Zoeken? was daquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef Juup© het volgende:
Zoek jij zelf ook nog wel eens iets op?
DAB = digitale radio, echte digitale radio dus, heeft niets met draai/druktoets te maken, is ook geen FM.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef Cahir het volgende:
Een toets is toch nauwkeuriger dan een draaischaaf? (DAB = draaischijf toch?)
oww, dan had ik niet goed gelezen, sorry, overnieuwquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:28 schreef Cahir het volgende:
Bugdet is max 100 euro, en 't moet op een fucking nachtkastjeVandaar dat ik een CD-speler verkies.
Nee, juist niet... Via de kabel is analoog, behalve als je ook digitale tv hebt, dan heb je net als bij tv ook náást je analoge radio óók digitale radio, maar dat gaat dus wél via je decoder...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:59 schreef Cahir het volgende:
Echte digitale radio (DAB) gaat ook via kabel toch?
Kijk hier maar even want je snapt er echt niets van, DAB gaat via de ether, net als DVB-T, alleen dat is televisiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:59 schreef Cahir het volgende:
Echte digitale radio (DAB) gaat ook via kabel toch?
Komt boven m´n budget van 100 euroquote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:41 schreef Revenge2005 het volgende:
MP3 mini-HiFi-systeem FWM377/12 (met USB)
deze heb ik zelf staan , werkt pirma , je kan opnemen van USB - en ook naar USB opnemen
ding draait tot nu toe elk cdtje af wat ik em gevoerd heb en zelfs MP3 cd's worden afgespeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |