HOI CF!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo.... Ik heb hier nog steeds de laatste restjes van een extravagant grote wodka-katerMijn maagje is een pietsie overstuur
Leuk feestje, gisteravond
het is ook niet mijn natte droom...quote:Op zondag 6 januari 2008 22:56 schreef MissHobje het volgende:
Hardlopen... das echt iets wat ik echt niet leuk vind
Respect Moblosucces.
en nu ben ik ff een bananencake bakken![]()
bij mij een van de ergsten... iig erger dan bacardi-katers..quote:Op zondag 6 januari 2008 23:02 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Mijn wodka-katers zijn juist de minst rampzalige katers
Bij bierkaters zit ik altijd als ik wakker word onder de blauwe plekken, en ik zou niet weten hoe ik daar aan ben gekomenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij mij een van de ergsten... iig erger dan bacardi-katers..
bierkaters kan ik nog het beste hebben![]()
heb ook een keer 'echte' poolse wodka te drinken gehad van mijn beste vriend, die half pools is en wat meegebracht had bij zijn oma vandaan...![]()
darn..![]()
wat ben ik nog anderhalve dag dood geweest daarna
Lieverd, dat is een pracht-theorie, en stoli IS goede wodka en ik dronk het puur....quote:Op zondag 6 januari 2008 23:29 schreef golfer het volgende:
Als er 1 drank is waar je nou juist geen kater van kunt krijgen is het wodka.
Althans als je een goede wodka gewoon puur drinkt.
Dan is jouw kater gewoon ziek of je hebt meer dan 2 flessen gedronken, maar dan heet het geen kater meer maar alcoholvergiftiging.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:47 schreef ColdFeet het volgende:
Lieverd, dat is een pracht-theorie, en stoli IS goede wodka en ik dronk het puur....
Vertel jij t mijn kater maar
In dat kader ga ik nu mijn laatste whiskietje inschenken en daarna ook maar eens een beetje op tijd naar bed om mij voor te bereiden op een ultra-druk werkweekje.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Sinds die tijd pas ik zelf ook flink op overmatig alcoholgebruik.
Meer drinken Eucquote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef Euc- het volgende:
Ik heb eerlijk waar nog nooit van mijn leven een kater gehad, ik drink als ik op stap ga echt niet zuinig aan en kwam regelmatig ladderzat thuis, maar de volgende dag heb ik nooit ergens last van, hoe vroeg ik ook wakker ben.
Ook nooit moeten kotsen van drank, kan alles door elkaar drinken en heb nooit ergens last van. Best ideaal eigenlijk
Idd, boterhammetjes met hagelslag, kopje thee en glaasje versgeperste jus!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:59 schreef cul_non_kul het volgende:
@ KnynkAsian style
en ja idd, vanmorgen was het zeer moeilijk ontwaken ...![]()
ik neem aan dat jij een boterham met hagelsag neemt? Njoy![]()
@all
Tis overigens rustig in SC ... slaapt iedereen nog of is vandaag iedereen weer begonnen met werken / studeren?
heb op het moment al 4 lagen en een kop warme thee, dat doet het wel goed. En, ik vond de CD terug die mijn eerste vriendje me voor m'n 15e verjaardag gaf, zelfgemaakt. Hij doet het nog steeds, erg leuk om terug te horen!quote:Op maandag 7 januari 2008 10:30 schreef cul_non_kul het volgende:
D_H: de noodles doen het inderdaad altijd weer goed
Knynk: dikke trui aan of dekbed om je heen ... niet de optimale omstandigheid maar het houdt je iig warm
Hier is het (nog steeds) saai, alleen maar papierwerk, ik word er duffig van, zelfs mijn telefoon (die normaal niet stil te krijgen is) is stil nu![]()
Anderszijds, geeft me dat een beetje gelegenheid om te FOKken, iets waar ik normaal niet aan toe zou zijn gekomen
toch altijd wel he. Totdat je hen laat multi-taskenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:00 schreef cul_non_kul het volgende:
D_H : zijn het vrouwen die dat beweren?
Succes! Waar is het voor?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:50 schreef Muck het volgende:
ik heb zo een gesprek bij de HAN whiiiiiii hyper hyper
Gaat primaquote:Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef cul_non_kul het volgende:
Zoals tegelijkertijd autorijden, tomtommen en telefoneren, onderwijl een sigaret opstekend
wel handsfree toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:29 schreef cul_non_kul het volgende:
Zoals tegelijkertijd autorijden, tomtommen en telefoneren, onderwijl een sigaret opstekend
weerstand tegen je scriptie en rondfokken ... hmmmmquote:Op maandag 7 januari 2008 11:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wel handsfree toch?
Ik zit me te verzetten tegen m'n scriptie en tegelijkertijd op fok rond te neuzelen. ook multi-taksen, toch?
Mijn vader is hoogleraar engels en werkt af en toe voor een vertaalbureau die ondertitels onder nieuwe films zet, maar die heeft meestal niet eens tijd/zin om mijn eigen engelse dingen na te kijkenquote:Op maandag 7 januari 2008 13:59 schreef AKnynke het volgende:
Ja, op zich wel.
Ik zoek alleen nog een native english speaker die er eens even overheen wil kijken.. JIj hebt het nog steeds niet druk op het werk?
Ik ken ook een heleboel mensen in bijvoorbeeld de VS, maar die heb ik al een hele tijd niet gesproken. Om dat er dan in een keer in te laten vallen is ook weer zowat....quote:Op maandag 7 januari 2008 14:02 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mijn vader is hoogleraar engels en werkt af en toe voor een vertaalbureau die ondertitels onder nieuwe films zet, maar die heeft meestal niet eens tijd/zin om mijn eigen engelse dingen na te kijken
Neuh, rustigjes hier, maar ik heb nog wel e.e.a. te doen ...quote:Op maandag 7 januari 2008 13:59 schreef AKnynke het volgende:
Ja, op zich wel.
Ik zoek alleen nog een native english speaker die er eens even overheen wil kijken.. JIj hebt het nog steeds niet druk op het werk?
Dat is het dus. Mijn engels is echt bijna vloeiend, mijn studie gaat geheel in het engels, schrijf al 3 jaar alleen nog maar in het engels. Ik geloof ook dat ik geen paper meer zou kunnen schrijven in het Nederlands. Ik heb echt een native nodig om de kleinste fouten er uit te halen.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
Wanneer ik tijd heb misschien. Ben wel niet native maar mijn werk bestaat voor 80% uit Engelse documenten. Voor wanneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |