerste universiteitsfeestje? Wat denken jullie; MSc of MBA studente?
Nou opgelost dan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Alle aardappels schijnen goed te smaken met Calvé mayonaise
Hoe lieve Euc?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:15 schreef Euc- het volgende:
Confijten
En wat had je uiteindelijk aan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb met netjes gedragen gisteravond. Heb al wel wat contacten gelegd. Maar dan met name met de deeltijdstudenten. Die fulltime dames ware een beetje erg mutsig.
Pas maar op, over een tijdje pas jij ook precies in het mutsenrijtje (alleen dan de mannelijke versie)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heb met netjes gedragen gisteravond. Heb al wel wat contacten gelegd. Maar dan met name met de deeltijdstudenten. Die fulltime dames ware een beetje erg mutsig.
www.google.nlquote:
Ja zo doe ik het altijd al. Ik wil een keer iets anders.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:40 schreef Euc- het volgende:
[..]
www.google.nl
Aardappels in quartiers snijden, in bak gooien en onderzetten in olijfolie, wat knoflook erin, rozemarijn, andere kruiden en op lage temp in de oven laten confijten. Wanneer gaar nog even volle bak op 200 graden zetten of onder de grill et voila
Tis nog sund.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef golfer het volgende:
Was nog een stel (dachten we) bezig op een tweepersoonsbed kussens aan het uitproberen. Hoor ik opeens die vrouw tegen die man vragen: Zeg, ben jij trouwens vrijgezel?
Bleken ze dus compleet vreemden van elkaar te zijn, maar ze lagen wel al samen in een bed.
Goed bezigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:16 schreef golfer het volgende:
Zo, de boodschappen voor het weekend zijn weer gehaald.
Ook gelijk allebei een nieuw kussen voor op ons bed gekocht, was na 5 jaar wel nodig.
Wel lachen, midden in een winkel in een drukke winkelstraat even uitgebreid proefliggen om te testen welke het beste bij onze slaaphoudingen pastte.
Was nog een stel (dachten we) bezig op een tweepersoonsbed kussens aan het uitproberen. Hoor ik opeens die vrouw tegen die man vragen: Zeg, ben jij trouwens vrijgezel?
Bleken ze dus compleet vreemden van elkaar te zijn, maar ze lagen wel al samen in een bed.
Is dat een beterschapstip voor Bluezz of een bereidingstip voor mijn Rozevalletjes??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:23 schreef MissHobje het volgende:
roosteren in de oven met olijfolie.. kruiden, knoflook en grof zout ( zee/berg zout) Met schil uiteraard
we zijn er druk mee bezigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:20 schreef FleshWound het volgende:
Wanneer krijgen we eigenlijk de resultaten van de kerstwedstrijd?
De CUL-meet in November heb je gemistquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:42 schreef justmattie het volgende:
heb ik eigenlijk nog wat gemist de laatste tijd ??
de mini-meet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De CUL-meet in November heb je gemist
Volgensmij een hopeloze opgavequote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:14 schreef FleshWound het volgende:
Komt er eigenlijk nog eens een fatsoenlijke CUL-meet?
quote:
raar is dat he?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:14 schreef Euc- het volgende:
[..]
Volgensmij een hopeloze opgave
Ik heb het ooit eens geprobeerd, nooit echt van de grond gekomen. Moblo is nu bezig maar daar is het ook erg stil..
Zaterdag wordt studeerdag. het is niet anders helaas.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:13 schreef Bluezz het volgende:
Nou Tezz das jammer, zo kort kliederen
Den haag, zaterdag is een rustdag
* Bluezz voelt zich helemaaaaal niet lekkerkoortsig, grieperig, koud, hoofpijn, keelpijn etc. wil niet ziek worden
ik ben te eng blijkbaarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Bloes is een bikkel hoor, en is nooit ziek
En meets zijn echt simpel te verwezelijken hoor, hoe kleiner hoe makkelijker, gewoon een datum en lokatie prikken en dan gaan multi-PM'en, werkt prima
Je kunt altijd je studie nog afbreken en gewoon ergens gaan werken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom haat ik mijn studie zo
he bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |