Muckmuckmuck tochquote:Muck (23)
vandaag, 22:21
hoihoi :cheerleader:
nu ga ik vast een domme vraag stellen, maar wie is robert? :-$
Anders wij welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef Tezz het volgende:
Ohhhhhhhh wat heb ik lang in bad gelegen.........................ik damp nog na......
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders wij wel
Bedankt voor de webcam
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
Anders wij wel
Bedankt voor de webcam
Ja, volgende keer wat meer vaseline op de lens smeren .quote:
Ik zal er aan denken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, volgende keer wat meer vaseline op de lens smeren .
Ah, vandaar eerst dat badje.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:45 schreef Tezz het volgende:
Voor nu ga ik de TT eens uitproberen. Althans ik laat het mijn man proberen.
Jij houd het na 5 minuten voor gezien?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
En bij haar duurt het wél langer dan vijf minuten.
Hmm... ik vond die mantelpakjes wel lekker toen ik op Neyenrode was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:03 schreef Euc- het volgende:
Hoe zou het met onze Haagse slet gaan op zn eerste universiteitsfeestje? Wat denken jullie; MSc of MBA studente?
Laten we hopen dat 'ie de juiste outfit heeft gekozenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:03 schreef Euc- het volgende:
Hoe zou het met onze Haagse slet gaan op zn eerste universiteitsfeestje? Wat denken jullie; MSc of MBA studente?
Shit, gemist.quote:RTL 7, 20:30 uur
Ladyhawke
Avonturenfilm
Phillipe, alias De Muis, kan ontsnappen uit de zwaar bewaakte gevangenis in de burcht van de bisschop. Marquet en zijn ridders maken meteen jacht op hem. Onderweg wordt Phillipe echter voortdurend in de gaten gehouden door een ruiter met een havik op de arm. Nu de nood het hoogst is, snelt die hem ter hulp. Phillipe verneemt uiteindelijk waarom de ruiter hem nodig heeft: hij moet hem binnenloodsen in de burcht van de bisschop.
Meer op deze zender | Meer in dit genre
Die zijn ZO tof!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een heule stapel kadootjes gekocht voor manlief vanmiddag. Een ervan heeft hij net al gekregen: een bunny suicides boekje
Het spleetje tussen hun tanden.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zit er nou overdwars bij Aziatische dames?![]()
Nuwil
ik
het
weten
ook!
Ik heb hem opgenomenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Shit, gemist.
Van deze film heeft Isabeau haar naam vandaan. Michelle Pfeiffer speelt Isabeau. (En Rutger fokking Hauer speelt Navarre )![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben echt iets te veel bezig met de CUL-slowchatters.
Zie ik dit staan:
Stereo met USB ingang?
en klik ik het aan omdat ik niet begrijp wat er met stereotomy aan de hand is![]()
![]()
Kom maar even op de sofa liggen hier en vertel mij eens: what's on a man Euc_'s mind?quote:
Awww, wel liefquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben echt iets te veel bezig met de CUL-slowchatters.
Zie ik dit staan:
Stereo met USB ingang?
en klik ik het aan omdat ik niet begrijp wat er met stereotomy aan de hand is![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar even op de sofa liggen hier en vertel mij eens: what's on a man Euc_'s mind?
Verdiep je eens in Freud.quote:
Vooral omdat we het over overdwars hadden jahquote:
Ja dank dat je het even uitligt (quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vooral omdat we het over overdwars hadden jah
usb ingang enzo, denk zal het ff uitliggen meteen![]()
Nou dat weet ik niet precies hoor!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar even op de sofa liggen hier en vertel mij eens: what's on a man Euc_'s mind?
Lang tafelenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:24 schreef beunkster het volgende:
Zo, zojuist maar even 8 mensen de deur uit gewerkt... we hadden bedacht dat er maar eens gezellie gegeten moest worden met onze vriendengroep. En tsja, dan ben ik dus aan de beurt om te koken
Om 7 uur begonnen, om half 12 gingen we van tafel... mooi rustig aan gedaan.
Uhhm, I'll passquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dank dat je het even uitligt (![]()
) want ik zat al weer zo van [ afbeelding ]
On a man's mind, volgens Freud:quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
Uhhm, I'll pass![]()
Ik zal het wel weer niet snappen maar waarom vraag je aan Dude what on my mind is?
Aangepast.quote:
Zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:38 schreef Euc- het volgende:
Ben trouwens het mooiste meisje van de klas aan het kijken, best grappig
Het meisje in dit interview was vroeger best knap, op de foto's dan, maar vind haar nu echt niets speciaals meet hebben eerlijk gezegd. Heel raar stemmetje ook. Heeft ook in de playboy gestaan
Vaak wel grappig om te zien hoe het met je oud klasgenoten is afgelopen. Moet eerlijk zeggen dat van mijn basisschool ik het er toch behoorlijk goed heb afgebracht al zeg ik het zelf![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
On a man's mind, volgens Freud:
[ afbeelding ]
Haar borsten zijn ook voller omdat ze zwanger is. Maar ik moet zeggen dat die Birke ook nog een behoorlijk figuurtje had, al weet je niet wat voor figuurcorrigerend corset ze daaronder had.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:58 schreef Euc- het volgende:
Die francisca is idd knapper
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:11 schreef golfer het volgende:
Als die twee jochies zijn uitgefapt, doen jullie dan keurig hier het licht uit en het topic naar bed?
geen idee, maar ik slaap ook nog steeds nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom doe ik er een uur over om naar bed te gaan?
JustMattiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:42 schreef justmattie het volgende:
Zit nu net SawIV te kijken...wat beginnen we weer lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, maar wel leuk om ze thuis te zienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Euc wat een keuzes!
Mattie, ik las een review... de SAW films zijn eigenlijk alleen maar echt eng in de bioscoop.
Mwahh keuzes, dit staat al zowat vast..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Euc wat een keuzes!
Mattie, ik las een review... de SAW films zijn eigenlijk alleen maar echt eng in de bioscoop.
CFquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
JustMattieJe bent er weer! Gaat het goed met jou & de nieuwe dame?
Mr CF is vandaag jarig. Dientengevolge doe ik alsof ik een goddelijke huisvrouw ben: 4 soorten cakejes en 3 soorten chutney gemaakt (om cassavechipjes in te dippen). Doodvermoeiend
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:23 schreef Frautie het volgende:
olaNog de beste wensen voor 2008
Het fok kookboek is kapoet
Bij mij zijn de links niet zichtbaar?Wil 1 van jullie ff checken of het niet aan mijn compu licht
Dat WTF dacht ik ook, wou een receptje opzoekenquote:
Muck, kijk eens in mijn fotoboek, en naar de url van het hyves profiel van die vreemde robert op je hyves, slimmerikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:43 schreef Muck het volgende:
ah, ik ben erachter....
de server waar de plaatjes opstaan die de linkjes vormen is down
zometeen eer-ik even lief aankijken of ie ze even verandert
welke wil je hebben?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:56 schreef Frautie het volgende:
[..]
Dat WTF dacht ik ook, wou een receptje opzoeken
ohquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:58 schreef Euc- het volgende:
[..]
Muck, kijk eens in mijn fotoboek, en naar de url van het hyves profiel van die vreemde robert op je hyves, slimmerik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |