Hij wil ook eens een OP maken, valt me nog mee dat er geen "qoutes" in staanquote:
Heb geen haast hoorquote:
Die heb ik netjes weggehaald, goed hequote:Op maandag 10 december 2007 20:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij wil ook eens een OP maken, valt me nog mee dat er geen "qoutes" in staan
Fryday is er niet, dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 10 december 2007 20:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb geen haast hoor
Ik wilde alleen niet te lang wachten, dat iemand weer nét even eerder was (zoals gebruikelijk) waardoor ik alles voor niks had gedaan
Die loopt nu bij allerlei websites naar bukkake te zoeken, denk ik zoquote:Op maandag 10 december 2007 21:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
p.s waar is WL gebleven?
en swaffelenquote:Op maandag 10 december 2007 21:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die loopt nu bij allerlei websites naar bukkake te zoeken, denk ik zo
Die komt de nacht dus wel doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*mompelt iets met een kapstok*quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 21:06 schreef lynda het volgende:
* lynda vraagt zich soms wel eens af waarom ze hier nog zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Auwquote:Op maandag 10 december 2007 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*mompelt iets met een kapstok*
[ afbeelding ]
Misschien is WL wel wat "Kevin" praktijken aan het uitvoeren ... ik wil het niet eens weten!quote:
Godsamme, wanneer vergeet je die gozer nou eens een keerquote:Op maandag 10 december 2007 21:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien is WL wel wat "Kevin" praktijken aan het uitvoeren ... ik wil het niet eens weten!
Ik ga ook richting mijn bed toe man, ben moe ...quote:
ok nou wil ik dus wel weten wat dat inhoudtquote:Op maandag 10 december 2007 21:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien is WL wel wat "Kevin" praktijken aan het uitvoeren ... ik wil het niet eens weten!
Niet alles te serieus nemen, en wat dat inhoud .... dat wil je niet wetenquote:Op maandag 10 december 2007 21:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok nou wil ik dus wel weten wat dat inhoudt
ik was nl onschuldig even aan het gamen.
en lynda denkt gelijk dat ik zit te rukken
nou nou.....![]()
zie je jezelf al staan ?quote:Op maandag 10 december 2007 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga ook richting mijn bed toe man, ben moe ...
p.s
er is tegenwoordig wel erg veel te koop voor die wii zeg!
KLIK
Nee dit danquote:Op maandag 10 december 2007 21:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je jezelf al staan ?
[ afbeelding ]
nou ik was dus wel benieuwd gewordenquote:Op maandag 10 december 2007 21:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet alles te serieus nemen, en wat dat inhoud .... dat wil je niet weten![]()
Kevin is eeh HEAUMEAU!quote:Op maandag 10 december 2007 21:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik was dus wel benieuwd geworden
Buhquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:06 schreef Crazy-M het volgende:
te lang denk ik
Kan ik me voorstellen, hier maar even afreageren dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:18 schreef diertjuh het volgende:
godsamme...direct chagerijnig. Had een mapje met daarin dingen van debiteuren beheer van wat ik vorige week gedaan had. Hebben ze daar bij gezeten en is nu alles weer anders...ik haat het.
Hmm dat is wel zo ranzigquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:23 schreef diertjuh het volgende:
ik heb al thee. Maar mijn kopje stinkt verdomme naar koffie...
neuh niet echt eigenlijk. Ga maar eens beginnen met het vreselijke standaard werkquote:Op dinsdag 11 december 2007 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is wel zo ranzig![]()
Kunnen we hier iets doen om je op te vrolijken?
Hmm dat is wel erg zuur ja, en de overige twee dagen school was het he? En dat is zeker ook zo ontzettend boeiend?quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh niet echt eigenlijk. Ga maar eens beginnen met het vreselijke standaard werk. Mijn stage bestaat momenteel uit iedere week het debiteurenbeheer..en dan drie dagen achter elkaar omdat het zoveel werk is
uhu hééél boeiend. Maandag hele dag theoriequote:Op dinsdag 11 december 2007 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is wel erg zuur ja, en de overige twee dagen school was het he? En dat is zeker ook zo ontzettend boeiend?
debiteurenbeheer is inderdaad kut werk jah (zie ik hier wel)quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu hééél boeiend. Maandag hele dag theorievrijdag 's ochtends 4 uur lang achter een computer zitten niets doen en dan laatste 2 uur een ontzettend saai vak met een leraar die te snel praat
Is gewoon zo'n snelhectersmapjequote:Op dinsdag 11 december 2007 08:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
debiteurenbeheer is inderdaad kut werk jah (zie ik hier wel)
kun je je map dan niet beveiligen zodat ze er niet bij kunnen ?
Geen tijd om dan hier te zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu hééél boeiend. Maandag hele dag theorievrijdag 's ochtends 4 uur lang achter een computer zitten niets doen en dan laatste 2 uur een ontzettend saai vak met een leraar die te snel praat
Nog niet, maar heb al wel alle cadeautjesquote:
bij mij nog niet, mn moeder moet nog langskomenquote:
op vrijdag ochtend wel ja.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geen tijd om dan hier te zijn?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog niet, maar heb al wel alle cadeautjes![]()
Bij jou dan?
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allen!
[..]
bij mij nog niet, mn moeder moet nog langskomen
Nou danquote:
Zo ver wonen jullie ook niet bij elkaar vandaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen ...
Lekker doordat ik 10 minuten vertraging had, heb ik Lynda gemist .. beetje jammer weer van die kut NS!
Bleken zij in de zelfde trein te zijn ingestapt, als waar ik uitstapte .. maarja omdat dat sms er zo nodig lang
over wilde doen heb ik dat dus ook gemist ...
maarja ...
We gaan er maar weer het beste van maken!
Hahaha dat is altijd een mooi gezicht hequote:Op dinsdag 11 december 2007 09:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het heeft wat inspanning gekost, maar nu staat er ook een heel mooi exemplaar!
En cadeautjes
Wat zuur jongen, echt balen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen ...
Lekker doordat ik 10 minuten vertraging had, heb ik Lynda gemist .. beetje jammer weer van die kut NS!
Bleken zij in de zelfde trein te zijn ingestapt, als waar ik uitstapte .. maarja omdat dat sms er zo nodig lang
maarja ...
Ja!quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha dat is altijd een mooi gezicht heEen kerstboom waar cadeautjes onder liggen
Dat dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
Goede morgen ...
maarja ...
ja daaaaaaagggggggg heb ik helemaal geen geduld voor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Je kunt het niet zelf?
Om de hoek is anders hoor hahahquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zo ver wonen jullie ook niet bij elkaar vandaan
Mên, je doet of de wereld vergaat!
Juist die hele 5 minuten op de vroege ochtend maakt een dag weer goed als je verder beide fulltime werkt JA!quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zo ver wonen jullie ook niet bij elkaar vandaan
Mên, je doet of de wereld vergaat!
Het enige wat ik nog wel kan doen is een USB kerstboom aansluitenquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daaaaaaagggggggg heb ik helemaal geen geduld voor.
dan is het zo, alle spullen in mn handen, en in 1 worp zo de boom in
*ballen kapot ziet vallen*quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja daaaaaaagggggggg heb ik helemaal geen geduld voor.
dan is het zo, alle spullen in mn handen, en in 1 worp zo de boom in
quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om de hoek is anders hoor hahah
Natuurlijk vergaat de wereld niet, maar het is wel jammer![]()
* Dr.Droxz zet bakje mango thee neer!
Cuteeeeeeeeeequote:Op dinsdag 11 december 2007 09:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Juist die hele 5 minuten op de vroege ochtend maakt een dag weer goed als je verder beide fulltime werkt JA!
Dude, WAAR kan je die bestellen!! * WhiteLightning want!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het enige wat ik nog wel kan doen is een USB kerstboom aansluiten
* Crazy-M meldt zich ook voor een kerstboom aanquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dude, WAAR kan je die bestellen!! * WhiteLightning want!!
http://www.geekstuff4u.com/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=312quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dude, WAAR kan je die bestellen!! * WhiteLightning want!!
Shoking!quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:44 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh!
Ongelooflijk he, ik ben een keer op tijd wakker
beetje mijn links stelen hehquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Of de kleinere uitvoering, via een Nederlandse site te bestellen
http://www.megagadgets.nl/usb-kerstboom-p-327.html
-edit: Of, WL had hem al gevonden
Bij mij werkt dat anders als ik middagdienst hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Shoking!
Doet 95% van de posters hier elke dag
zelfs dan verslaap je je nog ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat anders als ik middagdienst heb
Nah, dat niet, maar soms moet ik wel haasten om op tijd (14:00) te komenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zelfs dan verslaap je je nog ?
Na kerst mag van mij die boom ook direct de deur uitquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja!
En zo kaal als ze uitgepakt zijn...
Je zou alles na kerst bijna weer inpakken omdat het zo mooi staat
Die heb ik ook gehaald, de eerste twee weken werkte dat perfect. Nu zet ik dat ding ook al uit in m'n slaapquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
ik ben trouwens nog aan het kijken of ik die lamp van philips ga kopen.
die langzaam aan licht wordt
Hoe ga je dat doen in de zomer dan? of zit er ook een zoemer op?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehaald, de eerste twee weken werkte dat perfect. Nu zet ik dat ding ook al uit in m'n slaap
Zal eens proberen wat er gebeurd als ik hem de volgende keer aan de andere kant van m'n slaapkamer neerzet ofzo... Dat ding is in ieder geval fel genoeg om m'n hele kamer te verlichten.
Er zitten wat van die geluidjes bij; fluitende vogeltjes, ganzen, krekels etc.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:13 schreef B.. het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen in de zomer dan? of zit er ook een zoemer op?
klere, daar heb je goed puntquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:13 schreef B.. het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen in de zomer dan? of zit er ook een zoemer op?
Toegegeven; ik word wel een stuk 'uitgeruster' wakker.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klere, daar heb je goed punt
maar ehm smokez,
wordt je ook goed wakker doro die lamp of nog steeds slaperig ?
Want ze zeggen dat je juist wakker wordt omdat je lichaam went aan het licht enzoiets :S
je kan natuurlijk ook de gordijnen dicht doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:16 schreef lynda het volgende:
Die wake up light zal bij mij echt niet werken.. Heb er ook absoluut geen moeite mee om te slapen als het licht is..
Voor + nadeel van in de horeca werken en vaak pas je bed in gaan als de vogeltjes beginnen te fluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |