Ja, ik riskeer nu weer een ban, dat weet ik... Maar waarom moet ik er steeds over ophouden en mag MONTANA er gewoon mee doorgaan?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:49 schreef Suijk het volgende:
Niet weeeeeer over de titel beginnen, Tennessee... Had juist het gevoel dat het ergens heen ging hier. Eens zullen jullie het toch niet worden, maar normaal met elkaar ouwehoeren over de bondscoach moet toch lukken?
Montana klaagt niet over de titel. Hij opent een topic met een topictitel die gewoon kan. Dat is al een half jaar geleden besloten en gaat echt niet opeens veranderen. Leg je er bij neer of zorg dat je het nieuwe topic opent.quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:51 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ja, ik riskeer nu weer een ban, dat weet ik... Maar waarom moet ik er steeds over ophouden en mag MONTANA er gewoon mee doorgaan?
Als ik nou een topic begin met als titel "de aarde is plat" en vervolgens wordt die stelling onderuit gehaald... Maar vervolgens blijf ik hem 35 keer herhalen, dan is het toch niet vreemd dat daar uiteindelijk over geklaagd wordt?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Montana klaagt niet over de titel. Hij opent een topic met een topictitel die gewoon kan. Dat is al een half jaar geleden besloten en gaat echt niet opeens veranderen. Leg je er bij neer of zorg dat je het nieuwe topic opent.Montana stoort zich waarschijnlijk aan de titel: Marco van Basten wordt wereldkampioen! #36. Maar staat je wel vrij om te openen.
Dat de aarde niet plat is, is een feit. Dus niet echt een vergelijkbare situatie!quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Als ik nou een topic begin met als titel "de aarde is plat" en vervolgens wordt die stelling onderuit gehaald... Maar vervolgens blijf ik hem 35 keer herhalen, dan is het toch niet vreemd dat daar uiteindelijk over geklaagd wordt?
Dat Van Basten niet ontslagen gaat worden is óók een feit, en nu ben ik écht weg...quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat de aarde niet plat is, is een feit. Dus niet echt een vergelijkbare situatie!
ok, nog één ding dan... De topics die ik heb geopend over Van Basten, hoe heetten die? Niet MvB wordt wereldkampioen, maar keurig de centrale MvB topic en daar kan je je moeilijk aan storen, toch? Dus wie loopt er hier nou precies onnodig moeilijk te doen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:55 schreef Suijk het volgende:
...Montana stoort zich waarschijnlijk aan de titel: Marco van Basten wordt wereldkampioen! #36. Maar staat je wel vrij om te openen.
Eeeeuh, jij?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:44 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok, nog één ding dan... De topics die ik heb geopend over Van Basten, hoe heetten die? Niet MvB wordt wereldkampioen, maar keurig de centrale MvB topic en daar kan je je moeilijk aan storen, toch? Dus wie loopt er hier nou precies onnodig moeilijk te doen?
Ik doe mijn best maar het lukt gewoon niet... Doe mij maar weer een ban of zoquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je niet gewoon wegblijven? Fuckin hell.
Je goede voornemen was toch om hier weg te blijven tot na het EK?quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar het lukt gewoon niet... Doe mij maar weer een ban of zo
[knip]
klopt, maar aangezien dat direct door de mods werd verwijderd had ik het idee dat zij het met me eens waren dat het zo stil was hier, zonder mij...quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je goede voornemen was toch om hier weg te blijven tot na het EK?
Zet de kansen van onder andere Luxemburg, Albanië, Bulgarije en Wit-Rusland eens achter elkaar en je ziet dat het een godswonder, of eigenlijk helemaal geen wonder maar gewoon een gebrek aan kwaliteit bij de tegenstanders waarvan een groot deel letterlijk amateuristisch is, dat je zo weinig goals tegenhebt. Van Basten was trouwens een genie als spits, en dat betekent ook niet dat hij onze toch bovengemiddelde aanval meer kan laten scoren dan de pakweg 30? landen die op dat gebied boven ons zijn geëindigd. Het heeft gewoon geen enkele invloed een verleden als voetballer. Ruud Gullit was trouwens voorafgaand aan het EK '88 de grote man, zowel bij Milan als bij het Nederlands Elftal, een stapje groter nog dan Marco. Zijn coachingsresultaten ken je. Abe Lenstra was misschien wel de briljantste voetballer van Nederland aller tijden, nooit verder gekomen dan een amateurteam de ondergang in helpen. Een en ander over verdedigen weten is niet genoeg trouwens, je moet alles weten. Hoe laat ik de rugdekking verzorgen, hoe moeten ze zich opstellen in de duels, welke tegenstander moet extra in de gaten gehouden worden en wie moet juist wat meer ruimte krijgen. Nou verwacht ik trouwens niet dat je op dit soort voetbaltechnische dingen in wilt of kunt gaan, zie je dat nog nergens doen in dit topic eigenlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2008 08:38 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Inderdaad... Een verleden als prof geeft totaal geen garantie voor hoe je het doet als trainer, maar Van Basten was ook niet zomaar de eerste de beste prof, hij was en is een van de grootste voetbalgenieën ooit, zeker in Nederland...
Natuurlijk weet een spits het een en ander over verdedigers, zijn directe tegenstanders... En zeker Van Basten begrijpt precies wat een verdediger wél en niét moet doen om spitsen van de tegenpartij zo min mogelijk kans te geven te scoren.. Bewijs daarvoor ligt in het feit dat Oranje onder Van Basten zonder grote verdedigende namen bizar weinig tegendoelpunten krijgt...
Dacht dat ik het je op die manier wel duidelijk zou kunnen maken, was verspilde moeite dus, zal het niet weer doen.quote:Analogieën over kapiteins, matrozen en de Titanic kan ik niet volgen hoor, sorry, we hebben het over voetbal, niet over scheepvaart en ijsbergen...
Het is hem mislukt omdat z'n systeem te moeilijk is om in die paar weken in te slijpen. Als coaches dingen van spelers verlangen die ze niet beheersen moeten ze de tijd nemen ze daar in te trainen. Dat v. Bommel en Cocu blijkbaar het verdedigende werk van de VERDEDIGENDE middenvelder Wesley Sneijder over moeten nemen, die na een slecht WK wel helemaal buiten schot blijft, vind ik gewoonweg bizar. Ten eerste loop je elkaar dan voortdurend voor de voeten, ten tweede is de tijd er gewoon niet om als aanvallender ingestelde middenvelders eerst op te duiken rond de spits, en dan ook nog is met 80k/m per uur terug te sprinten naar je eigen verdediging, zodat Sneijder z'n poten niet vuil hoeft te maken. Maar wederom verwacht ik geen reactie op speltechnische tactische vragen, dus maak je niet druk.quote:Van Gaal loopt nu te huilen dat het hem in 2002 niet is gelukt omdat de spelers niet naar hem luisterden. Ik vind dat als spelers niet naar een coach luisteren die coach ze gewoon niet op moet stellen, zoals Van Basten dus bijvoorbeeld met Van Bommel...
Wijs mij de conditie-expert van die vier even aan dan alsjeblieft.quote:En voor de conditietraining en dergelijke heeft Van Basten zijn assistenten; Zoals je waarschijnlijk weet bestaat de staf uit Marco van Basten, Ruud Hesp, John van 't Schip en Rob Witschge.
Ban aanvraag = BANquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:54 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar het lukt gewoon niet... Doe mij maar weer een ban of zo
Sorry, maar ik wil hier toch nog even op reageren...quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:09 schreef RayMania het volgende:
Oh alsjeblieft Tennessee, doe niet zo kinderachtig. Stop met het gezeik over de TT, OP of enige discussiewaarde ja of nee als jij niet geband bent of niet. Jij bent dit topic niet.
En zeur niet over bans, want je bent nog nooit geband voor posts omtrent dit topic. De keer dat je wél geband werd had daar niks mee te maken, je vond die ban zelf terecht, dus klaar.
Ik wil niet weer opnieuw waarschuwen, dus doe met deze post wat je wilt .
waarom mag ik daar dan niet op reageren? Ik weet nu wel wat jullie regel is qua naamgeving van deze topic, maar waarom mag er verder niet over de TT en de OP gepraat worden? Waarom zijn de TT en de OP in jouw ogen géén "kinderachtig gezeik" en mijn reacties erop wél?quote:Op maandag 10 december 2007 09:33 schreef M0NTANA het volgende:
...
Ter nagedachtenis aan Tennessee.
We missen je.
Je vergeet dat we onder andere ook tegen Argentinië hebben gespeeld, om er maar één te noemen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:01 schreef Solstice het volgende:
[..]
Zet de kansen van onder andere Luxemburg, Albanië, Bulgarije en Wit-Rusland eens achter elkaar en je ziet dat het een godswonder, of eigenlijk helemaal geen wonder maar gewoon een gebrek aan kwaliteit bij de tegenstanders waarvan een groot deel letterlijk amateuristisch is, dat je zo weinig goals tegenhebt.
quote:Van Basten was trouwens een genie als spits, en dat betekent ook niet dat hij onze toch bovengemiddelde aanval meer kan laten scoren dan de pakweg 30? landen die op dat gebied boven ons zijn geëindigd. Het heeft gewoon geen enkele invloed een verleden als voetballer. Ruud Gullit was trouwens voorafgaand aan het EK '88 de grote man, zowel bij Milan als bij het Nederlands Elftal, een stapje groter nog dan Marco. Zijn coachingsresultaten ken je. Abe Lenstra was misschien wel de briljantste voetballer van Nederland aller tijden, nooit verder gekomen dan een amateurteam de ondergang in helpen. Een en ander over verdedigen weten is niet genoeg trouwens, je moet alles weten. Hoe laat ik de rugdekking verzorgen, hoe moeten ze zich opstellen in de duels, welke tegenstander moet extra in de gaten gehouden worden en wie moet juist wat meer ruimte krijgen. Nou verwacht ik trouwens niet dat je op dit soort voetbaltechnische dingen in wilt of kunt gaan, zie je dat nog nergens doen in dit topic eigenlijk.
Ik geloof dat ik al zei dat conditie niet iets is waar de bondscoaches erg veel invloed op hebben, in verhouding tot de clubcoaches, denk ik. Maar er zal binnen het Nederlands elftal vast wel over nagedacht worden. Of heb jij andere informatie?quote:Wijs mij de conditie-expert van die vier even aan dan alsjeblieft.
Waar wil je precies dat ik een logische verklaring voor geef?quote:Nou zit ik helemaal niet te wachten op weer een, maar de resultaten zijn goed. Of een van Basten was een genie als speler. Want dat is allemaal min of meer waar(resultaten tweede kwalificatieperiode valt over te twisten, zowel als op het WK, maar dat doen we maar even niet). Ga nou eens in op het voetbaltechnische/tactische/mentale/fysieke gedeelte, waar het uiteindelijk straks om zal gaan. Want je doet overkomen dat overal een logische redelijke verklaring voor is, die wil ik dan wel eens weten.
Ok, ik denk dus dat het tactisch/strategisch/mentaal niet goed is dat we naar het EK gaan met een bij voorbaat uitgekotste en daardoor afzwaaiende bondscoach en ik denk dat het in de aanloop naar het volgende WK beter was geweest als Van Basten was aangebleven. Maar dan hadden een aantal bladen minder nummers verkocht en waren bepaalde reclameblokken goedkoper geweest vanwege kijkcijfers en dus was het voor bepaalde economisch belanghebbenden beter Van Basten af te schieten en aldus geschiedde...quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:01 schreef Solstice het volgende:
...Ga nou eens in op het voetbaltechnische/tactische/mentale/fysieke gedeelte, waar het uiteindelijk straks om zal gaan. ...
Ja, en?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:32 schreef RayMania het volgende:
Er is een feedbacktopic hoor, Tennessee.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:48 schreef sjimz het volgende:
Zal Van Basten naar AZ gaan als opvolger van Van Gaal die op zijn beurt weer bondscoach gaat worden?
Ja, dus? Ik geef een waarschuwing, omdat het met jouw onnodige posts in dit topic te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:42 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik reageer toch op iets dat jij in déze topic plaatst?
Geen discussie waard, ik plaats die post om jou erop te wijzen dat het gezeik over de TT of OP etc afgelopen is in deze topicreeks. Klaar. Kritiek op wat dan ook doe je maar in Feedback, hier wil ik het ontopic houden. Je weet de weg, offtopic verwijder ik vanaf nu.quote:Of is dat van jou weer wél on-topic en dat van mij weer niét?
Dus je vraagt het toch maarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:50 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik had nu eigenlijk willen vragen wat jou het idee geeft dat Van Gaal zich deze keer met Oranje wél zal kwalificeren, maar dat zou pas écht off-topic zijn...
Dat was een soort knipoog naar Raymania die niet waarschuwend waarschuwt...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus je vraagt het toch maar
Ik beweer helemaal niet dat Van Gaal zich gaat kwalificeren.
Je zal vast wel met een quote van een x aantal maanden terug komen waarin ik zeg dat ik wel denk dat Van Gaal zich zal gaan kwalificeren.quote:
Ik denk dat je wel zal geloven dat ik heel erg hoop dat Van Basten van de zomer met prachtig voetbal Europees kampioen wordt en ik ben heel erg benieuwd hoe veel mensen waaronder jij daar dan op zullen reageren. Maar dat kunnen we alleen afwachten. Van Basten zelf zegt geloof ik dat hij het wel goed vindt dat we in ieder geval niet met te hóge verwachtingen naar Zwitsenrijk gaan en daar zit ook wel wat in vind ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zal vast wel met een quote van een x aantal maanden terug komen waarin ik zeg dat ik wel denk dat Van Gaal zich zal gaan kwalificeren.
Feit is: Mijn mening over Van Basten als coach is nog steeds niet positief.
Dit kan hij niet veranderen met louter resultaat voetbal.
Maar van mijn mening zal Marco vast niet wakker liggen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
Als Van Basten met prachtig voetbal Europees kampioen wordt dan ben ik natuurlijk bereid om mijn mening over hem bij te stellen.
Dan ben ik ook blij.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:10 schreef Tennessee het volgende:
[..]
en als hij met lelijk voetbal Europees kampioen wordt?
Nu moet ik helaas wéér even écht off-topic gaan... Maar Denemarken in '92 en Griekenland in '04 dan? Die hadden toch ook niet echt een team om kampioen te worden, vantevoren bekeken dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Of we nou lelijk of mooi voetbal gaan spelen, we worden geen Europees Kampioen.
Dat ligt trouwens niet alleen aan Marco, maar we hebben er het team gewoon niet voor.
Klopt - maar ik acht de kans dat NL kampioen wordt kleiner dan 1/(#teams_op_het_EK)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:25 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Nu moet ik helaas wéér even écht off-topic gaan... Maar Denemarken in '92 en Griekenland in '04 dan? Die hadden toch ook niet echt een team om kampioen te worden, vantevoren bekeken dan?
Niet zo wetenschappelijk doen, ja?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:23 schreef Doc het volgende:
Klopt - maar ik acht de kans dat NL kampioen wordt kleiner dan 1/(#teams_op_het_EK)
# = aantalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet zo wetenschappelijk doen, ja?
En anders moet je maar in FB verder met je offtopic.
Ajacieden zouden Urby niet oproepen voor Oranje...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:15 schreef DANILXL het volgende:
onbegrijpelijk. Hij had bij mij nog een beetje krediet, maar dat heeft ie inmiddels helemaal verspeeld door Emanuelson op te roepen voor het Nederlands Elftal. Hoe bedoel je hij kijkt door een afca-bril
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ajacieden zouden Urby niet oproepen voor Oranje...
Dat is noodgedwongen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koster en consorten gebruiken hem toch ook elke week
Ajacieden zouden Urby niet eens opstellen in Ajax ...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ajacieden zouden Urby niet oproepen voor Oranje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |